Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři intimní hygieně
07. 05. 2001
4
0
2216
Autor
Petula
Při intimní hygieně
povídám své krásné ženě
Moje milá Apoleno,
bral jsem si tě jen pro věno
Ale když tak na tě koukám,
že jsem kůň si tiše broukám
Krásná jsi a chytrá jsi;
za botičky, kabelčičky tvoje věno utrácím
Můza vylezlá z výlevky :-))) Za to dám Tip. Něco tak šíleně ulítlýho a zároveň skvělýho jsem už dlouho neslyšel. :-)))
Bojím se, že v naší výlevce by mohla sídlit tak leda Latimérie podivná :o))))
Miroslawek
11. 05. 2001
týýý brďo - představte si, jak asi musí vypadat můza vylezlá z výlevky...:)))) asi se touhle představou budu bavit celý víkend..:)
Morosláwku, Mirosláwku! :-) Ty jsi ďáblík Mirosláwek Mirosláwkovitej!!!!
Díky za druhou sloku!!!
:o)
Ulitko, Múza mi teď sedí na rameni, tíží a tudíž mne nic nenapadá. Mám "Áčko".
Petulo, no rozdil.., zenska nenosi tolik nohavice, teda ve starych filmech ne ;-)
Aneta: Ne, poklad v domácnosti nejsem. Ale při mytí nádobí se uvolním, nemyslím na nic a blábolím si... A většinou ještě větší ptákoviny, než toto!
Dcera mi říká, že moje můza vylezla z té výlevky...
Tedy proto je inspirace v uvozovkách. Třeba když místo svého plkání poslouchám Nohavicu, tak ten rozdíl dobře vidím :-)))
zo života, vtipné, zaujímavé ! priznaj, akú drahú šálku si vo výlevke robil/a :O)
nejde mi do hlavy, prečo je tam inšpirácia v úvodzovkách, naozaj sa ti to podarilo, a zdá sa, že si poklad v domácnosti ;-)