Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...pro Colegu
Výběr: Print
31. 03. 2007
30
58
5204
Autor
martinez
pondělíNa Větvičku, Na Jmelíchystám se psát básničku...(enem takú maličkú...)úterýchcete – li, sedmeryčtyřverší vám nadělím(spíše lidem veselým...)středake klávesnici sedámbych byla ženou básnící(nejeden kritik zalícil...)čtvrtekkdyž mám chuť na pivo, plůtekaj přeskočím, nevěříš? – naivo!(tak jo, jen prolezu pletivo...)páteknelítostný čas jak kolovrátekspřádá i trhá nitě v nás(furt nevím co je zimostráz...)sobotaa vzkaz můj pro ženu od Lota:ty hloupá, teď tam stůj(nevědělas že pod lásku je sůl?!)neděleKelti ti nescházej se v kostelespíš u ohýnku pod srázem...(otec neznámý, matka Zem...)
na jmelí a větvičku, .....
chtěla jsem psát básničku........
promiň Colego,.....
možná až příště - dnes neberou......
..
58 názorů
toto ma nejako nevzalo... ako celok, aj Ke´d tam boli niektoré dobré veci...
narazíš tu časem i na humornější kousky... když dodržíš ten dávkovací postup :o)
díky
Najmladšia
03. 04. 2007Najmladšia
03. 04. 2007Obyčejný_chlap1
02. 04. 2007
Obyč. chlap1, supismus, Print, rainman, guy, Quaken
- všem vám pěkně děkuju za utrousená slova a típky... víte, co je zajímavý? že zrovna Colega tu byl mlčky :o)
Celý týden se takhle flákat :)
(neurážím, brát a maximální rezervou)
* ;)
Obyčejný_chlap1
02. 04. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
01. 04. 2007kostroun z jeskyne
01. 04. 2007
kostrounku, nemáš to s pivem přehánět - za to já nemožu přece... a já su potichučku, já o pivu nic neříkala... a vidět, vidět ho můžeš?
kostroun z jeskyne
01. 04. 2007
ale dyk posupnější jsme už odhalily - a pokud nám nikdo neprokáže opak - máme pravdu!
neplač...
tak já sem se koukla do té vědecké části toho tlustospisu, z který ho to čtu (chytře) a už vím, co je to upolín!!(júú) - bylina s velkými žlutými květy. taky třeba, že malström je mořský vír, katarakta - vodopády, peřeje a psí dni - velká vedra v srpnu, kdy na nebi září sirius neboli také pes. ale posupnější nikde :((. hýk.
Antiutilitaristka
01. 04. 2007
Theuško, víš jak je to s tím skřivánkem co si musí vrznout aj dyby měl zmrznout? a já ani mrznout nemusím :o)
díky
mám pyžamo, vyčištěný zuby, vyplej mozek a zrovna jsem se šla odpojit i technicky... zítra se zamyslím a pokud to jakkoliv dopadne, dám ti určitě vědět jak to bylo s úžovkou v upolínu a tolik srázným tichem - to by bylo abychom na to nepřišly/i!!!
berličku sem prokoukla...a to s těma supama je nevšední nápad, nutno říct založený na zcela logickem úsudku, ale teda furt jako nic moc...hm...ty supi..nějaká lokalita v čechách se supama? 30. léta? nebo taky "v tichu tolik srázném" - to už je lepší, ale třeba "jak úžovka v upolínu", nevim kudy lezla.
made by Zahradníček
Dobré počteníčko! Občas mi tam něco "vrzne", ale celkově se mi to líbí moc. Je to tak lehce podané!*
(jen tak mezi náma - já vím co je to zimostráz... ale pssst - byla to taková berlička, no...)
krajina posupnější zní zajímavě... bývala posupná, je eště posupnější... já bych to viděla asi tak... v nějaké bývali supi... bývala tedy supná... pak zmizeli a stala se z ní posupná... v některé bývalo supů eště víc - no a když zmizeli aj oni, tak tahle krajina co dřív bývala supnější, je nakonec posupnější...
viz. zimostráz: mě by zas momentálně zajímalo, co to je "...krajina posupnější"
Barbar_Cohen
31. 03. 2007
Já taky si rád hraju - na maminku na tatínka.... jenže mi do toho lezou nejen děti, ale už i vnuci a vnučky...
díky Oldíku, ráda si hraju... :o)
Pacer - já mám plnú moč!!! a to je viac!
opatrně, Pacer, říkat bosorce babo by se ti nemuselo oplatit! :oD
díky
zvyřádko, avox, Kubí... já netušila kolika lidem kromě Colegy udělám radost (uvidíme teda eště, co obdarovaný na to... :o)
:))) koukám že je občas lepší z toho rybníku vylovit jinej "poklad" než cejna......takže ještě že neberou :))) *