Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semeteorologická
26. 03. 2007
11
34
3230
Autor
fajo
instantný dážď
do šálky čajovej
nalejem Ti
ešte raz
tuším
že zajtra
určite
pršať nebude...
34 názorů
já, jo?! :o)))((( šak Ty víš..
normálně bych to asi ani nepsala, ale trošku mne k tomu donutily některé kritiky tady .-)
(meteorologická) předpověď...skrytý význam, hej?!
.-) dnes už s emi líbí aj na tip°°°
pali-a ja ďakujem za pozastavenie..a zamyslenie sa,aj keď možno nie je nad čím;o)
hmmm, zamýšľam sa nad tým už pekných pár chvíľ... anič... teda, zistil som, že sa ešte viem zamýšľať, za čo Ti ďakujem :D
mořský koník
30. 03. 2007
a koník,súhlasím-jeho spôsob vyjadrovania..)začínam sa baviť,v dobrom zmysle slova..má to niečo do seba;-)
mořský koník
30. 03. 2007mořský koník
30. 03. 2007
zdar,senyoryta!dík za tipec,ale asi Ťa nepoteším-pretože tak ako Tvoj,tak aj Seniorov názor plne rešpektujem..to,že sa mu moje dielko nepáči,prípadne ho zmetie zo stola je pre mňa rovnako potešujúce,akoby ho vyzdvihol do výšin nebeských..)nemôžem a ani nechcem vyhovieť každému..takže antifunklub ee..dík za návštevu!;-)
mořský koník
30. 03. 2007
Dobrý! Tip, který senijor nedal. Verbuju lidi do antifanclubu seniora!
jejda,dažďový mužíček;-)skvelé..ďakujem za navštevu-predpoveď sa vyplnila))..marti:-DDD
strapec - sľúbila som jedno avi poslať, nuž - posielam ho... príde ti tuná meteorologická kontrola (omlouvám se tvé materštině :o)
mořský koník
26. 03. 2007
Je to pouhý nesmysl. Instantno se sype bez ohledu na zajtra či játra. Chabost procítěna až ku 5.