Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radary? To se všichni zbláznili?

02. 06. 2007
4
139
5022

 

     Nechat si napochodovat cizí vojáky do vlastního státu a nechat je tu postavit první cíl jakýchkoli útoků to se může stát jenom v česku. Jak je možné, že nad tím vůbec někdo uvažuje? Američani toužící ovládnout svět si rozmístí svoje proprietky a my se necháme vyhladit za pašáka. Bush poplácá Topolánka po zádech a pochválí ho a ten by se mohl posrat, aby mu splnil co mu na očích vidí.

     A lidi do toho nemají co mluvit, protože to asi zřejmě není naše zem a vláda tu není pro nás, ale my pro ni.

     Už tak jsme kvůli američanům přišli skoro i o poslední zbytky svobody, protože věčně stojí před dveřma arabským národům, mávají zbraněma a mají nehasnoucí zájem o jejich ropu. To se pak nemůže nikdo divit, že mají nervy v kýblu a občas něco zterorizují. Ale podle mě jsou tady jediní teroristi američani s jejich fýrerem Bushem.

A jak to vidíte vy?


139 názorů

Diana
10. 06. 2007
Dát tip
Přicházím s křížkem po funuse, diskuse je odpískána. Ale! když už jsem tady, vlastního názoru vás neušetřím: Černá lovkyně mi mluví z duše. Přesně to si myslím a jenom bych opakovala, co ona, Norsko, girasol a někteří další napsali. Mou svobodu tedy Bush neomezuje. Amerika nás skutečně v minulosti vytáhla z pěkných šlamastik a udělá to zase, pokud se "něco semele". Radar si nechám postavit třeba na vlastní zahradě, právě proto, aby už nikdy nenapochodovala cizí vojska do naší země jako v 1968 a aby se naše země nestala předem obětovaným nárazníkem při případné válce, jak si to plánoval náš přítel nejvěrnější, Sovětský Svaz.

dobre, odľahčenie sa tu zíde.

Oldjerry
09. 06. 2007
Dát tip
žádosti se vyhovuje ! Punktum !

čo takto skončiť s touto nikam nevedúcou diskusiou? každý má svoj názor a navyše to nemá nič s literatúrou. viac mi, prosím, neposielajte avíza, mňa táto diskusia už nezaujíma.

Majkl65: si myslíš žes to pořešil, když sem hodíš odkazy na nějaké dvě propagandistické stránky, kterých si možná ještě sám autorem. Takových podobných odkazů, které jsou zase proti radaru ti naseru kýbl, ale nemá to cenu. Ty si myslíš, že když někdo nazve stránku pravda o islámu, že to musí být pravda? to je ti šest roků?

MAJKL65
09. 06. 2007
Dát tip
www.pravdaoislamu.cz www.svetbezkomunismu.cz Chytrym napovez - blbym nic nepomuze

Oldjerry
09. 06. 2007
Dát tip
Myslím, že se tu naprosto scestně ztotožňuje hlas pro radar s hlasem pro válku. To je pohled opravdu nejen zjednodušený, ale naprosto opačný. Jen rovnováha sil je cestou k míru, nehledě k tomu, že tady přes všechny silácké řeči už nejde o konflikt Rusko - Západ, ale o konflikt arabský svět versus vyspělé země. Nejde sem napsat vše, co vím... v ěřte, jsem poslední z těch, kdo by chtěl ohrozit svůj život a zajména život syna, vnučky a dalších, kteří tu zůstanou snad ještě dlouho. Radar - to není o hlouposti a chytrosti, to je o nutnosti... a krátkozrakosti.

pipe_a_puke
09. 06. 2007
Dát tip
já ti jakože klidně dám když jsem dal celý úplně pipemu a to jsem ani nechtěl! tak klidně i tobě no

pipe: Rozhodně o tom napiš báseň a dej mi vědět

pipe_a_puke
08. 06. 2007
Dát tip
a asi o tom jakože napíšu sovu poslední báseň jakože poslední co jsem ještě nenapsal jo?

pipe_a_puke
08. 06. 2007
Dát tip
radikální amerikanizace světa není už dááávno jen prázdný pojem... :-)

MAJKL65
07. 06. 2007
Dát tip
tož ste dvá blbí tajak Leninovo hovno - morricone a voloďa S veškerú úctú MAJKL65

Možná jsem i Voloďa: Taky si myslím, že máme právo sami rozhodnout o své budoucnosti, vždycky je lepší slíznout si to za vlastní chyby, než za chyby někoho, kdo by to rozhodnul za nás. Je to demokracie a tohle je náš stát a ne aby nám nějaký král říkal teď to bude tak a tak, vy tomu nerozumíte tak se do toho neserte.

Pokud to bylo určeno mně, ani mi to nedorazilo (pokud autorovi diskuse, pak mne to urazilo) - a pak, tady se sice něco vybarvilo, ale jako názor do diskuse (teda mimo současnou poslaneckou sněmovnu - nejseš zakuklenej poslanec s tímhle vyjadřováním?) to zrovna née - asi došel argumentační arsenál, by-li nějaký jakoby. Pokud své názorové protivníky odbýváš (co to je jen za prst, takovej prostřední, že jo?) těmito úspornými gesty, diskuse nemá smysl. Smysl má jedině referendum, kde většina (ať už chce cokoli) rozhodne o sobě - žádný o nás bez nás. Podotýkám, že tu neřešíme, jaká sloučenina je vhodnější pro výrobu séra proti kdovícochcekčemu, ale pouze to, zda na našem území chceme to či ono - na to jsme každý kompetentní jako ti, o jejichž kompetenci denně pochybuju. Aspoň těch hlasů bude víc než 100+1 (to byl nějakej časák, že?). Bez jakékoli úcty. Možná...

MAJKL65
07. 06. 2007
Dát tip
tož ty si blbý tajak hovno - s veškerú úctú MAJKL65

Já bych k tomu řekl (kromě svého příspěvku Malomocenství mocných) ještě tolik, že v zemi Věry a Tamary (nemluvím teď o misskách ani lepých děvách na 55) je na první pohled trošku ten "kopací míč" (pokud nemá zvěstovat, že teď fakt nejsme mistři světa) k smíchu. Jen do té doby, než se ovšem spojí s polskými základnami. V době, kdy je situace v Iráku (vtrhli tam bez důvodu, s falešnými důkazy a bez mandátu) den ze dne horší - fakt bych tam žít nechtěl - asi by mi pak nějak nešlo intelektuálně plkat na téma skvělé zahraniční americké politiky - a kdy to vře i v Íránu a v Turecku, tak se fakt ptám, proti komu je to namířeno. Navíc Británie, Francie i Německo maj tu obranu zajištěnou nějak mimo fotbalové míče - taky kopou na hřišti o poznání lépe - a radary nějak neshánějí ani jiné velikostně srovnatelné evropské státy. Nu - a když do toho zazní ještě častuška paní Vlasty od autora obhajoby vrahounů Mašínů, slza se mi zaleskne v oku a mám fakt sto chutí se smát - kdyby to spíš nebylo k pláči. Ale škoda slov... Možná...

Pointa bude "Hlasováním jste rozhodli o nové podobě radaru."

JiKo
05. 06. 2007
Dát tip
nenapadá mě pointa:-)

Rozveď to a učiň dílo :)

JiKo
05. 06. 2007
Dát tip
rozhovor: A-Jsi idiot. Přesto se tě zeptám, jaký máš názor na tvrdý chleba, já ho totiž nenávidím. B-Jen debil mi může prvně vynadat do idiotů a následně chtít smysluplnou diskusi. A-Hele co mi nadáváš do debilů?

Ty budeš štěkat i na smrtelný posteli, kverulante.

Delahaye
05. 06. 2007
Dát tip
:-)) no a právě proto zpochybňuji Tvoji erudici ! Já na to bral Augmentin a teď už vůbec neštěkám !

No, to je sice všechno hezký, ale upřímně řečeno - kupříkladu já té problematice absolutně nerozumím, z různých důvodů se kloním ke kladnému názoru, ale kdyby po mně chtěli, abych to byl já, kdo definitivně rozhodne jestli ano nebo ne, sotva bych si věděl rady. A troufám si tvrdit, že tak je to u většiny z nás. P.S. Del: Přesně opačně :)

Winter
05. 06. 2007
Dát tip
Problém ale je, jestli je ten článek vůbec relevantní (jak jsem už zmiňoval) k našemu rozhodnutí. Nechat to zvážit odborníky - to slýchávám často - jenže každou cizí vojenskou instalaci zatím schvalovali oosborníci - ať už česko-němečtí nebo česko-ruští. A co já vím, tak národ z toho nikdy moc šťastný nebyl. Proto si myslím, že by mělo být referendum, protože to zatím tak vypadá, že jsme si tu vycinkali kdysi demokracii, a teď jenom čekáme, až nám řeknou, v kterém obchoděš si ji máme koupit. Ne, demokracii si musíme udělat sami. Ostatně: "Neptej se, co může udělat vlast pro tebe, ptej se, co můžeš udělat ty pro ni." - JFK S tím, že necháme rozhodovat toho či onoho blbečka politika, dobře, ale ne u základny, protože její důsledky, ať už budou jakékoliv, neponeseme jenom my, pocítí je i naše děti, v době, kdy ten či onen politik už dávno bude mít teplé profesorské místečko někde v Americe a třicet čestných doktorátů k tomu. Oni se totiž vždycky můžou zdekovat, když se něco podělá. My ne. Je totiž mylné myslet si, že když se tu postaví základna za té či oné vlády (čti jako vůle lidu), pak nastoupí vláda jiná (čti jako vůle lidu), která je proti základně, tak že se po těch čtyřech letech Američani seberou a hezky odcupitají domů a jesště nám poděkují, řeknou: "Hezký čtyři roky to tady byly." a rozdají plno Candy and chockolade místní hošíkům a dívenkám. Jistě, je nám potřeba Topolánku, Paroubků a jejich blbosti, ale jenom na čtyři roky, ne až navěky - to už tady bylo. P.S.: Co říkáte na Parkanovou a její skvělou písničku? Je to sranda, můj otec asi před měsícem říkal: "Ty vole, oni mu snad budou ještě zpívat." a hle zpívají.

Pišta: pokud tady někdo huláká tak si to ty, neustále se do mě navážíš i když jsem myslel, že jsme si to dávno vysvětlili. Neuznáváš moje právo na vlastní názor, protože máš opačný a neustále ti ležím v žaludku. I když jsi přednášel svůj pohled na věc neopomněl si mě v každé větě napadnout.

Delahaye
05. 06. 2007
Dát tip
:-))) to si pleteš, velmi erudovaný Pišto. To pořekadlo zní : Každý má takovou manželku, jakou si zaslouží. P.S. Jasně Augmentin !!

Winter: Díky, vcelku zajímavý článek. Roztomilé na něm je, že své si v tom najde příznivec i odpůrec. Což, dle mého, jen potvrzuje, že diskuse na toto téma (diskuse, Morricone, ne hulákání hesel!) má smysl při tříbení názorů obyvatelstva, ale faktické rozhodnutí by mělo ležet na profesionálech jak z oblasti vojenství, tak fyziky. Uspořádat na téma radaru referendum mi přijde stejně smysluplné, jako řešit referendem otázku, je-li pro terapii hluboké pyodermie vhodnější Augmentin nebo Convenia. (Nic si z toho nedělej, jestli netušíš, o čem je řeč - na internetu určitě najdeš spoustu odkazů, ale odbornou erudici ti to nenahradí.) Závěr? Nehrajme si na vševědy, a nechtějme rozhodovat o všem. Ale tvrdě si stůjme za tím, že našimi zástupci mají být lidé schopní, a v oboru, do kterého jsou delegováni, také zkušení. Celé je to vlastně jen o politice - když necháme rozhodovat populistického hajzíka Paroubka či lavírujícího Topolánka - nedostanem nakonec jen to, co nám patří? Kdo to kdysi řekl, že každá zem má takové vůdce, jaké si zaslouží?.... :)

JiKo:Vy ste mě taky zrovna neštřili tak prosímtě o čem to mluvíš? copak někomu normálnímu sejde na tom jak vypadá ve světle nějakého mého bezvýznamného nadpisu?

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Nejde o obsluhu, ale o systém...

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
http://cover72.wz.cz/cz/others/radar.htm Našel - je to zkratkovité a týká se to pouze té kuličky...psal to zastánce radaru, vojenský nadšenec. Není zde však zmíněno pochybná lokace celého systému a je to jen o číslech...která ani náhodou nevyvrací mé tři body odporu.

Tak předpokládám, že kontrolu nebude provádět debil, co neví, s čím si hraje....

JiKo
04. 06. 2007
Dát tip
Krom toho že kdo s tebou nesouhlasí - nadpisem mu sděluješ že je automaticky blázen

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Páč zatímco vzdušný monitoring probíhá stále na jisté úrovní, raketový bude probíhat nárazově v hodně velkých dávkaách a nebude se brát ohled na okolí. Může se to zdát logické v situaci ohrožení, ale človkě nesmí zapomenout, že se bude jednou do roka provádět kontrola

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Já svůj souhlas jsem ochoten dát pouze v případě, že na základně budou čeští vojáci, české právo a celé to bude zapadat do NATO. Na nic z toho to zatím nevypadá. Jinak stále hledám ty technické parametry... A funkčnost je úplně jiná

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Jinak, abych jen nekecal: http://www.blisty.cz/list.rb?id=127 a technické parametry se pokusím dohledat, někde jsem viděl nádhernou stránku...

Monitorování vzdušného prostoru...:) A ten nový myslíš že bude monitorovat stav ryb v rybnících? :) Funkčnost je stejná. Vztah velokosti a případné škodlivosti... Mno, zahazují odpůrci radaru mobilní telefony? Nicméně už se konečně dostáváme k jakés takés diskusi, ze které by třeba vyplynulo, že i takový zastánec radiolokátoru svůj souhlas podmiňuje transparentními podmínkami a kontrolní funkcí ze strany české armády, pročež vyjednávání v tomto směru bude, doufám, svěřeno ne křiklounům, ale profesionálním vojákům... Ono k diskusi by toho bylo, že...:)

JiKo
04. 06. 2007
Dát tip
tak tak.. bez podpůrných argumentů se z toho stává soboj dogmat a tezí. Schází tu tvé motivy proč si to myslíš. Je hezké si něco myslet, ale když nesdělíš proč a jen přejmeš názor jiných bez uvažování, stává se z tebe papoušek.. ps: Copak nám doteď hrozili nějaké útoky? No to je třeba pro mě zásadní, je to krátkozraké uvažování, takové čecháčkovství... válku si vybojujte sami, já chci jen zadarmo žít v míru. Jsme ochotni jen brát, nikoliv dávat.

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Z odpůrcu o tom nidko nic neví, protože žádný takový radar tu není. Poze je tu jeden v rámci monitorování vzdušného prostoru a svým výkonem je sotva desetinný k tomu zamýšlenému monstru, jež kolem sebe vytvoří desetikilometrové rádiové prázdno a spoustu dvouhlavých krav (no dobře s těmi krávami to je vtip, ale o zdravotních důsledcích se stále diskutuje a dsamotná generalita přiznává, že to nemusí být tak úplně košer). To se nechci bavit o tom, že ten radar je provozován za účasti českých vojáků.

Winter: Však jsem taky nikde neřekl, že jim věřím. To vůbec ne. Jen si myslím, že když už je světová situace taková, jaká je, jde z nich vytřískat alespoň něco. P.S. Kdo z vás odpůrců ví, že už jeden téměř totožný radar na našem území máme? :))) Morr: Ta diskuse v tomto duchu bude k prdu, protože názory netříbí, pouze se vzájemně překřikují.

Přesně takhle mi to vyhovuje a přesně tak jsem to zamýšlel, děkuji ti za tvůj názor už jsem ani nedoufal že se jej kdy dozvím. Proč si myslíš to bude k hovnu?

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
A Winter dodává hurá...a jde se ponořit zpět do svých písemných hovadin o vzniku UN :) A slovy T. Roosevelta z té doby zdraví všechny, kteří si myslí, že Američani, potažmo kdokoliv jiný to s námi myslí dobře: "Zhola nic nedůvěřuji člověku, jemuž na cizích národech záleží stejně, jako na národu vlastním."

No, když bych tedy přistoupil na tvoji hru ve tvém stylu, napíšu něco v tom smyslu že "radar samozřejmě ano, ta banda rádobyantimilitaristů s naivními výkřiky typu "nechceme válku" ví o evropské obranné politice prdlajs, vztahy NATO a američanů jsou pro ně španělskou vesnicí, a kydy o okupaci může mít jen někdo, kdo v dějepise neslyšel o dvou světových válkách, neřkuli o době nedávno minulé a zemí na věčné časy."... Jestli ti tahle forma vyhovuje, budeš spokojen. Ale stále to bude k hovnu, abych navázal na Wintera... :)

Winter: Sláva!!!!! Konečně si sdělil to o co se tady už drahnou dobu snažím. Za to ti moc děkuji a řekl si to přesně. Jak to vidíte vy? To je klíčová část o zbytku netřeba polemizovat.

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
sebeběji = sebeblběji

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
To je ale fakt, ten text nahoře se může jevit hysterický, nicméně je tam opravdu to alibistické: Jak to vidíte Vy?, což z faktické roviny odsouvá diskuzi do ryze subjektivní (byť třeba hysterické) roviny. Veškeré urážky jsou tak mimo mísu a jenom dokládají neschopnost akceptovat jiný názor (byť se může jevit sebeběji), případně nadhodit pár fakt, které by mylný předpoklad vyvrátilo. Tady se Moricona musím zastat. Všichni řvou nad tím, jak je tahle diskuze nízká, ale aby se to snažili napravit to je pod jejich úroveň - hovnu se raději každý vyhne. Jenže pak jednou bude plná stáj a kdo ji vykydá?

Nechtěl bych tě nařknout, že mluvíš tatarsky, třeba já neumím česky, ale stále si nerozumíme nebo nerozumím já tobě. Chtěl jsem slyšet tvůj názor na stavbu radarů, toť vše.

Proč neargumentuju? Ježišmarjá, buď jsi hluchej a nebo mluvím tatarsky - má smysl snažit se o logiku u hospodského stolu, když na druhé straně sedí člověk co vykřikuje cosi o okupaci?

Proč si nepředložíš argumenty sám? nebo ještě lépe proč je nepředložíš sem? Ptal jsem se na názory na stavbu radarů na našem území. Přložil jsem k tomu názor vlastní, což možná nebylo potřeba, ale já jsem to přece jen udělal. stejně tak jsem mohl napsat pouze Radary Ano či ne? Tahle diskuze neměla být o obhajování mých slov, ale poslední věta "A jak to vidíte vy?" jasně naznačuje, že mě zajímalo jak to vidí ostatní, bezohledu na to co jsem kdy řekl já.

Možná jsem to neřekl dost jasně, ale meritum věci je, že když předkládáš něco k diskusi, měly by to být argumenty a ne výkřiky do tmy.

Jsi chytřejší než já a nemůžu se s tebou o tom hádat, protože máš pravdu. To co jsem napsal nahoře je jen můj názor, ale myslím si že na něj mám právo ať už jsem kdokoliv. Ten názor pořád platí a myslím si, že se tu objevilo spousta zajímavých příspěvků a mnohé jsem se dověděl a řekl bych, že je to velice plodné téma k diskuzi i když říkáš že ne. Třeba místo házení špíny na můj pohled na věc bys mohl sdělit ten svůj. Ještě jsem se ho nedověděl. Pokud se ti nelíbí způsob jakým jsem to podal mrzí mě to, ale nejsem ani politik ani nic podobného, abych nemohl říct naplno co si myslím. třeba jsem si tu nadělal spoustu nepřátel včetně tebe, ale co zmůžu? mám servilně a bezkonfliktně podávat svoje názory, abych někoho neurazil? Co se týče podložení fakty o kterých jsi mluvil, kdo z nás vidí do hlavy naší, americké nebo ruské vladě nebo teroristům a podobně, aby mohl skutečně jistě vědět co kdo má zalubem. jediný fakt bude až nám spadne na hlavu něco co bude mít za úkol zničit ten skvělý radar, který má chránit Ameriku. Možná se ti to nebude líbit, ale radši ať spadne na hlavu něco jim, než nám, nakonec je to jejich boj. Copak nám doteď hrozili nějaké útoky? každý by se mohl vysrat na malé Česko, které nikomu neškodí.

Jen jsi nějak zapomněl konkrétně zmínit čeho a proč se "bojíš", uvést důvody, které tě k tomu vedou... Zatím je to prázdná sláma (rozuměj - tvoje vlastní názory, ovšem ničím nepodložené, čili těžko vyvratitelné či diskutovatelné).

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Fakt jsem napsal "postapokaliptické". Jsem to ale vůl...

ale já se "těch američanů" právěže bojím a to tak že jsem si dovolil sepsat ten sládkovský blábol. Velmi se bojím jak to s náma dopadne tak mi odpusť mé nedostatečně vybíravé jednání.

To "To" je tam nějak navíc... :)

Ono jde o to že s pamfletem co jsi sepsal se nijak polemizovat nedá. Text co se rochní v užívání slov jako "fýrer" a podobně, kde jedna ze zásadních tezí je ta, že teroristi útočí na nevinné jen proto, že jsou to citliví chlapci s dobrou duší... To Stejně jako se nedá diskutovat s vyznavači Vesmírných lidí, nelze vést rozhovor s někým, jehož jediným cílem bylo předvést se jako nesmiřitelný tvrďák, co se "těch američanů" nebojí. Nedovedu si představit žádný jiný důvod, který by vyžadoval tak "sládkovsky" sepsaný blábol.

Winter
04. 06. 2007
Dát tip
Tak na to si milerád počkám, až nějaký stát odpálí jadernou střelu na Čechy či vůbec někam. Byl by to totiž první případ v 200 000 letech lidských dějin, kdy by myšlenka, jíž prosazuje vládnoucí vrstva, zvítězila na pudem sebezáchovy, plným korytem, prázným metálovým dekórem a touhou vládnout. Jaderná střela totiž v kontextu její historie je zbraň víc obranná než útočná. Takové bububu, nehrajte si s námi. Její použití si v první fázi války mohou dovolit jen velmoci, které mají jistotu, že přežiji protiútok nepřítele - což je Čína, Rusko, USA, možná Francie. Rozhodně ne takové státečky jako Korea nebo Írán, proti kterým má být radar určen. Na druhou stranu vždykcy jsem měl slabost pro postapokaliptické prostředí. Doufám, že odpovíš konstruktivně...

přesně tak co?

Norsko
04. 06. 2007
Dát tip
přesně tak :-)

JiKo, Pišta, Norsko: a co vám mám na to říct? Jenom ste mě napadli a nic jsem se od vás nedověděl, kromě toho, že jsem idiot. Co se vám vlastně nelíbí? To jak je napsaný úvod do diskuze nebo máte něco proti mě konkrétně?

Správně.

Norsko
04. 06. 2007
Dát tip
pišta z toho má sice prdel, ale je dobře, že tu je :-)

Já mám takovou teorii - tihle pivní hulákalové, co tak strašně brání "svoje" Česko, budou (až sem něco dejmetomu z Koreje spadne) první, co budou řvát "Jaktože nás nebránili?!?!?" Prpstě... Jdi se bodnout.

JiKo
04. 06. 2007
Dát tip
A chceš o tom vůbec diskutovat a hlavně přemýšlet? Anebo jsi jen kecal z hospody? Podle toho úvodního textu so to tak docela zdá

pravda, riziko teroristických útokov bude o máličko vyššie.

nejde o to že by měli na někoho útočit, ale že mi budeme cíl útoků.

ja to vidím opačne. radary v strednej európe vyplývajú z americkej protiraketovej stratégie (pozri www.natoaktual.cz, pekná stránka) a nemajú slúžiť na útok, čiže strach z americkej hrozby u Ruska a moslimov je prehnaný a zbytočný. veď ani nemajú príslušné útočné kapacity a je preto jasné, že sú vystavané len na obranu. navyše americkí vojaci prinesú peniaze, ktoré u vás minú, čo prospeje vášmu rozpočtu a teda i krajine. osobne som dosť sklamaný, že nepôjdu stavať k nám. :-(

Winter: Já jen říkám, že jestli sem Bush přijede tak ty radary jsou hotová věc, kdybysme se postavili na hlavu. Protože když takový parchant zvedne zadek a pojede sem do Ruska nebo na balkán nebo kde to podle něj ležíme tak si pojede pro potvrzení, že si sem pustíme jeho vojáčky.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Popravdě řečeno každý, kdo zná slovo ne a bušto není servilní hajzlík, či ho "zdobí" přízvisko populisty, takže dá na průzkum veřejného mínění: protože, co nám udělá? Zavede víza? Ne, ty už máme. Vypoví naši armádu z NATO (bůhví jak)? A kdo mu bude střílet tálibánce v Afgánistánu? Bude nás považovat za Rusy? No, alespoň zjistí, že ležíme v Evropě. I když s tím veřejným míněním: "Zásadně nevěřím průzkumu, který si nesfalšuji sám." W. Churchill

Winter: slovy klasika: "To je ale kurevsky dobrá historka!!" Ale mám spíš dojem, že s radarem si sami říkáme o odvetu. Ale kdo z politiků by dokázal Bushovi něco odmítnout.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Řekněme, že doteď jsme k tomu ještě nedostali příležitost. Popravdě blokády hranic jsou spíše směšné, než aby si říkali o odvetu. Možná teď z radarem ji konečně máme. Mimochodem německé turisty taky nemusím. Jednou , když jsem byl ještě takhle malý, jsem si chtěl objednat v hospodě játra, abych následně zjistil, že je jako nejlevnější jídlo vyžrali právě Němci :). To byla taková historka na odlhčení

Winter:Ale podstatnější je co je dnes, ne že vypíchneme pár chválihodných bodů z dávné minulosti zatímco hezky obejdeme ty nechválihodné...

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Možná dnes. Jestli kdysi...mimochodem, který národ jako první v sovětském bloku protestoval proti komunistickému režimu? 1953

StvN: viď že jo!

Winter: S tm Sládkem to se hodně povedlo, málem jsem se udusil chlebem, jak sem se smál :-))) ale jinak nesouhlasím a stojím si za svým ze spousty důvodů, které vidím každý den kolem sebe a něco co se stalo, před šedesáti, nebo pětisty lety mě rozhodně nepřesvědčí.

StvN
03. 06. 2007
Dát tip
Winter - když se podívám na germánské turisty (jak se tu chovají a jak jim podlejzáme jenom pro jejich peníze), když se podívám na blokády českorakouských hranic tak vidím, že sebou orat necháme.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Je to ostatně logické a předvidatelné. Koneckoců stejně (a řekl bych že ještě hůř) se chovali USA za kubánské krize. Taky to lze pochopit.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Ale - Hus, Habsburkové, Mnichov, Yalta, 68. - ve všem jsme opravdu nevinně, protože prakticky pokaždé byli zrazeni. Nejvíc je to patrné na tom Mnichově. Nedávno jsem četl zajímavou publikace od p. Sládka (ne od toho republikána :) právě na toto téma. Češi skutečně v té situaci dělali, co mohli a co měli, přesto byli zrazeni (a za tím si stojím). Pak najednou zjistili, že se všeichni otočili zády a tváři se dle hesla, když se kácí les, létají třísky. Vždycky jsme byli tříska - jsme holt přiliš malý národ. A považovat nás za zbabělce je blud. Vždyť stačí vzpomenout na množství českých legií za WWI a WWII, koneckonců i ti husiti bpjovali, když bylo vše ztraceno.

StvN
03. 06. 2007
Dát tip
Winter - nechtěl jsem upozornit na to, že Rusko má tyto rakety, ale na to, že nyní uvažuje o jejich použití.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Ano, jedná se o Topol M, které jsou v aktivní výzbroji od roku 1994 (!) - což je už 13 let. Je jen otázkou času, kdy na podobný systém přijdou i ostatní (nebo si ho prostě koupí) a celá deštní budu značně děravý a najednou tu bude jedna neužitečná základna a třista Američanů s posláním neznámým.

já teda nechci rýpat, ale co to má být "čechy bylo oráno" ? Když sebou nenechám orat, tak semnou nikdo orat nebude, ne? O tom to právě je. Ale češi sebou nechají orat a za tím si stojím zase já!

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Protože, dodal bych, radar je jen dalším způsobem orby - ať už vnitrostátní nebo mezinárodní.

StvN
03. 06. 2007
Dát tip
"Takové rakety má ruská armáda dávno ve výzbroji, mohou být rozvinuty v libovolnou chvíli a čas letu na cíl v Česku je 10 až 15 minut. Jaderné hlavice je nutné použít, aby bylo garantováno zničení cíle," vysvětluje text, podepsaný kapitánem první třídy v záloze Michailem Volženským.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Ačkoliv rozdílní názorem na základnu, souhlasím s tímhle: "Jediné, co se mi nelíbí, je názor, že sebou Češi nechávají orat. Studujte dějiny a uvidíte, že Češi sebou nenechali orat, Čechy bylo oráno. Češi jsou jeden z nejpozoruhodnějších národů v Evropě; studujte dějiny!" Je to pravda pravdoucí, na kterou bych přísahal.

kritik: tak to je dobře:-)

Kdo chce radar, chce válku Napsal dost ostrej kritik někde na začátku. Možná už si zatím nestojí, ale přileju trochu oleje do ohně.

:-D jojo spánek je důležitý. A někdy až bude příležitost sem hodím diskuzi o pokusech na miminkách a malých králíčkách ať ti to vynahradím :-D

Lovkyně to už říkáš dlouho, nevím co ti vadí. Prostě si tak nezávazně povídáme a každý si mele tu svou jako po deseti pivech v hospodě:-) tak debatujme, ale to musí někdo klást otázky a někdo odpovídat a přidávat další otázky, alespon tak já si představuju debatu. Takže?

určitě, rád se na ty odkazy podívám. Je mi jasné, že všichni nebudou mít stejný názor. tím spíš, že musí být referendum, protože nejsme ve středověku, aby pan král řekl a my sme se museli podřídit.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Je to pouze složením lidí tady. Něco jako průkazný vzorek neexistuje a je to jen výmysl PR agentur. Jestli chceš, můžu ti postnout odkaz, kde o zastánce radaru nezavadíš a stejně tak takový, kde nebude nikdo jiný než radarofily.

Tak se omlouvám že jsem to tu nechal dlouho ležet bez odpovědi, ale byla noc a já jsem spal, což je tuším dobrá výmluva. Je tady spousta dobrých názorů a jak vidím, tak vám američani s radarem v naší zemi zase tolik nevadí. V tom případě je to v pořádku a já nemusím být nasraný, že vláda chce něco udělat, proti vůli všech, protože to nejhorší co mi vadilo bylo, že snad nemáme právo mluvit do budoucnosti vlastní země. To už je taková česká povaha, že sebou necháme orat. Pokud bude referendum a lidi si radar odhlasují tak je vše v pořádku, i když s tím nesouhlasím. Ale nakonec můžu se sebrat a jít někam do prdele kde radary nejsou.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
"myslela jsem informovanost o politických a mezinárodních důsledcích samozřejmě" Bylo by to krásné, ale v současnosti pouze naivní. Už z principu tu bude existovat spusta názorových táborů. Jedni budou volat: "Zamezme muslimům v jejich vraždění novorozeňat", zatímco druzí budou deklamovat "Rusko náš bratr a budoucí ekonomický partner." Třetí zase křinknou: "Radar vrazí klín mezi ČR a EU" a kdo má pravdu? Zdá se, že všichni, jediná ultimativní na papír sepsatelná pravda neexistuje.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Jo ještě bych přihodil pár názorů, co se týká názoru "a bude práce". No možná jen pro pár štětek v okolí, protože už vidím, jak si američani nechávají stavět super, duper akčníá základnu národem, který je jen taková vzdálenější odnož Rusů. Taktéž veškeré jídlo bude dovážené z USA (řekl to i jeden americký generál) a ubytvoání bude vnitř základny. Takto, prosím, fungují všechny americké základny, neni to jen můjh odhad.

Winter
03. 06. 2007
Dát tip
Otázka informovanosti je poněkud komplikovanější. Budu pro radar, když budu vědět, že mít tří švýcarských diod má pět diod švédských? Budu pro radar, když zjistím že tamní agregát má tolik a tolik MW výkonu? A je to vůbec relevantní k tomu, že tu budou jacísi GI Joové, kterých prostě+ bude třista tak či onak? Víte v současnosti se to až moc podobá 68. Nikdo tu ty vojáky nechce, ale vláda je sem dobrovolně nebo "dobrovolně" pozve. Dubčeka navíc ospravedlňuje fakt, že k tomu byl donucen. Co ospravedňuje dnešní vládu? Topolánek a jeho strana, která proklamuje "ODS bude Vaši svobodu hájit i když o to nestojíte!" (L. Printa) si dělá co chce, Paroubek se tváři, že o ničem nikdy vůbec jakože vůůůůbec nevěděl, že on v tom je nevinně. Vládnoucí vrstva Zelených čeká, kam povane vítr, zatímco Lidovcům je všechno jedno, protože ti zvednou ruku s většinou. Komunisti pak stojí, tak jak si stojí, což se dalo čekat. A kupodivu snad jediný vychází ze zásady, za kteréžto tvrzení mě, jako nevoliče KSČM, zřejmě ukamenujete. Za současného stavu bych byl pro radar jedině pokud by hned od začátku (a nejen ve slibech) byl součástí NATO, kteréhožto jsme členem s všemi výhodami i povinnostmi z toho plynoucími. K USA nás prozatím nic nepojí. Ale úplně nestrašnější je fakt, že obyčejný člověk v současnosti nemá vůbec žádnou možnost ovlivnit směřování své země. Jen jednou za čtyři roky se koná divadýlko a pak je to zase ta samá tragédie. Úplně jako kdysi. Privilegovaná vrstva politiků (ostatně některé ubodu muset ze sněmovny vynášet na márách) nezávislých od přání občanů - taová česká demokracie.

kretén
03. 06. 2007
Dát tip
to eště určo dostaneš tipa vot jánevimjaksemenuje a vot Šagej, ta je stejně chitrá jako já...

kretén
03. 06. 2007
Dát tip
To je úžasný ! DÁVÁM TI TIP a Zlatý výběr, jmenuji těch hlavním šéfredaktorem všech Písmáků ve Střední Evropě a přilehlých koloniích

Anonym 69
03. 06. 2007
Dát tip
...zbytečné naše diskuse,bohužel...

pozorovatel
03. 06. 2007
Dát tip
naštěstí mám hifinu

Oldjerry
03. 06. 2007
Dát tip
Černá lovkyně - tam v Brdech taky není bůhvíjaká zaměstnanost a lidi stejně řvou. FÓr je v tom, že za nimi přišli první odpůrci radaru...

Oldjerry
03. 06. 2007
Dát tip
Pozorovatel - jestli je to šprajc, tak se směju, jestli to myslíš vážně, tak to by mi tě bylo líto

Oldjerry
03. 06. 2007
Dát tip
Dost ostrej kritik - to jsi slyšel od Paroubka ? Co víš o historii a co se z ní dá odvodit ? To je moc náročné na přemýšlení a je daleko snazší vykříikovat cizí hloupé vymyšlenosti ve stylu kdykoli proti čemukoli... uvědom si, že totální odzbrojení je iluzorní idea, naprosto nereálná a že zárukou míru je i rovnováha sil, jejíž součástí je i radar. To si myslíte, že případný útočník při globální válce bude brát ohled na to, že u nás není radar ? Nesmysl... Myslíš, že Putin by takhle řval, kdyby to bylo tak jednoduché, jak vykřikuje ? Potichu by namířil... a jinak nic. Okupovali nás Američané ? ne - ti se zdvořile ptají, zda mohou ... Rusové si zajistili vstup pomocí našich zrádců a přišli v noci. Tak co tady vyprávíš nesmysly lidem, kteří to na rozdíl od tebe zažili a neposlouchají jen kecy vládychtivých hajzlíků ? Přemýšlej na svou hlavu, srovnávej a pak dělej závěry.... snad dost pravdy má černá lovkyně, ale to není o tom, vytvářet pracovní místa, ať jsou zapozřebí sebevíc.

pozorovatel
03. 06. 2007
Dát tip
a co je na válce špatnýho? odpojili by mi snad internet?

Cale
03. 06. 2007
Dát tip
Oldjerry : sám bych to líp neřek´ :-)) P.S. super přirovnání, budu používat, thx .-)

Oldjerry
02. 06. 2007
Dát tip
Rozhled kropící konve...

obluda
02. 06. 2007
Dát tip
som rad, ze vas radar ochrani aj nasu malu krajinu, vdaka bratia cesi!

Norsko
02. 06. 2007
Dát tip
že tvůj pohled je krátkozraký

pozorovatel
02. 06. 2007
Dát tip
a to česko.. to je kde? a taky nevim, jak se hladí za pěšáka pak si nemyslim, že si Bush s Topolánkem koukají zamilovaně do očí, dokonce pochybuju, že ho zná, natož že ví, jaký máme hl. město ale co si určitě nemyslim, je, že teroristi útočí z frustrace a z kýblu plných nervů ale jestli tomu tak je, tak bychom měli vyslat psychoterapeuty na východ a je klid ale zas se mi líbí věta "občas něco zterorizují" ta je skvělá jestli je to lidovej názor, tak je lid hodně chytrej..

romale
02. 06. 2007
Dát tip
kurva tak to jsme asi v akčnim filmu - kde mám búchačky...?!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru