Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
jj s tím nickem s tebou souhlasím :))) nejradši bych si ho změnila, ale bohužel to nejde :( Jinak díky moc za kriiky :) Nevýslovně mě potěšili :))) a budu se snažit řídit tvými radami :)
Viktore, a co třeba Vítězslav Nezval? Ten složil půl kila rýmovaných básní o pařížských slečnách za měsíc. A to snad byl Pan básník, nebo ne?
Pro dívku s podivným nickem: námět nic moc origoš, ale ve 14 pochopitelný. "Smutek zahalil mou tvář..." je zase na Tebe moc knižní, nesedí mi.
Jdu na tu třetí.
Něco s názvem Slza jsem taky sepsala, ale teď už bych to trochu hodnotila jako klišé, Tvé dílko je zajímavější...ač...těch pár výhrad bych měla...třetí sloka například...naopak druhá se mi zdá nejhezčí, to bude tím, že já taky píšu stále o lžích...tak jo, mně se to prostě líbí;)
viktore, neznámý je pro mne každý koho neznám a nezajímá mě... v rámci písmáku známí sou a pokud bys míň hlásal svý názory a víc četl a otevřel se jiným, byl bys i ty známější... je dobrá poezie špatná poezie a žádná poezie... neexistuje nic co by potvrdilo tvou teorii že rýmy jsou přežitý - každý píše a čte co mu sedí... nečtu ty autory u kterých zjistím že mi nemaj co říct... vím u koho co číst budu z těch pro mne známých... čtu i mně neznámé - a pak se rozhodnu co s nima...
víc tolerance by to asi chtělo, viktore - a nejen plivat a prskat :o)
se vám tu vložím do debaty - pokud někdo píše dobře - může psát rýmovaně i volně... záleží jak se kdo najde... skvělý vázaný verše tu píše Augustin_Šípek nebo Pan_Brasovský... volně Print, domin.go, stenos například...
já sama píšu podle toho jak to chce být napsáno - něco ze ze mne vysype v rýmech vázaných něco ve smíšených něco volně... nezapásím se slovy ale nechám je vyplynout ať si cestu najdou samy
Já taky. A jde to i krásně stručně, třeba na 2 řádky. :)
viktorsefcik: S Tvým názorem na básníky a rýmované básně nemohu souhlasit. Myslím si, že psát bez rýmů dokáže každej vůl, ale dát svým myšlenkám formu - to je, pane, umění!!!
Předem děkuji za pochvalu... :) Už několikrát jsem se pokoušela o nerýmované, ale mně to prostě nejde... Nevím čím to je? Asi tím, že jsem prefekcionista a puňtičkář, takže potřebuju, aby mi tam všechno sedělo..., takže prozatím asi radši zůstanu u těch rýmovaných, ale kdo ví?... ;)
Jaktože se nepíšou rýmovaný?! Já nerad vidím volný verše plný blbejch kudrlinek, daleko radši si čtu básně, co mají jistou formu.
A tohle se Ti na Tvejch 14 let fakt povedlo, jen tak dál, děvenko. :)
***