Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePráh praktického poznávání (18+)
06. 06. 2007
24
42
6373
Autor
Zvrhlík
Může snad muž bez bimbáska
vědět co je pravá láska?
Může! Ale co je sex?
Těžko, když mu piňdour ex.
vědět co je pravá láska?
Může! Ale co je sex?
Těžko, když mu piňdour ex.
42 názorů
Dík za něj, ale nějak ke mně nedorazil. :) Po cestě se nejspíš ztratil.
Pan Bukkake
30. 07. 2007Zuza Horáková
02. 07. 2007
Když piješ na EX tak to jde samo. :) Nebo bys mi uvěřil, že jsem to napsal za střízliva?
Obyčejný_chlap1
22. 06. 2007
Není to ta s tím NEsvalnatým chlapem, který si hraje na tygra a pak je tam ta vrzající postel? Jinou podobnou fakt neznám...
Ale na druhou stranu: fobii z impotence bude mít asi těžko. PS: Docela by mě zajímalo co udělá s kleštěncem Viagra. Jestli bude furt fungovat. Teda samozřejmě za předpokladu, že nebyla odstraněna celá triáda.
Ňákej nabroušenej po ránu, ne? :) A píšu snad někde, že eunuch nemá city ?
Zkus se vykastrovat a pak poznáš zda-li budeš i nadále schopen cítit lásku.
To 18+ je spíš varování, aby nějaká přecitlivělá dušička neutrpěla psychickou újmu. PS: Rozhodující je mentální a ne skutečný věk. Senilním a tak mládnu.
Jerry_Shit
06. 06. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
06. 06. 2007
MorriconeTheGod: Proč? Některé potomky zapšklých konzervativních Lechů a Jaroslawů by to mohlo ještě mravně poškodit. A za to já přece nemůžu nést odpovědnost. 18+ je moje ochranná známka, která slouží k ochraně sucharů a mravokárců před dekadentním útokem na bránici.