Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvoma
09. 05. 2001
11
0
2576
Autor
Sýkorka
Udreli sme sa
šliapaním na päty
na kríži
napätí
Zabudol si?
Čas to kráti
častokrát dvoma
dvoma nás
poprie
dvoma nás
vydelí
a potom,
skôr, než by sme
videli
okná novou
jarou prestrelí
aby sme (sa) dvaja
pre(d) lásku
prestreli.
Sýkorka, len sa nezastavuj, pretože spadneš! Lietaj, nech budú ďalšie squellotiny!*
parádička rýmová! Takéto veršovanie sa mi mimoriadne páči a keď to ešte má aj hlbšiu úvahu o štvrtom rozmere, dokonca nevtieravý odkaz pre všetkých nás ´sapiens´, jemné narábanie s numerickou symbolikou a čaronádherné metafory o jari, ktorá okná prestrelí (aby sme sa pred lásku prestreli) - no, dám tipa až to zapípa!!!
A dúfam, že aj ďalšie veci budú mňami-mňamm!
Nezvyknem často takéto dlhoriadkové reakcie, taq si to váž! :-))
(a taqto do zátvorky - jazykárky z redakcie ma vždy upozorňujú, že častokrát je podľa SAV nespisovne - skús veľakrát...)
Naso, Ty vieš vystihnúť pointu...sestrička, pohrala si sa opäť so slovíčkami a urobila si to tak, že to vonkoncom nie je samoúčelné...začínať môžeme, aj keď sme nechceli a vlastne už dávno začínali....výborne !!! Nemôžem inak...
Naso: :o)), ale keby som použila veľakrát, nemohla by som použiť moju slovnú hračku: -čas-to-krát-čas-to-kráti- :o))).
Vážim si to a specially from you! :o)
Ďakujem :o)) a to je čo povedať, keď sa ulietané vtáčatko zastaví a so slniečkom v pierkach ďakuje :o)))