Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen tak dál
02. 05. 2007
0
31
1784
Autor
BuddyO
Světlo se mění v tmu,
vůbec ne obyčejně,
ať kamkoliv se jen hnu,
změní se cosi ve mě.
Jsem jiný, nový či lepší,
snad, přesto to není snazší.
naopak, vše je spíš horší,
nepoznávám se, jsem tišší?
31 názorů
Dostal sem uplně strašnou křeč do nohy. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuj. Ale fakt už pudu
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Já sem ti něco dal? Snad ne... by mi musely ruky upadnout!
Lucif. Je to pravda odvěká že prachy dělaj člověka :-) A dost už :-)
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Ježiš. vy mi dáváte. :)) No nic, mějte se tu děcka a moc nezlobte. Ať mi sem ještě někdo přijde. Já mizím. Čau ;)
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Ale už sme načali třetí stránku. Uděláme z tohoto dílka "nejkritizovanější" :-) A že si to nebožátko ty kydy tady dole nezaslouží.
Lucif. Zážitek popíšu soukromě na požádání a za drobný finanční obnos. Za příplatek se zmíním i o zkušenosti s vlakovýma jízdenkama :-D
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Se prej řiká, že je prej dobrý, mluvit o věcech otevřeně. Tím se myslí tohle ne?
Buddy, Buddy. Jak ti to jen říct... Nemám tě rád?
Lucifer`s Angel: No nevím kolik intelektuálu, kterých je písmak plný, se chytí na toaletní papír.
A co jinak, co děláte v tuhle pozdní hodinu? Teď mě moc pobavila má sestra. Zazvonil jí telefon (její drahý), tak rychle vyletěla z postele a utíkala telefonovat do obýváku abych náhodou něco neslyšel (ale zrovna mě to taaak zajímalo). Jako kdyby mi do uší právě nevřala Mňága. :))
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Lucifer`s Angel: Ono je teď v módě trochu víc věcí a opravdu nevím, kolik z nich je fajn. :)
A nespamujte mi tu, co když mě chce někdo navštívit a zalekne se :DDD
Beezer: Prostě v infu máš "Jakub Koumar", ale jinak tě tu nikdo pod tvým tajemným nickem nikdo nepoznal. :D
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Lucifer`s Angel: No někdy slyším ledacos. :) Otázkou je, jak moc u toho bývám při smyslech. :-/
Beezer: Prej sme si z jednoho mýho dílka prostě udělali diskusní forum. :D Proč ne, že?
Hej vy dva! Žádný jména pro pána krále! Tohle je ostře sledovaná rušná linka :D :D :D
No když už se kritici nehrnou, tak to tu alespoň zaspamujem ne? :-)
My už sme taky jednou měli ten papír o jakým mluvíš. Nakradli sme ho v hospodě, když sme utíkali od toho ušetřeného piva :-)
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
Beezer: Víš, Kubo, my sme si tuhle zkusili na kolej koupit toaleťák a věř, že je to mnohem lepší. Zkuste to někdy. Ale zase 4 toaletní papíry, to je jedno pivo a život je přece otázkou priorit. ;) (To je zase diskuse jak noha :D )
Zkoušel si to někdy s barevnejma novinama? Děs a hrůza. Jinak - reklama v Blesku... myslím, že lepší už může bejt jen na h@vně :-) Asi si byl zrovna pod málo čtenou rubrikou, jako je třeba počasí :-/
Lucifer`s Angel: Jj, vždyť já si toho vážím a vím, že ste určitě ti nej. Ale mlčím jako hrob. :)
Lucifer`s Angel
12. 05. 2007
BEEZER: No, já si dal tuhle jednu do Blesku. Ale tím se prej tak maximálně vytírá zadek na privátě filosofů. Že?
To mi připomíná... "Nebreč, všechno jednou špatně skončí." :-)
Jinak jak koukám, máš i málo návštěv. Zkoušel si reklamu? Bannery na seznamu a tak... :-)
LUCIFER`S ANGEL: No, právě že uplně neobyčejně. na hlubší rozbor asi nemám buňky. :))
BEEZER: Vzpomínám, vzpomínám. A pokud bych měl zůstat nad věcí, můžu jen vtipně říct: Nač zoufat, bude (mnohem) hůř.
Díky vám, poslední doubou jediným kritikům, za návštěvu. ;)
Mě zaujala hlavně celá první polovina. Taková beznaděj... Poslední řádek je tolik výstižný. I já to u tebe vidím. A jen z hrůzou v očích pozoruji vojáka v první linii, jež čeká na povel k útoku. Vzpomínáš na Pavla Baumera?