Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouhy
03. 04. 2007
5
18
2470
Autor
Dáša
Touha
Dlouhá
Dlouhý vlaky
Stopneme si tažný ptáky
Ujíždí mi
Vagón plínek
Do krabičky
Od sardinek
Mihotání
Ohňů plání
Romantické milování
Milá paní
Tyhle lístky
Jsou už dávno vyprodaný!
18 názorů
asi ti to leží hodně v hlavě, ta moje "hloupá" poznámka, když mi to připopomínáš pod mými díly, místo, aby ses vyjádřil k samotnému dílu ... to mě mrzí
Dáša: Promiň, ale když už něco píšeš, tak napiš víc, než mno... prosím. mno je jako poslání do p.. poslední řady.
Jo - tohle je taky docela dobré...
Dáša: Promiň, ale když už stojíš o to, abych si to přečetla, je dobré k avízu něco připojit. Když mi někdo napíše (a už se to stalo): "Ahoj, jsem tu nový/á, koukla by ses, prosím, na moje dílko/a?" - ráda se podívám. Ale když mi přijde jen tak od někoho avízo, beze slova, není to ani moc slušné, ani nevím, proč mi avízo vlastně přišlo. Takže pro příště, ano, ráda si přečtu poetická díla nováčků, ale s nějakou informací, ne jen proto, že mi přijde avízo.
aleš-novák
27. 04. 2007
"ráda si přečtu poetická díla nováčků" jsem si přečetla ve Tvém profilu, ale asi to není pravda, takže promiň, omlouvám se, že jsem si dovolila Tě jako redaktora oslovit, už to víckrát neudělám, asi tady od toho na Písmákovi nejste ...
nevidím důvod... chceš po mně hodnocení díla? nebo snad hodnocení tvé menší roztržky s redaktorem?
tím, že jsem ti dal tipa, tak jsem řekl, že se mi ta básnička líbí, chtěl jsem tě tím hlavně povzbudit k dalšímu psaní a tak...
nechci být protivná, ale ve svém profilu píšeš, že kritika má napomoci píšícímu autorovi, a proč mi tedy "neudělit" kritiku a "pomoci" mi, když už jednou jsi redaktor?