Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se06.11.06
Výběr: Print
08. 05. 2007
6
17
2378
Autor
unseen
panika v slupkách od česneku
na prstech vrásky po jehličí
voda
platíčko paralenu
už dávno máme po sklizni
hladovíš?
jen si zařízni!
a posté sjedem stejnou scénu
v hnojišti repetice klíčí
má chairóneia
běda řekům...
17 názorů
bohatství nemám, ni radosti žádné, čiliž česnek převažuje zdá se...ale o askezi bych tak hlasitě nemluvil .o)
já tě tak rád vidím.. ale kdysi si mě rozmlsal příteli, a tak mám teď pocit, že askezí mi klepeš na dveře... nebo že by ty sám? ...od bohatsví, že bys ustoupil?
Málo vína, krásy,
zpěvu, žen?
že zbyl jen česnek,
paralen?
:)
urcite ne napsat "vyborne" a jit od valu...tohle hodnoceni by melo byt, s dovolenim, necim podlozeny...tohle muzu vykriknout na fucesu, kdyz da muj mancaft gol...a ty bys to vedet mel, ne.., (viz tvuj nick...nebo sis ho vybral nahodou...?---))
..unsaku, jen ze tu prudim zas...vis, vono je nejjednodussi napsat "vyborny", mrsknout sem (taky dobry) tri vykricniky a hvezdicku, ale to umi kazdej malej jarda, zejo...?
...ja porad vopakuju, ze nejde vo kritiky, ale nazory, spis postoje, ale kdyz teda nekdo si nese v nicku "kritika" na zadech...to jen tak...zapomen..))
tři_černí_mravenci
08. 05. 2007
...mne, unseen(e) bavis...dyt vis...ale tady teda fakty nevim...jen teda bych se rad zeptal ostryho kritika, proc vyborny..?...Diky za odpoved,,,!--)