Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seomrvinky
Výběr: hermit
04. 05. 2001
14
1
2942
Autor
lubi
nepovieš ľúbim ťa
nepovieš moja
nepovieš
nič
všetko má tá druhá
ja mám len tajné milovanie
keď po mne občas zatúžiš
nežné slová nie sú pre mňa
len zriedka nejaké vykĺzne
navliekam ich na niť
korálky z omrviniek
sťahujú sa okolo môjho hrdla
čím ďalej tým viac
dokedy ešte ?
nepovieš moja
nepovieš
nič
všetko má tá druhá
ja mám len tajné milovanie
keď po mne občas zatúžiš
nežné slová nie sú pre mňa
len zriedka nejaké vykĺzne
navliekam ich na niť
korálky z omrviniek
sťahujú sa okolo môjho hrdla
čím ďalej tým viac
dokedy ešte ?
1 názor
Bravo
(není to sice hlubší kritika, ale zase na druhé straně je to upřímný pocit)
Lubi, zial toto presne iste som zazila aj ja....tiez mozno o tom raz
napisem, aj ked krajsie ako ty to asi nevyjadrim.... :( veliky tip..a najoblubenejsie...toko mi toho ta basen pripomina, ani nevies, aku vlnu strasnych citov si vo mne prave rozputala....idem na zachod...
nebraska, ďakujem... tých omrviniek by bola riadna kopa, keby sme ich zmietli nakopu... čo už, aj o tom je život a ďalej treba ísť aj tak... :)
Bixinka: dík, hoci tie konce v skutočnosti vôbec nie sú super... :)
Lubi, vďaka KSP sa dostávam k dielkam, ktoré tu boli už predo mnou a objavujem niekoľko krásnych hranolou, cez ktoré nakúkam a je to také úžasne farebné a neviemaké. A tuto - jeden tip mám...
Od teraz začínam písať ku každej básni čo si pri nej predstavujem, pretože táto (ako jedna z mála) vo mne vyvolala silný záchvat fantázie: zdalo sa mi, že je to taká nutná výpoveď a ty sedíš v tmavej miestnosti (okná sú zastreté nejakou hnedou látkou) len s jednou posteľou a stoličkou. Tajné milovanie vo mne prebudilo spomienku na scénu z jedného filmu, kde muž sa rýchlo vrhne na ženu a násilnícky (a hlavne rýchlo) sa ukojí (fuj!). ďalši záchvat som mal pri tom, že len občas mu vykĺzne nejaké to slovko nežnosti, aj to sa mi zdalo akokeby to bolo len také nútené a neúprimné "mám ťa veľmi rád". Ku korálkam ti nemám čo povedať, tam je to jednoduché dotvoriť si situáciu, v ktorej sa dusíš svojimi vlastnými túžbami po ňom....
Jednoducho: KRÁSNE VYSTIHNUTÉ!*
Miroslawek
17. 07. 2001
...teda, já se usmívám...ale ne tomu pocitu...víš? Já se usmívám na Tebe!
Tip. Najmä ale najmä za úvodnú časť básne. Aj málo slovami sa dá veľa povedať. Pochopíme! A páči sa mi aj predstava slov ako omrviniek/korálok. Pekné.
T