Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKÁMEN A KVĚTY KANÁRSKÝCH OSTROVU
26. 04. 2007
3
27
5935
Autor
vesuvanka
Občanské sdružení Člověk člověku, Legerova 20, Praha 2, legerka20@seznam.cz
vás srdečně zve
na výstavu obrázků
JANY HAASOVÉ – VESUVANKY
KÁMEN A KVĚTY KANÁRSKÝCH OSTROVŮ
Vernisáž výstavy se uskuteční v pátek 4. května 2007 v 16 hod.
v sídle o.s. Člověk člověku –Legerova 20, Praha 2
Výstava potrvá do 6. 6. 2007 a přístupná bude v těchto časech:
Středa – 10 – 17
Čtvrtek –10 – 16
Pátek – 10 – 14
vás srdečně zve
na výstavu obrázků
JANY HAASOVÉ – VESUVANKY
KÁMEN A KVĚTY KANÁRSKÝCH OSTROVŮ
Vernisáž výstavy se uskuteční v pátek 4. května 2007 v 16 hod.
v sídle o.s. Člověk člověku –Legerova 20, Praha 2
Výstava potrvá do 6. 6. 2007 a přístupná bude v těchto časech:
Středa – 10 – 17
Čtvrtek –10 – 16
Pátek – 10 – 14
27 názorů
sestricka.slunicko1
17. 05. 2007
NePoe-ta - děkuji a budu se těšit. Moc Vám přeji a držím palce, aby Vám zrak dobře sloužil a zdravím Vás :-)))
Děkuji pěkně za obrázek z vernisáže. Dokud mi jen dovolí slábnoucí zrak, budu Vás o jeho dalším putování po vlastním osudu průběžně informovat.¨
S :)
andromeda - děkuji za milé zastavení a přání, zdravím Tě a přeji krásné jarní dny :-)))
-ať se výstava vydaří ....vím, s jakou láskou jsi ji připravovala.....
Robinia - Jarmilko, díky za milá slova i zájem a za krásné voňavé květy bezu. I já věřím, že se mi naskytne příležitost další výstavy. Zdravím Tě a přeji krásné jarní dny :-)))
Není sice z Kanárských ostrovů, ale krásně voní :-)))
Gratuluji Janičko, jen ty časy, kdy je výstava přístupná, jsou krkolomné. Obávám se, že v téhle době nemám šanci se tam dostat, ale pevně věřím, že obrázky ještě budeš vystavovat i jinde a hlavně jindy...
synáček - Petře, děkuji za milé zastavení i zájem, budu mít velikou radost, když Ti to vyjde. Zdravím Tě a přeji krásné jarní dny :-)))
kouzelná_květinka
30. 04. 2007
Wee - děkuji za milé zastavení, přání a zájem, který mě moc potěšil. Měj se krásně a těším se, když Ti to vyjde, na shledanou :-)))
Vesuvanko, pokud nepojedu na víkend pryč, tak se ráda přijdu podívat. vídám Vaše obrázky tady, ale myslím, že to vnímání nejni tak úplně celistvé jako vidět je na vlastní oči a v příslušné atmosféře.
Každopádně Vám i návštěvníkům přeju hezké chvíle
zase s jinou poezií :-)
Spring - děkuji Ti za milou odezvu, to je skvělé, že jsi byla na Kanárech. Budu se na Tebe moc těšit, jenom ta vernisáž je v pátek 4. května v 16 hodin, snad se Ti pátek bude pátek také hodit.
Ahoj Marti, děkuji Ti za zájem a moc a moc za pohled Fudži - mám z něj obrovskou radost a hlavně mám radost, že se Ti cesta vydařila. Poslala jsem Ti zprávu a přeji krásné dny jara z Prahy. Jana
Ahoj, Janičko, tak jsme se ve zdraví vrátili z Japonska, bylo by to na dlouhé povídání, Fudžisan byla velkolepá, počasí nám vcelku přálo, snad Ti došel pohled. Do Prahy se chystám, tak snad to v květnu konečně vyjde a já uvidím i Tebe i výstavu.Jen ty dny a časy pro shlédnutí výstavy jsou pro mne dost nevýhodné, já mohu končit každý den nejdříve až o půl druhé a dovolenou už mám dost vybranou.Kdyby to bylo aspoň do pěti, no popřemýšlím, jak to zaonačit. Měj se krásně, ať se výstava líbí, držím palečky, buď zdravá a veselá.
Z Jihlavy zdraví a přeje krásné jarní dny
Marta
NePoe_ta - díky za milé zastavení, Toskánská třída - to by nebylo špatné :-)))
Sem přesvědčen, že po ukončení expozice přejmenují Legérovou (vždyť je tam cejtit žampióny) na "Na Vesuvu", ne-li Toskánskou nebo Kánárkovou. Brousím nůžky, by na stuze nezadrhly.
:)