Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž jsem tancovala valčík se zavřenýma očima
27. 05. 2007
6
19
2089
Autor
anula16
"Uvolni se."
Tázavý pohled.
"No uvolni se."
Tohle nedokážu!
"Tak zavři oči. Neboj, bude to legrace."
A já se poprvé v životě nechala vést partnerem...
19 názorů
Impresse, sattayo: díky moc všem... :) Nejparadoxnější je to, že jsem s ním tancovala jednou v životě. Byl to o pár let zkušenější tanečník a já si jako nováček připadala strašně trapně:D Teď už ani jeden netancujeme... A on mi vlastně vůbec není příjemnej :D Ale tenkrát to bylo něco úžasnýho. To už popřít nemůžu.
Tančit neumím, ale když to čtu dokola a dokola, klidně bych se nechal vést, moc se mi to líbí
Jo jo. souhlasím. Je to ale hrozně těžký. Nejtěžší na tom je to uvolnění a to, že tě někdo vede. Jseš v rukou jen a jen partnera. Chvíli máš pocit že lítáš, protože nemusíš na nic myslet. Bájo :o)
Grainee: trochu se zpožděním... (stydím se a omlouvám se)
určitě, vůbec tanec, jako standard a latina, to je úžasnej sport. Už jenom ten vztah mezi partnery. Díky moc:)
nepotrebujem
20. 05. 2008
chápu. Ale cokoliv tancuješ se zavřenýma očima je úžasný, teprve tak tě to donutí cítit hudbu, tanec, partnera. takhle jsemtrénovávala na závody. klidně tak tancuj dál a né jen valčík. Tip
aleš-novák
23. 06. 2007
pravda, trochu to k tomu zavádí, ale opravdu to bylo myšlený na valčík..