Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomplikovaná
Autor
pepička15
Kto sa v Tvým slovech vyznať má?
Prečo je komplikovaná?
Chceš ju celú prečítať
Na pomoc slovník musíš brát…
„Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra.“
Sofie tohle rčení neměla ráda. Ale čím byla starší, tím víc mu rozuměla. Nyní už věděla, že se nic nemá odkládat – nikdy! Přemýšlela, kolik problémů a slziček mohla ušetřit, kdyby alespoň někdy jednala impulsivně… Nebo spíš: kdyby dělala to, co cítí a co opravdu chce. A kdyby byla trochu odvážná!
Poslední dobou se jí stávalo celkem často, že jí hlavou probleskl nápad – někdy normální, jindy bláznivý. Nikdy však žádný z nich neuskutečnila Bála se toho. Ale proč? To nevěděla ani ona sama. Její strach byl prostě a jednoduše absurní.
Pokud byste na jednu misku vah položili ono náhlé vnuknutí a na druhou strach, zjistili byste, že obavy dokáží převážit touhu.
Přemýšlela, jestli je tenhle typ chování pouze její specialitkou nebo ne. Dost dlouho si myslela, že ano, ale pak si vzpomněla na Williama…
Strašně moc chtěl chodit s Amélií. Tou kouzelně vonící tmavovláskou, kterou poznal teprve nedávno. Nejdřív si ho vůbec nevšímala, ale po čase si spolu začali povídat a Will strašně moc toužil potom, aby mohl Amélii políbit. A když už byl od Amélie vzdálen tak akorát na dotyk úst, tak se rozloučil a odešel. Amélie mu nedlouho poté dala druhou šanci, které William opět nevyužil. A to bylo víc, než byla křehká Amélie schopna snést. Do třetice už mu své rty nenabídla…
Sofii se zaleskly oči. Teprve teď si uvědomila, že se chovala úplně stejně jako Will. Dostala tolik příležitostí splnit si své tajné přání a ani jednu z nich nevyužila! Mrzelo ji to a začínala si uvědomovat, že žádné zítra už pravděpodobně
nebude…