Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkleněná
12. 05. 2007
1
14
2045
Autor
FunThomas
Lidé jsou ze skla,
tak křehcí a průhlední,
jen pozor,
když přijdeš moc blízko
- ať si lidi nezadýcháš.
Skrze orosené lidi nic nevidíš!
Lidé jsou ze skla - tak křehcí a průhlední.
tak křehcí a průhlední,
jen pozor,
když přijdeš moc blízko
- ať si lidi nezadýcháš.
Skrze orosené lidi nic nevidíš!
Lidé jsou ze skla - tak křehcí a průhlední.
14 názorů
to je možné... ale když ho budeš milovat, změní se sám - ve tvých očích
rozbít jde lehce... ale když se pak slepí, je to vždycky poznat.. - myslím že skle je ten správný materiál.. a přetavit jdou... - horoucí láskou.... ;)
No s tím předposledním řádkem si dovolím nesouhlasit, ale filozoficky vzato... Dalo by se.. Jen kdyby šlo lidi taky tak lehce rozbít, přetavit...
ozubené...kolečko
12. 05. 2007
:-) - jo, jsou moje... jsou takové jaké mi zrovna padnou... - musím si přece báseň obhájit... - tohle nejde až tak říct... každý z nás má kousek pravdy..a bude to někde mezi - imho... - každopádně dík že se nad mojí básní zamýšlíš... ;o)
ne, to hezké v něm nejde stejně vidět.. a pokud tam je něco ošklivého, už přes něj nevidíš... - nebo je prázdný....
jo, třeba jo... jde o to, že nám je nesmí zakrýt nic jiného - ani průhledného.... skrz čisté lidi jde vidět...