Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seobžaloba
Výběr: Print
29. 03. 2007
34
92
5413
Autor
martinez
ubližujeme… si
zraňujeme… se
lžeme… si
krademe… se
a zabíjíme… v sobě
přesto všechno Bůh stále ještě tak nějak doufá
že je
92 názorů
Stařec_007
08. 06. 2011
no esi to tak chápeš.. já trošku jinak - nevím esi su právě včil schopná něco vysvětlit - mám vyplej mozek :o)
Stařec_007
08. 06. 2011
to že doufá že je? no protože se Jeho existence nedá dokázat.. kdo věří, v tom žije - ale dyž už nikdo věřit nebude..
třeba :o)
Stařec_007
08. 06. 2011Stařec_007
08. 06. 2011
já nepřijímala nikdy.. psala sem že nejsu katolička.. a nemám kněze jako prostředníka
Animovanej medvěd
23. 03. 2009Popol z lacných cigariet
21. 02. 2009
pokud to bereš až takhle, tak nemám šanci ti vysvětlit svůj myšlenkový pochod dyž se mi to sepsalo...
Zikmund Sekera
30. 06. 2008
to si myslím je názor proti kterému nemůže nikdo nic namítat... proto souhlasím :o)
a děkuju...
Mám čo doháňať :-) Máš zaujímavý uhol pohľadu na spústu veci a zaujímavé dielka, ale nemôžem prháňať. Musím dodržiavať dennú dávku. Mohla by som sa premartnezovať :-))
Trikrát a dosť! /denne/ ;)
...je v nás?
Pokiaľ máme vieru, pokiaľ máme v srdci lásku, ešte máme nádej...
já mám internet ani ne rok a půl... tak to mě minulo... já tenkrát četla "živý" knihy a usínala u nich... nebo spíš pod nima :o)
jsme jenom jeden z Jeho neúspěšných pokusů a jediné, v co doufá, je že ten příští určitě vyjde
:-))...optimista, co...
avox - to by mě snad ani ve snu nenapadlo si o tobě myslet :o)
guy a stormy_weather: díky vám oběma :o)
máš pravdu, omlouvám se, ale když vidím množné číslo, automaticky zkoumám, jestli je to i o mně... díky bohu, není
jééé - fakt? tak to su ráda, Noro - tak tam radši piš, komu odpovídáš... ať se neplaším zbytečně
Noro, jen si diskuzi klidně vyvolej, esi máš téma a potřebu... já napsala co jsem napsala a vím o čem to je... někdo si možná myslí co já... někdo si možná myslí že si to myslí... někdo možná vidí všechno jinak... někdo mě možná pochopil a jiní ne... ale teorii relativity jsem tam rozhodně nedávala... přísahám! ani putna tam není žádná, fakt! :o)
Potože je v tom obsažen?
Protože cit je obnažen?
Protože není jih
bez severu?
Protože není smích,
na mou věru,
bez slz a pláče?
Tak to chápu,
dál má se vláčet
člověk v trapu
:)) Tohle téma jsem si rozvinul, J.
a to je moc dobře esi ti to nic neříká, thali - to je svět hnedle veselejší pro tebe
Fouskault, Alejandra a five_ch - díky
NePo a gr - dík za příspěvky - mohli jste i do hloubky, vaše myšlenky bývají skvostné dojdou - li rozvitosti :o)
dycky je fšecko jinak, nepoe tagže nejni důvod nenapsat to tek jag to je páč je to stejně jinak a páč je to stejně jinak tag je to stejně tag, jag to je.,
Vůči tomuto úsilí o vložení myšlenky, názoru, představy, do miniatury, vás prosím o dovolení - dovolit si vyslovit zásadní: "třeba je všechno jinak" :)
totální_mrzout
29. 03. 2007
Oldíku - to není odvolávka na Boha... tak to cítím a bez Něj by to ztratilo smysl, tohle dílko...
Marti - jako báseń se mi to líbí, jen ta odvolávka na Boha pro mne dnes byla červeným šátkem....muletou
Jezu - hannah tě zavedla do moc hezkých končin... že jo? chodím tam ráda... nemáš teda zač :o)
Oldíku - tebou vyjmenovaný adrenalinový sporty mě míjí... jinak taky dík za příspěvek :o)
P,S.Musím přiznat,že jsem ze zvědavosti pátral, kam vede cesta hannah - paráda, už jsem tam.Takže vlastně dík :-)
Bohu jsme zcela volní... nemá čas na to, zabývat se tak obludnou blbostí jako je existence člověka jako jedince a lidstva jako druhu vůbec. Jsme pro něj jen samorozmnožující se počítače, an něž je škoda pohonné energie a tak je přizpůsobil žraní. Jenže na člověka si nepřijde : jak z rozmnožovacího pudu, tak i výroby pohonné energie si udělal zábavu. Aby to nebylo tak prosté, tak si ještě z pudu sebezáchovy udělal těch zábav hned několik : horolezectví, parašutizmus, banjijumping, formule a nakonec pomlouvání oldjerryho.
Už jsem se tam moc nedostal dřív, takže co oko nevidí...a na více židlích...:-)
díky, Marťo :o)
Jezu, literra vázne na liteře... nebo na mně... nějak tam ty vztahy a ta atmosféra už na mne byly moc... nešlo to už...
Wraith Ailohwirre
29. 03. 2007
Jezu - pokud pivo a jogurt tě dohnaly až ke mně, pak to je skvělá kombinace a měla bych ji nějak vnutit všem na písmáku :o)
dík za rozvinutí myšlenky... ráda sleduji ty pochody v myslích...
zvyřádko a Háber - i vám dvěma děkuju :o)
a vy dva z toho druhýho konca jste se mi tu pěkně sešli... taky dík ;o)
Bůh je záležitost čistě osobní( ve smyslu - vědomí nějaké osoby ) takže zaniká se zánikem.Je zajímavé, že se vznikem nevzniká, leč se traduje generacemi.Tvůj poslední verš je proto silně alibistický.
P.S.Takové myšlenky v názoru může podnítit jenom pivo kombinované s bílým jogurtem, vedlejší účinky jsou v noci silně nepříjemné.
avox - ty sis to zgeneralizovala... co když já jsem to myslela na konkrétní dva lidi? ;o)
tohle na slovech miluju - jak se daj skládat, kroutit, můžem s nima žonglovat, kouzlit - co se komu líbí :o)
povolaná - úplně kojeneckej? no tak toho si budu obzvlášť cenit ;o)
Barbárku, nerefreshuj
a poslední dva řádky z těch krátkejch nebo úplnej konec?
povolana_k_placi
29. 03. 2007
Negeneralizuj! (fuj to je slovo!) Ne všichni, ne každému resp. ne každého... Bůh nadal člověka svobodnou vůlí, tak by se teď neměl divit, ani ptát, že sklízí co zasel, ovšem kdyby to bylo tak jak říkáš a s tím nesouhlasím. :-))
dadíková - neumí jiná přece
povolaná - díky za (asi první) návštěvu :o)
Barbar_Cohen
29. 03. 2007Barbar_Cohen
29. 03. 2007Barbar_Cohen
29. 03. 2007
Zaprděnec - ani nevíš jak mi tvý svědomí leží na srdci aj na duši... hlavně u mne prosím tě nic netipuj!
:o)
Barbare, díky! a máš se? ;o)
jéžiš já dumám co že neumím....že bych nedala tip?
jo už jsem pochopila...:))
Barbar_Cohen
29. 03. 2007povolana_k_placi
29. 03. 2007Barbar_Cohen
29. 03. 2007Barbar_Cohen
29. 03. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
29. 03. 2007Obyčejný_chlap1
29. 03. 2007
esi nemáme v hlavě každej něco jinýho... ;o)
hele, já kolikrát taky spoustu věcí nechápu, nic si z toho nedělej... ale těch pár řádků tu pitvat teda nebudu... to by bylo nanic