Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUno pedofilo
Autor
sovinista
Loni jsem na starý kolena studoval v zahraničí angličtinu na jedný z těch nóbl škol pro děti z lepších vrstev a ostatní jako já, co si urvali od huby, aby se konečně dostali ze skupiny beginner forever.
Studovalo tam - kromě kluků, kteří tu nehrají žádnou roli - asi třicet dvacetiletejch japonek, dvě nádherný švédky a skupina německejch teenagerek. A pak jedna Italka středního věku, která mi dala přezdívku z titulku hned první den, když jsem místo ní pozval na stout náhernou devatenáctiletou tmavookou Miyuki se smyslem pro humor a láskou k motorkám.Celej život musím papouškovat, že chlapi, co balej mladý holky, jsou nesebevědomý zbabělci. Stydím se za svou zbabělost, pro kterou tuhle hroznou lež vyslovuju.
Miyuki byla milejší, chytřejší a v sexu vynalézavější než všechny třicítky, který jsem kdy poznal a dodnes si mailujem. Je v tom něco genovýho, ale taky nepovislý poprsí, pružnost a správná velikost na správný místě, měkkost a vůně. Nikdo netvrdil, že svět je spravedlivej: tak jako já už nikdy nevyhraju Wimbledon, protože jsem na to moc starej a neohebnej, žádná starší holka nebude tak sexy, jako dvacítky.
Jestli je nesebevědomá zbabělost řídít moderní, nový, rychlý, pohlodlný a bezpečný Volvo, ve kterým všechno voní a člověk má radost z každýho šlápnutí na plyn, když existujou miliony ojetejch, ale stále funkčních Felicií, nechci být sám se sebou srovnaný a usedlý hrdina.
Váš
Šovinista Džentlmen