Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepáteční
30. 03. 2007
19
41
6394
Autor
Oldjerry
Krčmička malá...
pátek, tácek, šest čárek...
to nemá chybu!
41 názorů
Díky MarKu - po 40 měsících reakce - to se mi snad ještě nestalo :-) - tak si dej jedno i za mne, já už to mám definitivně zakázané...
Líbí se mi, jak to tátovství bereš... a co dnes ? Odpolední, nebo volno ?
Jerry_Shit
17. 06. 2007
To si můžeš dát rovnou všech mých šest - já s pivem musím končit, protože nemám na to, obnovit si celý šatník, nechat všude předělat dveře na dvoukřídlové a na nákup tenzometru s rozsahem do 400 mm Hg... tak na zdraví : pivo je zábava určitého věku.
Jerry_Shit
17. 06. 2007
Ty jsi zřejmě jinak pohodář, protože podle mně to přece jen - není - ono....ale pokud to tak bereš, rád jsem se za tebe dřel s tím sedmým.
Jerry_Shit
17. 06. 2007Jerry_Shit
16. 06. 2007
Zboro - teď jsem se zasmál, až jsem se zakuckal... jo - to je přesné !
:)) hmm i jedna čárka by mi stačila a sklenice orosená, výtečné pivo, pěkná pěna + nálada uvolněná.... *t
:)) hmm i jedna čárka by mi stačila a sklenice orosená, výtečné pivo, pěkná pěna + nálada uvolněná.... *t
Jo - on ten Zlatopramen je i o něco lepší, než....
je to o zvyku a osobní chuti. Já bych tě tam rád viděl a hlavně pokecal, protože tam bohužel chodím do party dost prostých chlapů....
zorko, tak to ti to asi přišlo nedokonalé a dotáhla jsi to do konce - holt ale do jiného, než skutečného (:-D)
joreli - odosobněným zrakem je pohled vždy objektivnější - tím ještě myslím na to jarní haiku...
kupodivu (vzhledem k námětu) v mnoha rysech lepší haiku než leckterá jiná. *
Zorko - z toho už jsem vyrostl...půl kila by mi ani za tu ostudu nestálo....
Mánička - »U Václava«, Vrchlického ulice....
Paulart - ale jo, pokud se v rámci možností našeho jazyka chceme přiblížit originálnímu haiku měla by se pravidla zachovávat. Myšlenka je jedna věc, forma je druhá věc... pokud nejsou pravidla dodržována, je ta tvorba pseudohaiku poměrně snadná...
Printe - vítej a dík
Jane - nepochyboval jsem, že motto se to bude líbit. O formě už jsem si tak jistý nebyl...
"To nemá chybu" je tam možná navíc, ne? Ale tácek je moc pěkné "kolo štěstí", asi - A avox, co zase s těmi slabikami máte? Což je haiku slalomová trať? Tipy rozdávám moc ráda. Tu máš *
Fairi - to máš pravdu : šest je dost....
Skafararix : už je to lepší ?
alfonso : dík
avox : díky, opraveno. Celý život jsem se živil počítáním a najednou nespočítám sedm slabik (:-D)
Jarmilko - podrobnosti : skvělá 11° zrzka - mňam !
Jano - ty bereš i takovéto úlety ? děkan !
Jarmila Moosová Kuřitková
30. 03. 2007
má, prostřední verš má mít sedm slabik, kdyby sis dal sedm piv, bylo by to vyšlo... :-))