Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKly
29. 03. 2007
22
26
2363
Autor
Zbora
Ticho, šero –
kanec se kříží se zdí
čtyřmi hřeby
blikneš žárovkou v rákosové cloně
a je z něj sele
odbíháš
je zapadaná tmou
26 názorů
chytrá_jak_radio
18. 10. 2007Bezprizorný
04. 07. 2007
Tak příště...konec světa bude nejdříve za šest let, jak jsem se dočetl v jenom specializovaném časopise při čekání na ošetření u obvodního lékaře :o), takže je ještě čas.
Jinak dík za názor, beru, ale jistě mi dáš zapravdu, že máme rozdílný pohled na věc. Osobně mám radši metaforické vyjádření, přirovnání a náznak. Stav, kdy se člověk spíš vznáší nad a nic není natvrdo dořečeno, přestože je žádoucí aby bylo zřejmé, o co jde. Ty máš radši přímý otisk reality, přesné ukázání na skutečnost, které zas moc nemusím já, protože mi vpodstatě nedává prostor pro "relativizaci", udává přesný směr bez možnosti se z něj vychýlit a zahlédnout tak něco, co je "za", zapojit fantazii a asociace (co je psáno, to je dáno). Tím nechci říct, že by na tom bylo něco špatně (někdy mi taky tenhle styl psaní vyhovuje, hlavně v případech, kdy mi záleží na tom, aby byl text pochopen), jen se v tomto ohledu prostě lidé různí...ale myslim, že míra upřímnosti závisí spíš na vztahu mezi subjektem autora a subjektem čtenáře, ne jen na autorovi samotném.
příjemný obrazy - ale - na druhou stranu by to možná vyznělo líp/upřímnějš, kdybys to napsal pěkně naférovku, bez krajek .. nevím. rozhodně mě mrzí, že jsem Tě neslyšel číst ..
Já tohle rád , je to vobyčejně vykoukaný,vočima básníka...a to Jan je!!!
začal jsi psát hádanky...možná je o stínech, ale možná je to taky úplně jinak:-)
tři_černí_mravenci
29. 03. 2007
Některé oblázky byly zelené, jiné naopak hladké a dva, nebo tři oblázky chyběly zcela, takže se nikdo nevšiml, že scházejí a tím pozbývají významu pro naše další vypravování....
Kdyby ses chtěl ohradit - nedělej to : právě byls' srovnán s Vítkem Nezvalem
povolana_k_placi
29. 03. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
29. 03. 2007
kanec se kříží se zdí
čtyřmi hřeby
blikneš žárovkou v rákosové cloně
a je z něj sele
.)