Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč mne všichni mají rádi ?
06. 10. 1999
0
0
1311
Autor
Count
Z brokovnice s uříznutou hlavní,
vyslal jsem roj kulek,
nechť rychle letí za ní.
Ať vzpomene si na dobu,
kdy měl jsem ji moc rád.
Za každý ten den zkurvený,
jedna dírka, do jejích zad.
A teď ji i druhá salva dohání.
Jak ona mé srdce a city,
tak ony její páteř a mozek poraní.
Pak skrze stovky tunýlků
prosvítá slunce rudé.
Vy všichni ostatní, milujte mne na věky !
… nebo zde jen pár mrtvol zbude.
Možná, proto, že jsou sami milováni, maj prostě přebytek na rozdání...
Básnička extravagantní, hodně se mi líbí, asi bych to ukončila jen tím vykřičníkem.
Básnička extravagantní, hodně se mi líbí, asi bych to ukončila jen tím vykřičníkem.
zkumavinka
07. 10. 1999mam te moc rada, malicku... :-))
Víš co, milý County... Tahle otázka mi fakt nedává spát! Čím víc jsem někým milován, tím děsivější mám sny: protože nemůžu přijít ve stavu bdělém i nebdělém na to, na co se ptáš: PROČ!!!
Proč...
Proč...
Pánové-to je pouhá biochemie a souboj genů. Leckdy skutečně tanec kolem toho nabývá makabrozních rozměrů, ale shorauvedené dílko je úsměvné svou zjevnou vazbou na prvoplánové Hollywoodské sračky... Doufám, že až Tě Counte třeba potkám, nebudeš mít na hlavě uši jako Mickey-mouse...
Ona to zas taková sračka neni, ale bejt tebou ohlídnul bych se po jiném způsobu upoutání blízkých.
hm... Proč píšu tak dobré knihy - proč jsem tak moudrý...:-)))))))
Tohle je vážně dobré:-)
Print: Na některé otázky nejsou odpovědi - nebo nutně sklouzávají do ironické roviny...
Tohle je vážně dobré:-)
Print: Na některé otázky nejsou odpovědi - nebo nutně sklouzávají do ironické roviny...