Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTěžce pod věcí
25. 03. 2007
7
20
2849
Autor
elfka_Sea
Zamilovaná
ničím si život
v nesprávné náruči.
Hlava se vzpíná chemie ji ubíjí proklínaná lásko.
Neuteču. Neschovám se. Přijde... a zítra znova.
A když ne ustýskám se.
Hlava se vzpíná chemie ji ubíjí proklínaná lásko.
Neuteču. Neschovám se. Přijde... a zítra znova.
A když ne ustýskám se.
20 názorů
Ano to jo.... Jak píšeš špatné okamžiky se nebudou opakovat..Já to uznávám, ale nevím jak to souvisí s dílem, či špatnou láskou... já neříkám, že existuje špatná láska, ani jsem nic takového nenapsala...
Noo, to není tak úplně volnomyšlenkářství. Možná je to spíš buddhismus, co říká, že věci se dějí, protože se mají dít a pro tvůj život mají smysl, který v tuhle chvíli ještě nedokážeš rozeznat. A proto dobře pozoruj a uč se z toho. Špatné okamžiky se pak už nebudou muset opakovat.
Není to tak lehké, ale díky za názor...Volnomyšlenkářy/řky mě baví :)
Myslím si, že neexistuje špatná láska. Ten pravý je ten, se kterým v tu chvíli zrovna jsi. A až přestane být, tak ho opustíš, protože už budeš mít všechno, cos od něho potřebovala jako zpětnou vazbu - vyřešené.
tohle je elegantne ztvarneny paradox, moc se mi to libi. ta laska me stve, akorat me drasa a tahne me ke dnu, ale kdy neprijde, tak se muzu uzoufat. moc dobry