Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se°+°
Výběr: Honzyk, sidonia, jt, Print
06. 04. 2007
27
51
5736
Autor
kassiope
Jsou gesta,
kterými mě nastřihneš
přesně tam,
kde mám místo
pro jeden nádech
a dva prsty.
Někdy..
když mám ruce
plné javorových listů,
přestávám věřit -
- na jaro
51 názorů
Jojo, my hokejisti se vždycky dostanem k ledu..;-) Máš to výborný, ještě kdybys maily psala..:)
Altíku, z toho nevěš hlavu.. prostě až se to nějak podaří, budeš mít čas+chuť.. a tak.. Tak hezký jaro..:o)
vitsoft> myslím, že bych dovedl žít i bez Tvojí bezesporu jedinečný myšlenky. příště prosím bez avi
Zelený_ráj
08. 04. 2007
vida, vitaka....jak se nam rozparadil:D---jen tak dal, mlady muzi...a ridte se timto svym nazorem i na dokaci, kde uz uraduje ten blbec Foukal...ze mu rozbiju drzku...von uz bude vedet, kdo...))))....zn.: Bulharka...
Zelený_ráj
07. 04. 2007tři_černí_mravenci
06. 04. 2007
konec to zazdil.. jakoby odvedl energii v toku textu místo do asociativních meandrů vodopádem rovnou do bezradné nudy.. hodně ošoupaný motiv závěru
Budí řadu nejrůznějších asociací, ale netrvám na tom vědět, jaké byly ty tvoje :)
Copak ti provedlo? Já ho mám ráda pořád, jenom je teď nějaký pokažený (a nemyslím tím počasí), ale zobáček vzhůru, za chvíli už se to překulí do léta :o)
mmch .. já nejen, že na jaro už nevěřím .. já už se ho bojím .. já už ho nenávidím ... bléé .. fňuk .. píp
Díky za rozepsání + nejsi první, kdo se zmínil o Kanadě :o) ale když ony jsou tak pěkný-jako ty listy a taky to nastřihnutí - aby bylo vidět, že to prostě bolí, že to není jen tak..
+ tobě taktéž veselé a spoustu sluníčka a všeho voňavýho a tak..:o)
it´s simple :-)
"nastřihneš" - na mě působí agresivně, použil bych něco méně .. zraňujícího
"javorových" - přívlastek ano, ale určitý strom zavádí .. mně se vybavilo kanadské hokejové mužstvo a to určitě nepřispělo k působení dílka tím správným směrem :-)
přeju veselé a neuplakané jaro, hvězdičko :-)
vždyť je to pravda
letošní je nahovno, protože je člověk zavřenej v práci .. jinak mi přijde moc nejvíc pěkný ( úsměv )
Jestli je to ten samý, co mám v hlavě, tak raději ne (nebo po desáté :o))
(ježiš, mně se vybavil obraz, který se ovšem vubec nedá prezentovat...)
Hezká...
Ale kuš ty jeden :o)
jo jaro - to je krásná věc, jen letoší je nějak posmutnělý..fňůůů
Šjóva díky, teda jako fakt..(ne že bych si nemyslela, že přeháníš, ale.. :o)
..vy\nikajici ...a nejen pocotovka, ale uz i, treba napisu blbe, ale je to na prvni dobrou, vyvijejici se postoj...
nostalgie jak prase...rela by moje babicka, ze se s ni zuase vohanim , prdon....ale text podany s vytribenym vkusem a citem pro miru veci, ...tak nejak...ja davam 97 bodov...***
(a avi)
šiš,proč je to tu dvakrát..? jo, pampelišky fakt můžu, sice mám alergii, ale ta mi v očuchávání nezabrání :o)
malinka_hvezdinka
06. 04. 2007
šiš,proč je to tu dvakrát..? jo, pampelišky fakt můžu, sice mám alergii, ale ta mi v očuchávání nezabrání :o)