Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGeometrie v (berušce) rovině.
01. 06. 2007
7
28
3103
Autor
FunThomas
Bez důvodu udání,
přistála mi na dlani,
malá beruška.
Kolikatitečná?
Kolikatisečná?
Kolikatiúhlopříčná?
Ach, jak já nesnáším matiku!
28 názorů
Usmáty_autor
21. 02. 2008
to kremilek:
naprosto nesouhlasím. Pryč s matikou !
Pryč s integrálama... - pozítří mám zkoušku z matiky... tak nepřipomínat !
fuj, nechtěl bych se dopracovat k tomu, že uvidím matiku i v beruškách :))) *
tak to je vážně hezká vzpomínka.... =)
(mohl se slitovat - nelida jeden.. - když máš tak ráda berušky :) )
Jednou se mi stalo, že mi na písemce přistála beruška, když jsme měli nějakou jó těžkou písemku :D A protože jsem z příkladů prd věděla, celou dobu jsem si přímo před učitelem nechala lézt berušku po pravítku, kružítku, propisce, úloze číslo jedna i dva, dokonce po obyčejné tužce i po prstech a dlani... a učitel jen zíral :D Sice jsem dostala za pět, ale stejně jsem měla pocit radosti, že beruškám jsou nějaký písemky jedno :)
Za tu vzpomínku * :)
Jerry_Shit
03. 06. 2007Jerry_Shit
02. 06. 2007
díkkkky, díkyyyy... jste až příliš laskaví... jsem skromný člověk, stačí mi troška té slávy,.. no, větší troška... možná spíš trocha... nebo ne.. víc... fakt hodně.. hafo! MEGA!
eh.. sem se nechal trochu unést... takže jak jsem řekl...
búhaháá:-D
spomenul som si na profu geometrie..
FunThomas-bravo!
*
marti,ďakujem za avi)
jn.. taky hezké slovo... ale *kolikatimimoběžná* už je trochu dlouhé - kazí to rytmus :))))
jinak všem dík...
jn.. taky hezké slovo... ale *kolikatimimoběžná* už je trochu dlouhé - kazí to rytmus :))))
jinak všem dík...