Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seperlorodky II./ ...rok 0 za zrcadlem
Výběr: Print
25. 03. 2007
33
62
4817
Autor
martinez
...to tenkrát přilétly tři kometyaby ohlásily smrttoho nejposlednějšího z posledníchk jehož hrobu pak přišel naříkatjeden jediný hlupákkterý cestou všechny okradl......a my teď platíme jeho dluhy(starožitník si spokojeně mne ruce)vším co nemáme(není tolik zrnek písku)vším po čem toužíme(křídla visí v zastavárně a my ztratili lístky)on nás dál sdírá z kůže(i fíkové listy došly)...práská nám při tom za zády bičemnarovnám se a...rána...další...neposledníklečet nepomůževstát mi nedovolívzájemně si solíme ránydo kterých z nocí dál kape vosk......a bude ještě hůř......sebere nám klíče od ráje..........
62 názorů
dík, paľko - za oboje... neřeknu ti kerý jsou lepší... jsou každý jiný a patřej k sobě... a mám je ráda stejně :o)
co tím myslíš asi tuším i když slovo "meonické" je mi víc než cizí...
díky!
no toto - moje básnička tě dohnala k výpovědi? asi přestanu psát...
já vím... a dík :o)
Najmladšia
28. 03. 2007Najmladšia
28. 03. 2007Najmladšia
28. 03. 2007
Nejprve jsem klik a doporučuji, vyplatilo se.Je lepší číst je za sebou ***T
mořský koník píše - to zní jak tajný heslo :o)
a ještě připomínka - v prologu máš odkaz na perlorodky č.I, tyhle na ně navazují...
Noro - za prvý je to za zrcadlem - částečně... a za druhý je to osobní věc mezi dvěma lidmi, ne mnou vyjádřená obecná pravda - proto mám ráda poezii že každý si může vzít co chce - a tak se ptej sám sebe - proč v tom vidíš to co v tom vidíš?
já vím co jsem tam napsala já - ale neovlivním jak to kdo bude číst... promiň že jsem tak vystartovala... su háklivá na to když mi někdo vysvětluje co si myslím... nebo když mi to tak přijde... s ohledem na Bibli by tě víc mohlo potěšit poslední dílko mořského koníka - ty víš co chci...
a ohledně pevnosti víry - sobě tolik nevěřím ale ta pevnost se přece netýká víry v sebe sama...
:o)
Muamarek, Jarmila, Sarrah, Obyč. chlap, Print, brownstone... díky vám :o)
Norsko - tebe jsem předtím přehlídla - já myslela že ten dotaz byl Armandův... tak dík za nákuk :o)
Janabel - představ si že už několik dní jsem měla nachystanou tu první část jako miniaturu... až jse se včera rozhodla ju sem konečně vložit, spustilo to a nešlo to zastavit... :o)
Noro - tvá velkodušnost mě těší, ale ty mi nemáš co odpouštět - přesně vím co říkám a napsala jsem co jsem chtěla... jen tys to/mě prostě nepochopil... su věřící a nepotřebuju vodit za ručičku... představ si že pravidelně tlumočím nedělní bohoslužby... opravdu o mou duši nemusíš mít strach... já se s tím vším srovnám sama :o)
brownstone
26. 03. 2007Obyčejný_chlap1
26. 03. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
26. 03. 2007
perlorodky sou sice z móřa ale když martinez psala první perlorodky, tak byl koník eště u tatínka v bříšku :o)
díky!
no šak ale tři komety taky byly jedna! chjo... teda s šéfredaktorama je někdy domluva ti řeknu...
Armande, dík...
a už jsem si všimla že máš "mezery v biblickém vzdělání..." (vtíííp zas!)
no je to za zrcadlem - tři mudrcové přece (králové, no...)
:o)
moc pěkně ... *
pozn: kdo je ten hlupák, který cestou všechny okradl? Biblicky se v tom tak dobře nevyznám :)
nonamebeast
25. 03. 2007
Petře, vedem ho za sebe... ale vlečem toho víc... díky
avox - kývat netřeba, ono je to fakt spíš osobní jak celosvětový :o)
dosť tvrdé..dosť..a asi je to fakt o uhle pohľadu..ako už napísal Oldjerry..inak jednoznačne *!!!:-))
Napsáno pěkně, rozumím, ale moje vnímání světa je jiné, nemohu prostě souhlasně kývnout. */
Petr_Fonvald
25. 03. 2007
dee-dead - díky
Oldíku a IVO - ono je to asi víc osobní jak globální...taky dík, oběma
Smíšku... furt je to tam... mrknuls už na perlorodky v prologu? a dík
:o)
*no teda, taková iluminace expresionistická*
sekvence pesimismu konečně zazvonila*
kdepak se to v Tobě bere?*
díky*
Sm. :-)
Já to tak tragicky nevidím, ale je to proto, že žiju jiný život. Na kvalitě básně to ale neubírá a já ji uznávám jako pohled, který existuje, jen já ho neznám....