Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČarodějnice nad Kletí
27. 04. 2001
7
0
3323
Autor
Petula
Přeletěla jsem sedmkrát
skalnatý vrchol Kleti
Stoupají vzhůru - v podvečer -
mladíci ba i kmeti
A neuzří mne žádný z nich,
oči jim vypil cesty prach
Jak volně kroužím nad stromy,
zřím, kdo je dobrý a kdo vrah!
Zapálí vatru, jásají
a neví co se děje
Když létám jim nad hlavami
a hledám čaroděje
Již nerozumím lidem těm,
nechápu jejich chtění
Doba je příliš změnila,
žel, můj čas se nemění
Čaroděj letos nepřišel,
kdoví, zda za rok přijde
Již musím myslet na návrat
Za chvíli slunko...
Archeopteryxi, a proč to ? chceš se doma podívat na další večerní programy ? nevím jak vysoko ty malinké ptáčatko létáš, ale dej si pozor, ať se nezapleteš do formace čarodějnic, přece jenom o nich všechny programy zatím nechytáš :--)
Až tam poletíš příště, mohla bys, prosím Tě, na vysílač pověsit růžový prapor? Díky, pro mne je teď Kleť moc daleko. Jako slušně vychované ptáčátko Ti rovněž típnu.
Aneto! Díky za odezvu...
Jistě, i moje hodinky ukazují SEČ a ne LSEČ...
Ale moje koště netrefí jinam, než na Kleť; já při cestě nad krajem spím a probouzím se až když se tato má rodná hora objeví na jižním obzoru... :-)
Tedy pokud poletíš na jih, tak se můžeme potkat. I jám vím o některých problematických statích v LK... Těším se! Možná mi poradíš? A pokud se nesejdeme, tak si můžeme na všechny (!) družky a druhy vzpomenout...
* Petula, mali by sme sa zajtra večer, asi vo výške borovíc stretnúť, poklebetiť o preklepoch v lexikone..
* nepopleť to, dúfam, že tvoje hodinky idú rovnako pozadu, ako moje ;-)
Kdo umí správně číst
vlastní klíč k velkým činům.
"UMLKNI A VYJDI Z NĚHO"