Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePojídání
30. 04. 2007
6
31
1748
Autor
leenai
Chtěla bych to vyjádřit v šesti krátkých větách, jednu na řádek – že 5 koček, pes a zahradní kbelík plný teplé, sluncem ohřáté vody ještě nedělají život a že štěkot je jenom otázka nedorozumění mezi šálkem a konvicí, když do rána vzdychá horký čaj a že tamtomu pánovi s buřinkou, kterého nevidíte, nebo spíš který nevidí vás, protože poledne uletělo do křoví, je moc málo zelených let a chtěl by víc, ale v kapse vítr a odvaha loupená, nebo loupaná jak pistácie z kabelky slečny, co vytvářejí cestičku pro Jeníčka a že mít narozeniny alespoň jednou do roka, děti z domova by byly živější, protože stropy by zmodraly a podlahy zhnědly a ten pes kočky pokousal, bál by se listonoše na svém ocase, a psaní by bylo víc, se všema těma pestrobarevnýma obálkama mezi zuby pouličních půlnočních ponocných, hlídajících noc, aby neutekla, vyplašená z odrazu v kaluži jarního podvečerního deště – ale nejsem na básnickou zkratku. Světe jsi dítě. Zavři pusu a nemlaskej.
31 názorů
já to věděla - aj u bosorek dou chlapi dycky za mladšíma!!! nespravedlnóóóst!!!
no ale zvlášť na účesu je znát její bosorácká nezralost - dyž to porovnáš s mojí fotkou ;o)
esi ti to bude útěchou aj já to vidím prapodivně tu... furt s roletou...
mladší kolegyně :o)
semto neopravila ;) se možná opravilo jen tobě .. mi tedy neé..
tak jako bosorku bych tak brala ;)
tož to abych to icq po týhle nenápadný poznámce zapla teda... :o)
a dosílám jedna K pro mý zubožený šmanKote z minulýho názora...
šmanote - 3lo dělá z názorů rolety?! no eště že u mne dlouho nenázoroval - tohle je děsivý!!!
Lee, ale no tak... snad bys nechtěla vypadat jako čuba foxteriéra! to já aspoň jako bosorka a vcelku mi to vyhovuje :o)
3lo - no jo, no - já vím - a už střípkuješ?
marti: mého ex-teriéra bych nepopisovala zrovna lichotivě, spíš by se u toho vyskytla slůvka hraničící s ošklivostí ;))
nejsu Dášenka, že áno..
no 3lo - jako haiku nebo vázaný verše třeba... nevím nevím...
Lee - je mi tě líto že nevíš esi píšeš líp než ses krásná... to mne kvůli exteriéru asi nikdo nikdy tipovat nebude
legrace - píšeš hezky...