Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"ako sme hľadali jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra (ďalej len JÚĽŠ)"
23. 03. 2007
2
19
1654
Autor
sovereign
Ani nevieme ako a magistra Mucsková sa nám stratila z dohľadu. Museli sme si poradiť sami. Pokúšali sme sa zavolať spolužiakom, ale ich telefóny ostávali hluché - prednáška s pánom Dolníkom zrejme už začala. Duchaprítomnosť zachoval Andrej. Napadlo mu, že v Univerzitnej knižnici by nám mohli poradiť. Ale to blavácke: "...myslíte sávku? Počkajte, opýtam sa kolegyne..." nám veľa na odvahe nedodalo. Kolegyňa pracovníčky nám udala azimut: rovno a doprava. Ale kde doprava? Na prvej, alebo druhej križovatke? Zmocňovala sa nás panika. Čo povie magistra Mucsková? Nastali vzájomné obviňovania - klasický prípad pre psychológa. V tom sa pred nami vynorila budova JÚĽŠ. Unavení, ale šťastní sme vkročili dnu...
19 názorů
No buditeľský skvost to práve nie je.
Ničnenej rozširuje žáner blostok a ďalší horizontálny rozmer. K brehom, kde nič nerastie, kde sa nerybárči, ... znehybnená letná nuda :)
Panonizácia.
nepotrebujem
14. 05. 2007
Je to dobré...Má to len jednu chybu: Znie to ako úvod k niečomu rozsiahlejšiemu...Takže rada: dorobiť v podobe ďalších voľných častí pokračovanie...:-)))
Aššurballit
24. 03. 2007
hej, ja som velky alibista, vsetci vravia :-) s tvojej strany zas smrdi daco ine..
Aššurballit
23. 03. 2007
no ved, to si uz napisal v predchadzajucej kritike a za to ti dakujem, a ved ja nevravim ze mas vsetko zozrat, ale ze nemas ludi potapat ale motivovat, preto som sa ozval, lebo hranie lodiciek sa ma dotklo :-) a ako mozes odo mna cakat nejaky nadhlad ked ma vlastne nepoznas...
no ved, to si uz napisal v predchadzajucej kritike a za to ti dakujem, a ved ja nevravim ze mas vsetko zozrat, ale ze nemas ludi potapat ale motivovat, preto som sa ozval, lebo hranie lodiciek sa ma dotklo :-) a ako mozes odo mna cakat nejaky nadhlad ked ma vlastne nepoznas...
Aššurballit
23. 03. 2007
pocuj assurbalit, nie je tento literarny server amatersky? tvoje kritiky si fakt vazim a snazim sa z nich poucit, ale ako redaktor mas ludi motivovat a nie ponizovat...
Aššurballit
23. 03. 2007
mno, vsetky moje diela su oznacene ako blbustka :-) vzniklo to len na dlhej a nudnej prednaske, ale dik za konstruktivnu kritiku :-)