Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAž budu odlétat
13. 05. 2007
22
38
1959
Autor
malinka_hvezdinka
Slibuju že mě neuvidíš plakat
až budu odlétat
Nechám slzy stékat dovnitř
A až budu pryč
stanu se ponorkou
Rychlokurzy potápění
za 22.50
Možná pak zapomenu
na tvůj hlas a na tvé rty
Ale nikdy ne
na tvoji zradu
38 názorů
ne - je to jen o něco chaotičtější. možná osobnější, ale - výpovědní hodnota pro mě jako že nezaujatýho čtenáře se tim spíš oslabila, než jak to bylo prve. a z lásky na zradu, to je jako z bláta do louže .. :-)
to je asi marný. navrhoval bych znova a lepší. tohle je zabitý ..
malinka_hvezdinka
03. 06. 2008
to mi přijde nefér vůči čtenářům, nechat tu jejich reakce, který se vlastně nebudou týkat toho dílka, co z toho vznikne - ale - každýmu podle jeho gusta .. :-)
malinka_hvezdinka
03. 06. 2008
:-)
ono jde i o vzpomínku .. ale - pokud je vzpomínka aj bez toho textu lepší, pak to dílko nemá smysl - pokud nemá smysl ani pro Tebe, pak je to hodně špatný. myslím, že to, že ho nikdo nemá v oblíbenejch mluví jasně ( osobně to možná přeceňuju, ale - když se k tomu člověk chystá vrátit, dá si to do oblíbenejch - aspoň já to tak dělám .. :-) ).
malinka_hvezdinka
03. 06. 2008
viz skaf - první dva veršíky jsem si říkal, že ok, ale - pak už to bylo jen horší a horší a horší. topit se v slzách, stesk a rty a láska a tak .. to je hodně málo autentický. zkus bejt trochu víc za sebe. tohle nemůže vyznít upřímně, ani kdyby sis při čtení takovýho textu rvala vlasy & ukusovala prsty ..
viz skaf - první dva veršíky jsem si říkal, že ok, ale - pak už to bylo jen horší a horší a horší. topit se v slzách, stesk a rty a láska a tak .. to je hodně málo autentický. zkus bejt trochu víc za sebe. tohle nemůže vyznít upřímně, ani kdyby sis při čtení takovýho textu rvala vlasy & ukusovala prsty ..
Skafararix
02. 07. 2007malinka_hvezdinka
15. 05. 2007
Slzy, rty, láska...to jsou klišé tehdy, když do nich fušuje neumětel.
Čím to asi bude, že mi u Tebe nevadí?
*T
sestricka.slunicko1
15. 05. 2007malinka_hvezdinka
15. 05. 2007
co k tomu říct? zřejmě to vychází z hlubokého prožitku a tam není třeba slov
malinka_hvezdinka
14. 05. 2007malinka_hvezdinka
14. 05. 2007vlastovka.
14. 05. 2007
statistika nuda je, má však cenné údaje, neklesej z ní na mysli, ona ti to vyčíslí .. :-)
maly.kliste
14. 05. 2007malinka_hvezdinka
14. 05. 2007vlastovka.
14. 05. 2007sestricka.slunicko1
14. 05. 2007
doufám-
že Tě neuvidím plakat
veselá hvězdinko
(pláč je však někdy neplacený psycholog)
Daruj své světlo hvězdné
už neskrývej jej dál
paprsky osviť naši tvář
budu oslepen v úžasu
uspořádej oslávku
na břehu moře
s mořskou hvězdicí
i s mořským koníkem :-)
Sm.*