Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak tohle má být ta láska???
27. 05. 2007
2
16
3745
Autor
Milly
Kde je ta láska,
do hajzlu?
Žádnej krásnej pocit nemám...
Nebo to má být
snad
tahle bolest,
dušení
a kámen na hrudi?
Co kámen...- balvan!
Chodím,
snažím se něco dělat,
a přitom přemýšlím,
kdy mě rozdrtí,
udělá otvor
do toho místa
mezi mými prsy ,
vypadne ven...
Určitě
se mi svalí
přímo na
palec u nohy.
Tak tohle
všichni
opěvují??
Možná,
že si
stačím dřív
hlavu
nad tím
ukroutit...
16 názorů
Armande....., :-)
Lakrov: jo, a udělá semi blbě od žaludku- to teda ne!! .-)
Možná, že si stačím dřív hlavu nad tím ukroutit...
Tak nekruť, ale kývej a třeba Ti ten rozhopuaný horizont zlepší náladu.
Tiché moře
01. 06. 2007
Tak tohle tady moc nevídám... :-)
Zajímavý- taky pořád někoho upozorňuju na pravopisný chyby... :-))
Ale tak já si vážím i toho, že se někomu něco mýho líbí.. jinak by ani tak moc nemělo cenu psát......
Starší díla já ráda- a čtu- od tý doby, co jsem tady..... třeba Tichou_duši..
Já nevim, mi se tu líbí i poslední dobou dost věcí- třebas dost jak píše JirkaS, domin.go...
totální_mrzout
27. 05. 2007
Já se jen ptala... :-)) Člověk nikdy neví.....
Ty jo, děkuju moc...... tohle je krásná kritika- jako vážně.....
Mně se toho líbí docela dost tady... tak tipama tak nešetřím ..
Jo, už jsem si říkala, jaký to tu bývávalo....... asi krásný...... :-))
A nedávám tipy ze známosti... dávám za díla- a jestli někomu víc, tak proto, že se mi líbí jak ten člověk píše..- nebo mi tak vleze pod kůži, že vidím víc i do jeho děl a líbí se mi prostě..... a tip dílu, co je pěkný a myslím, že by si ho měli přečíst i jiní- že ho pomůžu vyzdvihnout.............
Děkuju moc za kritiku- hej, toho si vážně vážím...
totální_mrzout
27. 05. 2007
Taky to měla ve zvyku říkat?? :-))
Pravdu díš... moc krásně řečeno! :-)
Že děkuju a tip jsi zapomněl dát, nebo nedal schválně, když už......? .-)
totální_mrzout
27. 05. 2007
Ale, Jakubisko, nekaž mi to- aspoň já se teda musím smát, když to čtu :-)) ..... a je to psaný jako blbůstka- a je a je a basta fidli!
(Jo, a dík)
Blbůstka? No, neřekl bych, skýtá se v tom víc pravdy a víc citu, než by se mohlo zdát...:)
Líbí moc ***
Viď, taky si říkám... a ten palec u nohy, chudák...- si představ, když to tak tlačí uvnitř, jaký to musí bejt těžký- a jaká to pak teda bude šlupka! .-)