Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevinnost
21. 03. 2007
10
29
2398
Autor
Hejbátkové_Tentononc
Holubí křídla padala z nebe
Na tebe
Bál ses,
Malé schoulené zviřátko...
Mám tě ráda, ikdyž se bojíš..sám sebe
Pojď čumáčku budem si hrát
A skákat a rvát je na kousíčky..
Jsme teď spolu, tak krásně mokří
............................................ vlastní krví
29 názorů
mně to spíš trošku připomíná rvačky křečků, jak si koušou do uší a strašlivě pískaj a... no asi by nechňapali po holubím peří, ale... to je jedno :D
*
on ten pes je fakt divné stvorenie..smeje sa chvostom..potí sa jazykom;-)..
Hejbátkové_Tentononc
31. 03. 2007mořský koník
31. 03. 2007
pripomenulo mi to den ked som zobral svojho psa vonku a videl prvykrat v zivote sneh:)
pekne!
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
Tak to budu muset nejspíš zajet za někým, kdo mi za to naplácá :-(. Mám se stydět?
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
Nech tam ta křídla, protože slzičky by mě přivedly k pláči a kluci přeci nebrečí...
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
Jedno jaká křídla. Je to klišé, ale v dalších básních se určitě polepšíš :-), věřím Ti.
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
Škoda těch holubích křídel. Je to na mě příliš otřepaná fráze. Jinak pokračování je už pak mnohem zajímavější. Vcelku i chápu ten pokus o kontrast na konci. Láska ke svému psovi a krev. Mě se tedy vyjevilo pár záběrů z Číny, kde byli psi také celí mokří, krví. Ale já se snažil trošku vcítit do nálady, kterou jsi tam snad chtěla dát Ty. Jelikož máme taky pár psů, tak za snahu *.
hotovy holubci sup s nima do tlamy...ach tak chut cerstveho masa..chut zivota...
hotovy holubci sup s nima do tlamy...ach tak chut cerstveho masa..chut zivota...
hotovy holubci sup s nima do tlamy...ach tak chut cerstveho masa..chut zivota...
Hejbátkové_Tentononc
21. 03. 2007
Něžňoučké...i ty zdrobnělinky, které jinak nesnáším, tam snad patří - čumáčky, kousíčky et cetera. *T Ale na :"holubí křídla padaly" si prostě nezvyknu.