Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDe omnibus dubitandum est
Výběr: Print
21. 03. 2007
22
69
5526
Autor
Craerassy
Proklatej prach
co do očí štípe
mám lidi v hrbatejch zásuvkách
a teď
zúžený rámec versifikace:
stříbřitej prach
či strach
ach
jsem bezesporu talent
souměrně deterministický
e k v i v a l e n t
v průměrným měřítku
zdejšího měšťáckýho šosu
ozaj! navlieč mi topánok
na nožku bosú!
čekal jsi nadprůměrnou báseň?
můj milý! nebuď blázen
dokola kolem celkem vzato
ve zdejší lize
nadprůměr je tato
a ještě ad akt a
než se svlíknem
/a to radši do ouška a šeptem/
chtěla bych chlapa
s velkým
vtipem
čekal jsi intelektem?:-))))
69 názorů
chytrá_jak_radio
18. 04. 2007
:o).. já bych asi na tom svým intelektu měla zapracovat, protože některá slova opravdu neznám... já ostuda..ale zpět k textíku, ten se mi totiž jinak líbí *
hrbol jediný
25. 03. 2007hrbol jediný
24. 03. 2007hrbol jediný
23. 03. 2007hrbol jediný
22. 03. 2007
mongolský_vlk...lovit ve zdejších vodách? to je jako ojet vlastního strejdu, ne?:-))))
mongolský_vlk
21. 03. 2007
koukam koukam, dobra tedy, pockam si na kyticky, ptacky, prirodu a pani ekologi :)
silence..já spoléhám na jeho pud sebezáchovy, víííš:-)) a nedráždi mi ho, špatně se dnes vyhajal:-))
Ta Tvoje hrozba z prologu mi proste nedala a preber to jak chces :))
Noraaku, ja zapomnel, Ty jsi vlastne zacal myslet a uz se chapes, promin mi tak lascivní útok na Tvou osobu :)
Zboro, já tušila, že budeš sklíčen, proto ti příště napíšu něco v menších měřítcích:-))) a jinak jsi syčák!:-)))))
de luxe * :)
Noraaku, kdes byl sakra s tim avi, copak jsi necetl ten prolog? :)
Smutná :o)
Norsko, nechtěl by sis odsud poslat pár avízek, mě by zajímalo tamto ono.
Zuzi...dělej, že tu nejsem:-))..dnes jsem měla být v Brně a zůstat do pátku...:-)jenže ty cesty...kruci..já se ani neomluvila na rande:-)))
tfuj...růžovou nesnáším...vyhovuje mi tahle tmavě modrá:-)
já jen, že to máš ke mně 5 min. jsem sama doma:-)
teda když nepočítám děti
smích
Zuzi...pojď, založíme si vlastní čet...bude růůůžovoučkej a niiikoho tam nepustímeee:-)))))
Zuzi, teda, že mě budeš balit i ty....no...nemůžu říct, že by mě to nechávalo chladnou...:-)))
Zuzi..souhlasím...když chlapa, tak žádnýho šlušňáka a co já s tebou, když bych si tě musela teprve zkazit:-))))
to abych se nechala přeoperovat na chlapa!!!
nebo vzala zavděk doporučením...raději teda to druhé:-)
Zuzu...tak to pak chce léčbu ordinovanou lékařem...jsem amatér a známý ženský neberu, ale slibuju, že ti nějakýho dobrýho doktora doporučím:-)))))
nonamebeast
21. 03. 2007
jj..v kfětnůůů, říkal Vítek a nebo dřív:-)
jiný závislosti jsou kolikrát horší, nelezou sice do peněz, ale uměj zalézt pořádně hluboko:-)
Zuziii...no neblbniii...já se nemůžu opájet ještě alkoholem, když mám jiný závislosti:-)))
zajdem, neboj....domluvíme ten srazík:-)
ozaj! navlieč mi topánok
na nožku bosú!
sťa maďar :))))))
(ale inak chlapa s veľkým -
ba aj vtipom a naviac intelektom ... hm, len pohľadať :))))
týmto sa ospravedlňujem aj náhodným možným mužným mužským príchodiacim :)
kdy, kde, co a jak?...furt slibuješ, že zajdem někam....abstinetko:-)
to bych si nedovolila...vždycky mě učili ke zralejším, krásnějším a zkušenějším...vzhlířet s obdivem:-)
n..na rozdíl od Tebe, že:-)...vždycky když Tě čtu, popadám se za břicho
Augustin_Šípek
21. 03. 2007
né, avízo né
já ti napíšu takovou kritiku, že se z toho
ale až někdy jindy
:-)