Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeznaděj
14. 05. 2001
7
0
1812
Autor
Vio
Ve tváři déšť
ten z duše pod mrakem
Tak stále prší
chutná solí
tam uvnitř někde
duše bolí
Jsou proudy vody
smutným příznakem
nenaplnění ...
Bez cíle kroky
tě odvedou dál
Malovaná je truhla
vzpomínek
Ponoř své „teď“
pro další „příště“
oslepen leskem
máš zrcadlové hřiště
pro navrácení smyslu života
Bloudění
v slepých uličkách
se ztrácí
Tak schováváš si vůně
a po lžičkách
je snídáš
Návraty zpátky?
Nesmlouvej -
stejně je neuhlídáš!
Psychopat : Když nevíš oč jde a neznáš komunikační klíč mezi Viem a mnou tak radši drž ústa...
Vio : s tebou se ožeru kdykoli :o) už máš U pařeza požehanou řádku Aček :o)))
Tyndo, já jen, že ty trable jsou už trochu passé ;-)))
Kritizuj si, co chceš ;-)))
P.S. Ale na pivo? Proč ne? Počkej, až se vrátím z Phy nebo přijeď sem ;-)))
Ostrovidka
14. 05. 2001
-1000-
Na dnes vychádza moja jubilejná tisíca kritika v Písmakovi a tak som si povedal, že ňou nebudem len tak plytvať. Do teraz (13:21) som sa rozhodoval medzi tromi básňami, ktoré poctím svojou tisíckou. Okrem horeuvedeného diela som ešte váhal medzi ´Smrť mi´ od Krahujca a ´11 Frekvence MAX´ autora s nickom Jsem.
"Zlato" získava Beznádej, lebo musím povedať - z duše pod mrakom -, že je to bez/nádejne dobrá báseň. Môžete ju ochutnávať po lyžičkách...
A preto svoje TERAZ pre budúce POTOM vo forme 1000-ej Nasovej kritiky. Otipovanej!
Miroslawek
14. 05. 2001
Tak snad raději nee...už ta první strofa...(chutná solí (klišé jak prase...a duše bolí....????)
Jinak : Zajdem na PYFO !!!!!!!! Kurfa neser se s tím a dem se ožrat jak CYP ! Stačí zavolat a dáme trblům VALÉEEEEE :o)))
Já četl....a co jako ? Když nechceš krtitiku tak to sem kurva nedávej ! :o)