Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříroda
06. 05. 2001
14
0
2082
Autor
Tygřík
Příroda
Nic, jen lesy,
pole, vinice-
a ještě k tomu silnice...
/6.5.2001/
Budeš psát pořád do záhlaví, kolik je ti let? Ne, to je asi tvoje image. Přestože básničky nemám moc v oblibě, tohle je dobré, *
Za ten nápad dám tip ale spracování by šlo s tvím nadáním i v tvím věku zlepšit!!!
Bix to napsala přesně, jen je to možná trochu smutné, ale tak příjemně.
Safra.
Tynda a ja držíme palce !! To mňa, Bix, úplne dostalo !!! Presne ako výhľad z vlaku !! Príroda ako vyšitá !! Je to doknalá miniatúra, do ktorej sa v pár slovách podarilo vtesnať všetko. Len tak ďalej...
Člobrdíčku Tygříku...tak tady jsem asi trošku mimoň,neboť přesně nerozumím tomu: NIC - jen lesy atd.
Vždyť snad to , že ty lesy a vinice ještě jsou,je mnohem víc než nic....A ta silnice k tomu také patří,neboť co je člověk člověkem(v tom dobrém slova smyslu),potřebuje ke svému životu cestu.Ta se samozřejmně pokrokem změnila v silnici,ale právě vzhledem k té historii i ona tady má svoje nezastupitelné místo....
Astalavista: Předem vzdaný boj,je bojem prohraným,držím Ti palce,aby jsi to ještě jednou zkusil....
Albi:Přijeď někdy ke mě do Kladna,a v okruhu 30km Ti kromě moře ukážu všechny možné přírodní úkazy , které existují.
A Tobě Tygříku,TIP za to,že jsi mě po dlouhé době zase přinutil přemýšlet,,,,
Sady, já jsem nepolemizoval s tím, že existuje příroda. Spíš jsem říkal, že současné lesy nejsou zrovna její nejtypičtější součástí.
Astalavista
11. 05. 2001
Dnes už ani ty lesy vlastně nejsou příroda, ale lidský výtvor. Přírodní u nás už skoro neznáme.
Albi**Reo