Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠovinistická romantika
Autor
sovinista
Stalo se to v jednom z těch králíkárnovejch hotelů na Ibize.
Přijeli jsme tam se Zuzkou brzo k ránu. Nechápu, proč cestovky lítaj tak brzo, protože se pak člověk vůbec nevyspí, když má ještě bejt dvě hodiny před odletem na letišti. Ale to sem nepatří.Zuzka šla spát a já vylez na balkón. Najednou se z vedlejšího pokoje vylinul fakt hlasitej metal, nakouk jsem přes proutěný zábradlí, a ony tam na verandě pařej tři krásný holky, jen v kalhotkách. Popíjely džin s tonikem a pozvaly mne, jestli se nechci k pařbě připojit.
Jéžiš, jak já chtěl.
Pak Zuzka z pokoje zavolala, ať okřiknu ty bezohledný hovada z vedlejšího pokoje, že chce spát. Tak jsem je slušně poprosil, ony metal ztišily a usoudily, že se připojit nemůžu, a já se šel osamocenej občerstvit do baru k bazénu.
V tu chvíli jsem si uvědomil, že dovolený budou dvě: jedna se Zuzkou a druhá s kámošema. Kámoši totiž nikdy nenazývají krásný Holanďanky bezohlednýma hovadama. A nezabijou mě, když změním na chvíli balkón.
Váš
Šovinista Džentlmen