Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKILLAHERZ AND NOISE FESTIVAL 18-19.5
Autor
m11
18.5. Hradec Králové, Pivovarská flošna
VOLANT (punk se ságem), ITHAKA (emo ex Broskvin Satnik, Epiphania), HIROŠIMA (grindcrust), RADIO JEREVAN (crosover)
19.5. Hradec Králové, Pivovarská flošna
LVMEN - jo, tohle je ta kapela, která ovlivnila směřování evropskýho depresivního "ema". Když už všichni mysleli, že je s nima po těch letech amen, proměnili sestavu a vrátili se s mohutným comebackem. Deska Mondo (Day After) už sice není tolik Neurosis, od přímočarý deprese zde je posun k TOOLovský melancholii, nicméně neztrácí nic na masivních zvukovejch stěnách. Prostě místo břitvy v koupelně spíš hlubokej pomalej táhlej pád…………..
THEMA ELEVEN - novou desku The Great Misanthrope mixoval Alex Newport (At The Drive In, Mars Volta, Locust, Melvins), předkapela Mono, Kylesa, Red Sparowes, Made Out Of Babies, Tragedy...co víc? Smrt všemu a všem.
IDIOT SAVANT - ponurá temná muzika s dvojitým kopákem, dvojitým vokálem, kluk holka, screamo a heavy. Sami sebe trefně prezentujou jako dark styled, but we prefer to call us a black hc band J. Split nahrávky s Lahar, Who Is My Saviour, Eyehatelucy. Tihle ostřílení borci mají za sebou například i turné po Jižní Americe. Nejpotetovanějšího zpěváka v regionu garantujeme.
DEANIMATION - upřímnej emo hc punk, kterej dokáže chytnout, nakopnout, uvolnit, ale hlavně předat poselství. Na turné společně právě s Idiot Savant.
EMA CAMELIA - severomoraváci oprášili emo konce devadesátejch let, vzpomínáte na split Ravelin7/Thema11. Nečekejte ovšem žádnej ubohej plagiát.
RIVER FOR SALE – chill out ze severu Čech. Portishead, Jesu, Godflesh, My Bloody Valentine a co já vím co ještě. Prostě hypnotická basa, elektronickej podklad, kultivovanej hluk. Silnej chemickej zážitek. Vám přejeme.
http://instinct.czechcore.cz