Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvoje boty
09. 05. 2007
12
14
1688
Autor
mořská hvězdice
lžící nabírám boty
a ty tvé tu nejsou
a to mě děsí
dřív jsem se do nich
mohla obout
a vyzkoušet si
jaké to je
být tebou
být v tobě ztracená
chybí mi teď
ta tři čísla navíc
ta volnost dítěte
v tatínkových nazouvácích
a schovat se není kam
jsem stísněná
ve svých vlastních botách
ve své svobodě
a to mě děsí
14 názorů
Skafararix
05. 07. 2007mořská hvězdice
05. 07. 2007Skafararix
03. 07. 2007nepotrebujem
01. 06. 2007
senior se neumi vyjadrovat. mysli si totiz, ze jeho styl psani zni vznesene a sofistikovane, ale ve skutecnosti je chybnej. Proste a jednoduse hloupej obsah maskuje radoby vznesenym stylem.. Nic si z jeho zvastu nedelej a pro pobaveni si precti jeho trapne pokusy o poezii pod jmenem Voloďa - obzvlast doporucuji Neber drogy:))
mořská hvězdice
10. 05. 2007
nabírat lžící boty?....uff, vím, že bylo myšelno lžíci na boty, ale i tak, to ve mně nevyvolalo zrovna pochopitelný pocit
Podobné velepřemýšlivitosti jsou mé osoby poeticky nepříliš dotýkajícní. Je to strnulé s nulovou novoobrazností, jen hrabivé v (ke všemu ne zrovna atraktivostní) thematice z prožita, majivé hlavního významu spíšero pisateli samu. Je mnou sice hravě chápáno ono rozpoložení, ale vcítěnu či dušetečnu je to narozdíl od pochopení jednoduchého psychologična, jakoby spíše velmi vzdáleno.
Tato nuloobrazivá šedopravba v kombinaci s ošumtělem ve smyslech "v tobě, v sobě" dnes bohužel nebude stačit ani na horší čtverec.
5
Nemá chybu, pasuje, dobrej materiál a tak... dala bych i tři, ale mám jen dvě (levou a na ztracenej mobil). To není vtipný :-) Tobě jedničku.
carmen pulchrum est
timor...in verbis est
pulchritudo ...*
grates tibi*