vyborna zalezitost takhle v noci, kdy hvezdy nad mrakama nevidi nas smrtelniky..
pěkně syrově drsný, brr - dobrý
no... krása je jen ve tvých očích... :)
většinou na jednu stránku, kterou tady přečtu, připadají tak dvě dobrá díla...snažím se číst vše, ale pokaždé se raději vracím ke svým oblíbeným...písmák začíná působit lacině a mně to přijde, že za chvilku už bude ještě víc neosobní než jak jsem ho vnímala po jeho grafické změně...a to je smutný, protože ani autory to potom neinspiruje k tvorbě, ale chodíme se sem spíš vyblbnout...to vidíš sám
"totem nebo kam" taky patří k těm "izolovaným komunitám". Co jsem se díval na Totem, tak je to dnes spíš server výtvarný než literární a literra... to je, zjednodušeně řečeno, skupina Písmáků kteří neměli možnost si udělat svůj Píseček v rámci Písmáka.
Dřív to bylo tak, že Písmák byl skupina, společenství... a tu narušovali jednotlivci či pomatenci z okolí.. a to za účelem to společenství provokovat (napadali ostatní, snažili se šokovat) a/nebo na sebe upozornit a být jím přijati.
S rostoucím počtem lidí na serveru se to stalo neudržitelným - ty hloučky v rámci původního společenství co k sobě měly blíž názorově a lidsky se začaly víc a víc odtrhávat a izolovat... vyhraňovat. Myslím, že to je nevyhnutelné a že ty "staré zlaté časy" nikdo a nic nevrátí. Jednoduše .. vypadá to, že Písmák prochází pubertou a dospívá. Jak dlouho to potrvá.. těžko říct :)
ps: dobří autoři odešli... podle mě tu jsou, ale co tu chybí, jsou čtenáři :) A pro čtenáře zejména - by tu Písmák měl být... měl by jim dělat maximální servis, propagovat a ukazovat ty dobré autory (přibližovat je). Protože... upřímně ... už dlouho nejsem ochoten pročítat byť jen část z toho co se tu denně urodí.
izolované komunity...asi jsem nevšímavá...spíš mi přijde, že dobří autoři odešli na totem nebo kam to...a ti, co zůstali, nemají čtenáře, co by rozuměli..s tím se asi moc dělat nedá
No, psaní občas a spíš jen tak pro sebe (šuflíkovatě) nebo v smskách básničky, občas texty k písničkám (ty teď nové jsou!). Jinak spíš teď věci okolo Písmáka jako celku.
Málo je tu co číst... asi ano, na jednu stranu. Včera jsme se s Nik dívali jak to vypadalo na Písmákovi třeba v roce 2002, když jsem přišel... díla (všechna!) v hlavním seznamu měla v průměru alespoň 15, 20 tipů! Písmák se mění.. dřív to byla jedna komunita, teď jich je daleko víc a jsou různě izolované, roztříštěné a hrají si na vlastních pískovištích (Písmovištích). Tomu se musí přizpůsobit i Písmák. Přemýšlím o tom, co pro to dělat. Nápady mám.. jen... všechno chce svůj čas a jedna věc po druhé. Víc to prodiskutujem pak ve fóru .-)
málo času ti zbývá na psaní....je to škoda...je tu tak málo co číst...
vím, rozumím... každý život je jako dům, v tom domě jsou pokoje a je tam taky sklep.. a v tom sklepě jsou dveře, a za ty dveře se nikdo nechce a neodvažuje podívat.
A od toho máme verše a básně a obrazy - jinak by nás ten stín co tam je, mohl spolknout
vím, rozumím... každý život je jako dům, v tom domě jsou pokoje a je tam taky sklep.. a v tom sklepě jsou dveře, a za ty dveře se nikdo nechce a neodvažuje podívat.
A od toho máme verše a básně a obrazy - jinak by nás ten stín co tam je, mohl spolknout
naše tajemný komnaty...cosi je za jejich dveřmi...tak nějak:-)
tak v tom případě tahle musí být bojová :) ...proti smutku, protože mně jinak přijde dost smutná... no, spíš mrazivá
potřebuji si teď jen chvilku hrát...čtu tady příliš o smutku, víš...Armande..:-)
tahle už není tak hravá jako tvá předešlá (...Noir). Ten pocit z ní je svíravější, syrovější... úsměvu před zrcadlem došel dech... zůstal jen vážný pohled... a trochu mrazu.. na zádech.
*!
ruce za hlavu? tobě se ještě nestalo, že tě odvazovala pokojská, viď:-)
Dream...a znělo to jako výzva....:-)
Lasy....ty moje sluníčko:-))...já sbírky nedělám, na mám moc rozházený myšlenky:-)
>>Do hajzlu s číselnýma otázkama<<
tohle se mi líbí moc . . .
Myslím, že z posledních věcí Tvých tady by byla pěkná tématická sbírka.
Byla nebo bude? ;)
Lasy*
půjčím si tvá slova pro název, smím?:-)
ty začínáš probouzet moji zvědavost, drzý hochu:-)
Dream...promiň, ale já jsem blondýnka, já raději názorný ukázky, kvůli rychlýmu pochopení:-)))
Dream...koukám, že jsem měla požádat o odborníka o korekci:-))))
nebudu se pod tím vykecávat
už to udělali povolanější *
Trošku mě mrzí, že po pásce nenásleduje v dalším verši slovo láska...ale i přes tento nedostatek jde o dílo hezké :o) ...a hlavně zajímavé, nápadité a smyslně sýrové.
má je černá...co ta tvoje?:-)
každý si odnese, kolik mléka kráva dá, ne? abbe..:-)
nezáleží na barvě vlasů
záleží na barvě duše
lásko
abbe..protože k tomu nebylo předurčeno, drahoušku:-)
Norsko...jedině, že bys byl blondýna:-)))
a máme společný zájem
my dva se musíme setkat
:-)
až v pátek, dnes už mám vyčerpáno:-))
něco dojemného bych prosil ...
právě se chci dojmout
:-)
abbe...kdyby mi šlo o tip, zlato, rozhodně bych sem dala něco dojemnýho:-)))
Alojs...no vidíš, já prostě v ničem nemám lad...miluju chaos:-)))
norsko: pojďme ven. tady se rvát nebudem :)
jinak jsem ti tipa dal, ne? já to zaškrt. nebo ne?
a: nekecej blbosti, mně si nedal nic
četl jsem vícekrát... přijde mi roztříštěná a nevyrovnaná. patřičně nadsazené (snad?) a svým způsobem vtipné & trefné pasáže jsou střídány částmi, které bych klíďo vypustil. Přesto všechno... dneska jsem rozsel tipy i tam, kde by se to neslušelo.
má to něco do sebe. lehce (a možná silně) výstřední báseň si zatržené políčko s tipem přece jenom zaslouží
wooohoooo!!!tip,myslím,že jako fakt dobré
tady to nebudu pitvat
howgh
myslíš ty drobné jako kolikrát, s kolika..:-)))
ty mi děláš děvče starosti
je jich víc
ale tady to nebudu pitvat
:-)
Norsko...no jo, ale ty tam jsou schválně...jsou celkem dvě...kolik a za kolik:-)))
číselnýma, bych zrušil
a vůbec
mluv, jak ti zobák narostl :-)
(to víš, to je věkem)
vlhko v komínech
HUUUHUUU
jak...neobvyklé.))