Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(o)mega
10. 04. 2007
21
55
4178
Autor
fajo
rozštiepený vo vnútri
odpočítam
raz - dva - 3
a
15 megaton
jednoduchých molekúl
nad horizontom poletuje hravo
(kód
Bravo)
55 názorů
tak to ma moc teší,že sa Ti to takto páči;o)..Bravo-tento krycí názov dostal najmohutnejší americký termonukleárny test..ako možeš vidieť na fotke,bolo to vcelku peklo..
ide o to,že aj (relatívne) malý šašek dokáže narobiť kvalitný rampajz;-)..niečo konkrétne Ťa zaujalo?
Antiutilitaristka
29. 04. 2007už_v_pyžamku
26. 04. 2007
a ja snad nie?! :o)))
teraz nám do toho nekecej, to si terazky musime vyjasnit s paľom, esi sem příde... .-)
Honzyku - .-) zrovna jsem ti ještě přišla napsat, že snad Tě zas nerozčílím jako u k., neb mám z toho šok dodnes.....o))))))))))))))))))
a ono toto.....:-))))))))))
pali, tys nemyslel psychickou pomoc???! tak, jak jsem tě pochopila já? neb jinak prolog i text mi přišly souzněně...?!
Honzyku-když vzpomínky, tak já si taky jednou dovolím zavzpomínat...v naší knihovně šestá knížka zleva v řadě x-té a d ....edice Kolumbus, nějaká taková žluto(dozelena)černá: na obálce s fotečkou...?!:o)
a2a2a-ďakujem:o)pôvodne som (na okamih) zaváhal nad kategóriou..nakoniec-miniatúra je viac menej najprijateľnejšia-všeobecne..ešte raz ď:)))
fajo, ten textík s obrázkem jako poezii neberu, spíše jako pravdivý aforismus.Ostatně, ty sám jsi to označil jako miniaturu. Byť se člověk podvědomě brání tak prudkým koncovkám, jako kontrast však slouží dobře, navíc ta ostrost je nápaditě usměrněna ironickým slůvkem - hravo.
muchotrávka-tentokrát žiadna chrobač,Tvoju maličkosť požierajúca..ale zasa-hríb je kolega,nie?;o)..ďakujem!
muchotravka_zelena
13. 04. 2007mořský koník
12. 04. 2007
...jassnejsi nez tisic slunci...tak se to menobvalo.knizka myslim... Oppenhmeimera pripomnelo..-----***
no, já nevím ,Pali .-(, že by prolog to nějak ospravedlnil?! :O) v něm si ta hélia i lithia a jednoatomové vodíky dělaj co chtějí?! no pravda, je-li to atomová fyzika, tak se vzdávám....:-)
(ale ten kód Bravo mne jaksi básnicky zneklidňuje .-) a nedá ni pokoje se na to podívat ještě tak dvacetkkát)
no, nebyť prológu, tak Ti asi idem zháňať nejakú pomoc... ;)
ale ok, treba sa vyšantiť