Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluva
23. 05. 2007
3
22
3021
Autor
FunThomas
Promiň lásko, mám zpoždění,
vím, přišel jsem pozdě,
není to ale moje vina.
Postihla mě slepota.
Víš, lásko, vlaky mívaj zpoždění.
I vlaky života.
Promiň, vím, koupil jsem jen levný,
ale netušil jsem,
že tenhle náramkový život
se bude zpožďovat.
22 názorů
pořád spíš než slon a pampeliška, ne? To třetí mi "náladu haiku" nebo jak to říct, prostě tu zajímavou nesmyslnost a nulové sdělení připomíná.
Usmáty_autor
24. 02. 2008
jn... díky všem za kritiky.. i za negativní... (a možná za ty hlavně)
to: těša - už vážně nevím, no... možná tam chybí ta druhá sloka, která by to spojila.. - ale byla taková o ničem..
myslim, že se to vůbec nehodí k sobě, spojuje to jenom to promiň, což by mělo smysl, jenom kdyby tam bylo víc slok. A jak je tam dvakrát to zpoždění, tak se to hrozně tříská (jestli to teda není tim, že jsem něco nepochopil), nevim, jak to vyjádřit, jako kdybys přešel z Adur do Bdur.
Jinak ta první se mi láíbí, v tý druhý nevidim nic jinýho než, sice zajímavý, ale nicneříkající, vyjádření zpžďování hodinek. Možná by to obstálo jako haiku, to, že se mi to nelíbí, je základní předpoklad.
kvůli slepoťě třeba nevidíš na jízdní řád...
ale to holt synovi železničáře nevysvětlím :D
no, já zveřejňuju skoro všechno - no, tak 2/3, některé za to vážně nestojí... - když je napíšu tak si říkám jak je to fajn, ale druhý den to radši hodím do koše.....
a taky je to dost složité, protože mám ty básně tak trochu zatížené - píšu je pro jednu osůbku většinou... (ne, moji holku ne - tu nemám, ale jednu kámošku....)
=)
dík za kritiku... ;)
Findred z Celenu
23. 05. 2007
jo, dík.. to víš, jsem začínající poeta, tak každá rada drahá... - nebo levná? =)
thx.
Findred z Celenu
23. 05. 2007Findred z Celenu
23. 05. 2007
dobře, přemluvili jste mě... tak tady je ta druhá: (ale je naprosto hrozná!) =)
>
Kde jsem byl celou tu dobu?
Bez Tebe, lásko, poklade.
Jak jsem měl tušit že žiješ?
Něco tak krásného
- jak pohled na nebe.
Hleděl jsem do slunce jasného
a byl oslepen.
<
MorriconeTheGod
23. 05. 2007
dík
ad 1) - ještě jsem to nikde neviděl, tak mi to jako klišé nepřišlo
první část - pro mne vlakové klišé..
druhá část - líbí.. jako samostatná miniatura..