Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVZŇAUUUUU
22. 03. 2007
1
5
747
Autor
Matob
Stačily jen čtyři rány
další zářez do pažby
další tělo na orgány,
další mozek do dražby...
Po Cestách krve nese se tvůj řev
a číhající bestie v jež v temných koutech spí
pak v Nočním klubu piješ krev
hrdino Divoký a zlý.
Člověče nebohá, co vpřed tě žene
od Hardcore až po tvůj Kříž?
Snad mozky na zeď vytřeštěné?
Proč dítě do zad nestřelíš?
A výmetnice hrají:
VZŇAAAAAAUUUUU!!!
5 názorů
aleš-novák
29. 03. 2007
No jo, to je fakt spíš pro Kulhánkofily, ale to tady asi nefrčí.. je to jakýsi hold nejnomu z nej (alespoň dle mého) autorů brutálníliteratury (který jest dle jedné z recenzí trnem v oku intelktuálním kruhům..) No přeber si, ale na něco brutálního třeba taky dojde..
aleš-novák
29. 03. 2007
Mnu,je vidět že neznáš klasika žánru pokleslého - mixu scifi a fantasy Jiřího Kulhánka.. Cesty Krve, Noční klub a Divocí a zlí jsou jeho díla která sem četl.. Hardcora a kříže pak první a poslendí díl tetralogie Divocí a zlí..
Mozky na zeď vytřeštěné. taková Kulhánkovská brutalitka, stejně jako poletující zbytky těl a podobné věcičky a přesto je jeho hrdina zásadový: Nikdy by nestřelil dítě do zad )tuším že o noze ale uvažoval :) - to je ze zadní stránky tednevímkteréhdíla..
a Vzňauuuu je něco co sem v jiné knize nečetl, prostě hučení vystřleených velkorážných projektilů od tankových šrapnelů po rakety různého doletu..
první sloka super, druhou bych otesala:
po cestách krve řev se nese
bestie v temných koutech spí
no.... jenže pak mi tam nepasuje ten třetí verš:o)
prostě mi trošku vadí různá délka veršů po tom ostrým rozjezdu.
Ale "mozky na zeď vytřeštěné.... a střelený dítě do zad..." to je zas pěkně silná kávička, a líbí se.
a vzňau nevim co je:o))))))))), ale třeba mi to vysvětlíš*45*