Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O temné stránce písmáku (aneb SENIOR ve skříni)

27. 04. 2007
7
59
4306
Autor
StvN


Relativně dobrý den písmáctvu.

Je jakoby neoddiskutovatelným faktem že všichni křiklouni mají něco společného. Odborně se takovému člověku říká QERULANT a můžeme se o nich dočíst v připravované Encyklopedii pro děti.

Poznáme jé též podle toho, že:

Myslí si, že myslí, zatímco vůbec nemyslí.
Myslí si, že ví, zatímco neví téměř nic.
Myslí si, že něco změní, třebaže nezmění vůbec nic.
Myslí si, že názor=fakta, takže podléhají iluzi, že nepotřebují nic vědět, aby mohli do všeho kecat.

Dále navrhuji, aby se Písmák přejmenoval na Pískoviště a zavedl se pojem Zmetek, který by za stávající situace mohl nahradit nesmyslné označení Redaktor.




59 názorů

Anetté
01. 07. 2007
Dát tip
Ta část s myslí si, mě dostala, za tu tip, je to jako báseň.

a práve som prišiel na to, že som qerulant :-)

tak sme sa nepochopili, nič to.

StvN
15. 05. 2007
Dát tip
Jenže já to nepsal SENIOROVI, kolikrát to mám ještě opakovat? Můj text je naprosto obecný a dotýká se celého písmáka a internetu vůbec.

urážlivé nie voči mne, vôbec som sa neurazil, ale voči SENOIRovi. Pravda, nepoznám ho a možno je tvoj vzťah k nemu oprávnený. Neviem.

StvN
15. 05. 2007
Dát tip
Tohle bohužel ani nemá být vtipné. Je to spíš smutné. A samozřejmě, jako vždy, pokud se někdo uráží, uráží se ten, kdo k tomu má důvod, čili trefa do černého.

dielo sa mi zdá urážlivé a so slabým zmyslom pre humor, ale pri čítaní názorov som sa inak pobavil!

Najmladšia
02. 05. 2007
Dát tip
piskoviste?...ty mas nieco proti detom?..... Tu sa asi riesi nieco do caho ma nic.. tak dovi:-)

Baziliška
01. 05. 2007
Dát tip
NJN: jmenovitě?

gr_4you
01. 05. 2007
Dát tip
stvne miluju tě, ale nesouhlasím s body 3 a 4, prtože diskuse jako je ta Seniorova, mají právě umožnit všem návštěvníkům, demokraticky vyjádřit názor. Čili pokud se tu někomu něco nelíbí, je správně, že s tím přijde sem a nikoliv jen za webmastrem, protože je to věc k otevřené diskusi. Jinak úlohu provozovatele serveru bychom měli vidět nikoli jako diktátorského sedláka, který vyhodí ze statku každého, kdo začne dělat rebelie, nýbrž jako Timura, který založil svou partu a teď demokraticky naslouchá všem byť i nepříjemným názorům. (já to nečet, ale doufám, že Timur byl takovej) Do party člověk nejde proto, aby mu někdo poroučel a rovněž na server se nechodí s tím, že názor "lidu" nemá žádný vliv, ne?

Oldjerry
01. 05. 2007
Dát tip
Umprdent - bingo ! Anti.vůl - proč anti ? nic neřeší, jen problém prohlubuje. Tady už zdaleka nejde jen o mazání či uchování děl, ale o způsob fungování SENIORa na Písmáku a jeho verbální podobu. To je princip sporu.... mazání je tu jen zástupný problém. Přestávám se zajímat, nepřesvědčen, jenom ukřičen anti?volem...

Aleale, vážení! Copa nechápete, že jakmile sem něco vrznete, tak si to může KDOKOLIV hezky zkopírovat domů a už NIKDY vám to nevrátit? Mám takový dojem, že na písmáku už byl dlouho nějak podezřeloý klid. Tak si bojujte, když vás to baví. HOWGH!

Coupe
01. 05. 2007
Dát tip
no jen tak na okraj by mě zajímalo, kolik z vás používá jakýkoliv freemail - napadlo vás někdy, že by měl fungovat jen napůl, protože je zdarma a jste tam trpěni a máte být za to vděční? myslím že ne, myslím, že se pokládá za samozřejmé, že free-mail funguje jak má ale to je ad absurdum pro odlehčení - a pro ty co volají - je to tu zadarmo, tak mlčte nechápu totiž nějak tu vlnu emocí, co se tu vzdula po seniorově příspěvku. jeden by si až myslel, že senior spáchal hrdelní zločina a je třeba ho vymýtit do polsední buňky těla - alespoň z reakcí některých. senior wanted, dostaňte ho živého nebo mrtvého... myslím, že téma jeho diskuse bylo: zjistil jsem, že smazané příspěvky nejsou smazané a znovu se náhodně objevují k tomu se pravda dá dá říct spoustu věcí třeba: -ano taky jsem to zjistil a není mi to jedno -ano, taky jsem to zjistil, ale je mi to fuk -to jsem si nevšiml, a má bejt? - vadí mi to -je mi to jedno atd... případně i mlčet a myslím, že tyhle ohlasy by mohly být zajímavou zpětnou vazbou pro majitelku, pokud by se zrovna tímhle chtěla zabývat ovšem tady mezitím házením talířů a kydáním hnoje na hlavu se jí v případě potřeby věcné reakce budou hledat těžko... mně osobně se to tedy s tím nemazáním ještě nestalo, ale pokud se to děje, asi to není ideální způsob fungování (můj názor - snad mě pro to nikdo nenazve zmetkem :-)

anti.vůl
01. 05. 2007
Dát tip
*oprava: neopravňuje nedodržovat

anti.vůl
01. 05. 2007
Dát tip
Milý Stývne, stokrát opakovaná lež se nestává pravdou a všechny tyto argumenty jsem už bez vykrytí napadl ve žluté kritice. Opakuji, vlastnit určité zařízení mě neopravňuje dodržovat v něm zákony. Ty si totiž nestanovuji sám a ten tvůj webmástr není soudce Lynč s nímž přišel jeho svérázný osobní výklad. Uznávám, že s tím homosexuálním znásilněním majitelem parčíku jsem to řekl trošku nevkusně a asi bych to podruhé přirovnal jinak, ale to je asi vše. Pokud tě nějak láká vytvářet protirozvracečské partičky s oldjerrym, tak klidně. Mě může být vaše bojůvka ukradená, ale jak už kdosi tady (nebo tam?) velmi správně poznamenal, autoři na písmák dílko jen půjčují (doplním - něco jako knihovna naruby) a možnost i jeho úplného vrácení, totiž smazání, by měla být naprosto základní a elementární bez nějakého doprošování se i odhlédnuvše od právních aspektů. Současný stav nemá s právem ani slušností co dělat a Senior je řekl bych ta správně hrubá záplata.

StvN
01. 05. 2007
Dát tip
Antivole, téma máš tady, tak prosím. Napříště se zdrž osobních invektiv. Jestli k tomu nemáš co říct, kromě homosexuálního znásilnění v parku, tak neříkej nic. 1. Díla i po smazání zůstávají v databázi. 2. Jestli to je nebo není vpořádku se obhájit nedá, neboť je to záležitostí rozhodnutí webmastera. Takže o tom nemá smysl diskutovat, aneb každý na to může mít svůj názor. 3. Když je uživatel nějakého serveru nespokojený, může odejít anebo může kontaktovat webmastera s prosbou nebo s návrhem, jak danou věc napravit. 4. Způsob, jaký zvolil SENIOR nic nevyřeší a jeho postoj nazlobeného uživatele je krajně nevhodný (já bych ho jako majitel už dávno vyprovodil), neboť stále nesmíme zapomínat na to, že tu jsme hosté a že je to naše svobodná volba být tu.

anti.vůl
30. 04. 2007
Dát tip
Oldjerry: Ale vždyť ty si se tam nemusel vyjadřovat, když tě téma nezajímalo.. Fakt nechápu co tou diskusí Senior proved? Diskuse má narozdíl třeba od této i téma nidko tě vážně nenutil s ním komunikovat. Na jednu stranu se oháníš estébáky a na druhou používáš termíny jako rozvracení?:))) Typické a úsměvné. Nevím co v tomto po Velle vůbec můžeš chtít, když jsi evidentně v neprávu. Senior si založil diskuzi ne na bázi rozvracení jakési totality, ale prostě demokraticky jako můžeš i ty nebo kdokoliv, má-li zajímavé téma. A pokud tam prohodil k Papouchovi s Jikem něco o zenitu v reakci na to že mu tam chodili povídat něco mimo téma, nevím kolikže ti je ale vztáhnul si to (i) na sebe sám. Všude jen hřímáš, jakýkoliv argument ignoruješ, ty prostě máš v hlavě fakt nějakou rudou bojovou mlhu. Jdi si místo toho svého protirozvracečského superboje raději lehnout a bude by líp.. O vůbec nic nejde, než že si někdo založil diskuzi a ty tam začal vyřvávat. Prostě seniorovy díla nečti a hotovka.

papouch
30. 04. 2007
Dát tip
Vella i Armand na Písmáka kašlou, nechápeš? .-))

Oldjerry
30. 04. 2007
Dát tip
Zapomněl jsem dát avi, jsa značně rozjitřen...

Oldjerry
30. 04. 2007
Dát tip
anti.vůl - zase senior ? Je snad Písmák výhradním územím tohoto nepříjemného tvora ? Pak ale to vyhlašte všem Písmákům, kteří ho nemají rádi, aby věděli na jakém území se pohybují. Je s podivem, že k tomu dost málo napsala Vella, které si velmi vážím z důvodů, které si nechávám pro sebe, i Armand, který má ještě dosud mou důvěru. Co je to vlastně Senior ? Fantom opery ? Sebestředný impotentní hajzlík, který se ukájí otravováním lidí, kdo nám řekne pravdu ? Musí mít zastání v nejvyšším vedení Písmáka, neboť by nemohl být jmenován redaktorem, ba ani by tu již nemohl existovat vůbec. Včera se dopustil dalšího faux pas - co to bylo za kecy o existenci za zenitem ? Vždyť některým tzv. přestárlým autorům nesahá jako senior ani po kotník - otázka je - KÝM JE VE SKUTEČNOSTI. Já si tipuji, že je to někdo velmi významný na Písmáku, jinak by mu tohle rozvracečské dílo NIKDO NETOLEROVAL. Je celkem jasné, že si zadělávám na totální blokaci, ale neposral jsem se ani před estébáky, neposeru se ani teď. Pokud jsem přesvědčen, že mám pravdu, bojuji. Pokud se přesvědčím že jsem chybil, posledním mým příspěvkem bude omluva. Sakra : tak řekneš nám Vello, napíšeš nám, Armande o co tu go ?

StvN
30. 04. 2007
Dát tip
Ne, já nejsem ani trochu chytrý. Jestli jsem někoho urazil, tak se omlouvám a kdyby to šlo, tak tohle dílo smažu.

anti.vůl
30. 04. 2007
Dát tip
Stvn: Vím že možná nemám moc co kecat, protože ze seniora mám fakt vítr, že se se mnou někteří­ přestanou bavit, jen kvůli jeho podpoře v této jednotlivosti. Konec konců s Oldjerrym tu mám myslím si dobré vztahy a přesto mi tady ten jeho výkřik o lezení­ do.. přijde primitivní­, protože to, jestli mu Baziliška leze do.. nebo prostě jen souhlasí­ s jeho názorem, je otázka jen jejího svědomí­ a jsem si jist že ho má v tomto čisté tak jako já. Proto ten alternick. Chci však napsat, že jsi se pustil na tenký led, protože jsi spíš spolehl na antiseniorismus zde než na podstatu diskuze a moĹžná toho už i trochu lituješ. Nebudu do dlouze rozebírat, protože i věcně správnou a bystrou argumentaci toho slováka jsi shodil velmi okázale do koše \"nečetl\", ale aspoň zmíním, že vastnků už možná měl Písmák víc a třeba ještě bude, ale je to prostor veřejný a pokud se naopak majiteli nelíbí dodržovat autorské právo, nebo aspoň elementární slušnost, nemusí jej provozovat. Jinými slovy, když to přeženu, pokud ti někdo v jeho veřejně přístupném parku omezí práva a kupříkladu tě homosexuálně znásilní (aspoň tedy předpokládám že by se ti to nemělo líbit) tak se taky uspokojíš s jeho vysvětlením, že pokud se ti to nelíbí, můžeš bez \"nápravy\" (jasně, tady by to už nešlo:) opustit jeho pozemek? Popřípadě po vzoru tvé verze \"vyprovození nespokojence majitelem\" by tě pak rovnou i vykopl:) Prober se člověče, taky jsem myslel že jsi chytřejší­.. avi zmíněným. No nakonec docela dlouhé sorry.

anti.vůl
30. 04. 2007
Dát tip
Technické problémy

antivĹŻl
30. 04. 2007
Dát tip
StvN: Nebo ohldedně toho tvého "vyprovození nespokojence majitelem" - taky by tě mohl ten majitel parčíku posléze i sám vyhodit že.

antivĹŻl
30. 04. 2007
Dát tip
Stvn: Vím že možná nemám moc co kecat, protože ze seniora mám fakt vítr, že se se mnou někteří přestanou bavit, jen kvůli jeho podpoře v této jednotlivosti. Konec konců s Oldjerrym tu mám myslím si dobré vztahy a přesto mi tady ten jeho výkřik o lezení do.. přijde primitivní, protože to, jestli mu Baziliška leze do.. nebo prostě jen souhlasí s jeho názorem, je otázka jen jejího svědomí a jsem si jist že ho má v tomto čisté tak jako já. Proto ten alternick. Chci však napsat, že jsi se pustil na tenký led, protože jsi spíš spolehl na antiseniorismus zde než na podstatu diskuze a možná toho už i trochu lituješ. Nebudu do dlouze rozebírat, protože i věcně správnou a bystrou argumentaci toho slováka jsi shodil velmi okázale do koše "nečetl", ale aspoň zmíním, že vlstníků už možná měl písmák víc a třeba ještě bude, ale je to prostor veřejný a pokud se naopak majiteli nelíbí dodržovat autorské právo, nebo aspoň elementární slušnost, nemusí jej provozovat. Jinými slovy, když to přeženu, pokud ti někdo ve veřejně přístupném parku omezí práva a kupříkladu tě homosexuálně znásilní (aspoň tedy předpokládám že by se ti to nemělo líbit) tak se taky uspokojíš s jeho vysvětlením, že pokud se ti to nelíbí, můžeš bez "nápravy" (jasně, tady by to už nešlo:) opustit jeho pozemek? Prober se člověče, taky jsem myslel že jsi chytřejší.. avi zmíněným. No nakonec docela dlouhý sorry.

StvN
29. 04. 2007
Dát tip
Takže otázky: a myslíš, že tvoje reakce na Karolku, že jeho kritiku číst nebudeš (u S.) je slušná? Ne, slušná není a já si to ani nemyslím. Není ale ani sprostá. Píši ji většinou lidem, kteří píší hlouposti a těch hloupostí napíší dlouhý sloupec. Mám za to, že lidé, kteří se neumí k ostatním chovat slušně, si nezaslouží, aby se tak s nimi jednalo. Prostě když mluvíš s opicí, musíš mluvit jejím jazykem. co takhle zamést si napřed před vlastním prahem? Já mám zameteno. Ani SENIORA ani Karolku jsem nenapadl jako první. tahle tvoje diskuze je urážlivá a napadá konkrétního člověka - to ti přijde v pořádku? Dostáváme se k tomu překrucování. Tato diskuse, nebo její téma, se ani v nejmenším netýká pouze jednoho člověka. V názvu je SENIOROVO jméno proto, že tato diskuse je reakcí na tu jeho. Avšak to, co jsem popsal výše, a já ti to překopíruji, neboť ty máš stejný problém, se týká za prvné jeho a za další mnoha jiných lidí tebou konče. Takže: Myslí si, že myslí, zatímco vůbec nemyslí. Myslí si, že ví, zatímco neví téměř nic. Myslí si, že něco změní, třebaže nezmění vůbec nic. Myslí si, že názor=fakta, takže podléhají iluzi, že nepotřebují nic vědět, aby mohli do všeho kecat. pokud jsi tak útlocitný, že jsem se tě svou kritikou dotkla, co by potom měl říct s. na tuhle tvoji diskuzi? Nevím. Jaká fakta neznám? Například to, jak celá diskuse s Karolkou probíhala. Buď jsi ji nečetla, nebo jsi nepochopila, že já jsem nikoho jako první nenapadl. V krátkosti se pokusím vrátit do starých kolejí: 1. Díla i po smazání zůstávají v databázi. 2. Jestli to je nebo není vpořádku se obhájit nedá, neboť je to záležitostí rozhodnutí webmastera. Takže o tom nemá smysl diskutovat, aneb každý na to může mít svůj názor. 3. Když je uživatel nějakého serveru nespokojený, může odejít anebo může kontaktovat webmastera s prosbou nebo s návrhem, jak danou věc napravit. 4. Způsob, jaký zvolil SENIOR nic nevyřeší a jeho postoj nazlobeného uživatele je krajně nevhodný (já bych ho jako majitel už dávno vyprovodil), neboť stále nesmíme zapomínat na to, že tu jsme hosté a že je to naše svobodná volba být tu. Takže jestli chceš diskutovat, tak se prosím zdrž periferních poznámek, které se netýkají tématu (jsou to všechny týkající se mé osoby, protože má osoba není tématem) a věnuj své úsilí polemice nad těmi čtyřmi body. Děkuji.

Oldjerry
29. 04. 2007
Dát tip
Baziliško, nezdá se ti, že se to netýká jen mně ? Ty urážíš lidi na vše strany... ve jménu koho, čeho ? Ty zřejmě vůbec nevíš, která bije a možná že ani vědět nechceš. StvN krmíš stejnými žvásty, jako mně... to není náhoda. Až polezeš seniorovi do... tak připaž !

Baziliška
29. 04. 2007
Dát tip
Děkuju, žes mi odpověděl na moje otázky. Co překrucuju? Jmenovitě. Jaká fakta neznám? Naveď mě, když jsi tak chytrý, ráda se nechám přesvědčit, že se mýlím. Opravdu těžko si tě vážit, diskutuješ-li tímhle způsobem...a neboj, zkoušet to znovu už nebudu;))

gr_4you
29. 04. 2007
Dát tip
díky za reklamu, jinak nemám k této diskusi žádný příspěvek

StvN
29. 04. 2007
Dát tip
Hezky odvádíš řeč od tématu a překrucuješ:) Tobě přesně tenhle můj příspěvek, protože neznáš všechna fakta a reješ do mě. Tak si ta fakta nejdřív zjisti a pak zkoušej něco o tom, že sis mě vážila.

Baziliška
29. 04. 2007
Dát tip
řekni mi prosím, čím jsem tě urazila nebo jak jsem tě napadla, ráda bych se poučila propříště a myslíš, že tvoje reakce na Karolku, že jeho kritiku číst nebudeš (u S.) je slušná?...mně připadá nanejvýš sprostá...co takhle zamést si napřed před vlastním prahem? pokud nesouhlasíš s tím, jak to S. prezentuje, OK, z tvých reakcí u jeho diskuze to tak rozhodně nevyznělo... tahle tvoje diskuze je urážlivá a napadá konkrétního člověka - to ti přijde v pořádku? pokud jsi tak útlocitný, že jsem se tě svou kritikou dotkla, co by potom měl říct s. na tuhle tvoji diskuzi?

StvN
29. 04. 2007
Dát tip
Naposledy, pro tebe, opakuji, že já souhlasím s tím, že by mazání mělo být skutečně mazání, ale nesouhlasím s tím, jak to SENIOR prezentuje. Jinak blahopřeji, ty jdeš s davem, a to v tom smyslu, že místo diskutování se uchyluješ k urážkám a napadání.

Baziliška
29. 04. 2007
Dát tip
až do dnešního dne jsem si tě StvN vážila:(((( (a rozdělení na "tábory" je mi fakt ukradené) StvN - vtip bude asi v tom, že nikde na tomhle serveru není řečeno, že SMAZAT neznamená SMAZAT...pokud jsi to až doteď nepochopil, tak je to smutné... takže qerulant je ten, kdo se odváží nejít s davem???...už tu zase máme rozdělení na "rozumnou většinu" a ty voly, co si dovolí nesouhlasit??...OK, v tom případě se ke svému qerulanství hrdě hlásím:)) Karolko, někde prostě s argumenty neuspěješ;)))

Plopez
29. 04. 2007
Dát tip
politika, nic pro mě..

Floridor
29. 04. 2007
Dát tip
Takové kritiky jsou k ničemu.Písmák plní dobře základní funkci, jako literární server umožňuje prakticky každému, aby předvedl ukázky své tvorby. Že se mu dostane někdy málo návštěv a někdy i nelichotivých kritik, to je život. Musí i zde také někdy odpustit nezdvořákům, jako v životě. Nezdvořáky nemyslím věcné kritiky, ale blábolisty.

papouchův příspěvek je ze všech nejpovedenější. A má velkou intelechtuální hloubku.

papouch
28. 04. 2007
Dát tip
huáááá chwachwa chwuáááá :-DDDDD juch juch :-)))))

Oldjerry
28. 04. 2007
Dát tip
Karolko - když jsem redaktor, tak není možné chvilku jím být a chvilku nebýt. To je možná nějaká sceestná představa - být redaktorem jen když se mi to zrovna hodí. Ty tu vidíš nějakou sviňárnu ? Já jich už viděl desítky... Ty to sleduješ dva roky, že o tom víš tolik ? A tím, žes mne srovnal se Seniorem, jsi mne hluboce urazil a proto asi končíš - udělal jsi to, co tu už Senior udělal mnohým.

StvN
28. 04. 2007
Dát tip
Ano, bylo by to hezké, ale mám za to, že diskuse se nevede kolem toho, jestli je lepší mít tu možnost, já jsem taky pro, ale diskuse je o tom, že tady to zkrátka umožněno není a způsob, kterým se SENIOR dožaduje změny, je, řekněme slušně, neslušný nejen vůči programátorovi a majitelce serveru. Proto jsem napsal to, co jsem napsal. Co bys dělal ty, jako webmaster, kdyby ti takhle nevybíravě někdo kecal do tvé práce? Neměl spíš SENIOR kontaktovat přímo jeho nebo Vellu s prosbou, nikoli požadavkem, o nápravu?

Karolko
28. 04. 2007
Dát tip
To je jasné, že to nieje spolehlive v tom, že niektorý autor si od iného dielka mohol stiahnuť a pak ich zneužiť tak isto. Ale pokial do frasa chcem niektore svoje data úplne smazať a to riziko tak asponže trocha zmenšiť, tak to do frasa chcem mať možnosť urobiť! Čo je na tom čudné. (To povedám obecne, konkrétne moje dielka vo vztahu k mojej budúcnosti nebezpečné snáď nebudú:-)

Alojs
28. 04. 2007
Dát tip
jsem zřejmě mimo mísu, ale ty příspěvky si pročtu

StvN
28. 04. 2007
Dát tip
Karolko - jenže ty to právo nemáš, stejně jako autor, jemuž vyjde kniha, nemá právo tu knihu stáhnout z trhu. Pokud ti majitel serveru neumožní mazat svá díla a kritiky, tak je to jeho věc a ty se s tím musíš smířit.

Karolko
28. 04. 2007
Dát tip
Oldie: Však on to nepísal akože redaktor, to mohol kokoľvek a asi by ste sa k tak legitímnemu požiadavku nestavali apriori negatívne, keby to napísal ja neviem, trebárs smetiprach. Ked neviete oddelit obsah od formy, nieste lepší ako senior, len ste trafení inak. Je fakt, že to tu neznám ako ty abo senior. Ale ja ích nesrovávam. Len som chcel povedat, že to čo vytiahol senior je fakt pekná sviniaren o ktorej by som inako nevedel a že tento grc od stvn bol (narozdiel) trápny bez obsahu a na chuja. Zbytočne sa nechal seniorom dosť trefne vyfakovať. To je celé, končím túto stvnovu "diskúsiu" maj sa stvn: žiaden argument, ktorý by vyvracal právo dielko stopiť, kedže v pravidlách nie je nič o tom, že sa aj po erasnutí archivujú, niejestvuje. Ty si vážne trochu šiši:-)

Oldjerry
28. 04. 2007
Dát tip
Karolko : 1. víš, kdo jmenuje redaktory ? 2. srovnání SENIORa a StvN byla neohrabanost 3. jsi si jist, žes toho tady pochopil dost, abys mohl kvalifikovaně diskutovat ? Já se domnívám, že nikoli... Pokud si pleteš aroganci s prací, tak je to s tvými rozlišovacími schopnostmi poměrně špatné...

StvN
28. 04. 2007
Dát tip
Karolko: Každý by mal mať tu možnost dielko úplne a definitívne stopiť. Jestli to tak je, pak bys toto tvrzení mohl a měl podpořit nějakými argumenty. Spolehni se ale, že vždy se najde jeden, který ti je všechny vyvrátí.

StvN
28. 04. 2007
Dát tip
SENIORE, SENIORE, ty, který neumíš ani pořádně psát česky, mě budeš poučovat? To, že jsem se choval jako patolízal, není pravda a je to jen další důkaz, že si vymýšlíš, aniž bys něco skutečně věděl. Na takové výstřely do tmy žádné argumenty nepotřebuji. Jestli chceš diskutovat na úrovni, prosím, začni argumentovat rozumně a piš česky, nadále se s tebou takhle bavit nebudu.

Karolko
28. 04. 2007
Dát tip
Oldjerry: To si vážne myslíš, že za túto ´robotu´ vellení seniora dajako miluje?;-) Aj tak sa domievam, že v tom čo písal, má senior pravdu. Každý by mal mať tu možnost dielko úplne a definitívne stopiť. A keď sa človek oprostí od tej prípadnej antipatie k seniorovi, dá mu zrejme za pravdu. StvN neznám, ale tu ho senior riadně a logicky vyťahal za uši:-) On nebudze hlúpy.

SENIOR
28. 04. 2007
Dát tip
V posledním bodu mi asi chybí slovo \"zmůžeš\", kdyby se tebou nebylo projevonáno tak hloupatě, asi by se mnou bylo spolehnuto že ti tam dojde.

SENIOR
28. 04. 2007
Dát tip
STvN: 1. Zacínás se projevovat opravdu nebystře takže 1. Nejsem oním qeruraltem jelikož to na co je tebou naráženo je zatím jediná (k tomu oprávněně) špinavina co jsem takto SENIOREM vyndal na světlo. 2. Sice sjem pouhé 2 diskuze měl ješte Voloďou, ale jedno z toho bylo vyloženě jen můj kvalitní pohled na věc spíš smiřívého charakteru v oněch tězkých dobách pro písmák, když byl exvykumunikován z funkce lyryk (a ty se choval jako patolízal) (a to tehdy byyly diskusí kvanta ) a to druhé byla jen jakoby obecná diskutace o kvalitě děl písmák/mimo písmák. Tnz. jedna jediná věc v mých novodobých dějinách a hned je tebou ze mě dělán qerulant? Chudinko, tve argumentačni schopno má asi trvalou okurkovou sesonu. 4. Neuvedl si jediny řádný argument obhajujicí nelegálno situace v mé diskusi zmíněné. 3. Jediné na co se ve své chaboubožnosti je tedy jakoby prázdym cintem odsouvat mou diskusi - Gratuluji. Bylo se tebou zařazeno v mém nekopromisně odhalujícínm úsudku mezi největši tady trumbery.

StvN
27. 04. 2007
Dát tip
Norsko - dotýká se tě to? NePoe_ta - můžeš, ale pochybuji, že něco uhádneš.

NePoe_ta
27. 04. 2007
Dát tip
Kdo Ti šláp na kuří oko? Kolikrát můžu hádat? :)

Norsko
27. 04. 2007
Dát tip
takové osobní

Oldjerry
27. 04. 2007
Dát tip
Konečně má někdo odvahu říci to na plné pecky. já dělal dost nesmělé pokusy, které samozřejmě míjely správné uši. Písmák je fajn a mohl by být ještě lepší, protože většina lidí je tu chytrá i moudrá, nebo chytrá a slušná. V každé bandě, která čítá víc, než deset duší, se najde kriplík. S tím se musí počítat. Na pováženou ale je, má-li podporu vedení, což je v tomto případě nesporné. To tu někdo demonstruje, jak se na naše názory může s klidem vy....

Vitex
27. 04. 2007
Dát tip
Senior se stal redaktorem nebo co ?

pozorovatel
27. 04. 2007
Dát tip
tip

Rabb
27. 04. 2007
Dát tip
něco na tom bude.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru