Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepro jednu holku
07. 06. 2007
18
46
4719
Autor
Ó
ležérně koukáš
bez šatu
prostě jen holka
z plakátů
tvé tělo
k lásce stvořené
je připoutáno
na stěně
visíš tu nahá
pro všechny
každý co chce
ti dělat smí
kdokoliv si tě
pohladí
ty premiantko
z oktávy
až kluci
si tě počmáraj
poznáš
že plakát
není ráj
a když tě
zmuchlám
odhodím
pak poděkuješ
rukám mým...
46 názorů
...dnes čtu si slůvka od Tebe....a chtěl bych s tebou do nebe...ty však miluješ plakáty...tak musím zas jen plakati...
Plakát je od slova plakati?Ó ty jsi kecka,Ó veliký,Ó básníku.Ráda jsem Tě trošku zahřála,ale víc to nešlo,abych tě dostala:-)
...plakát...je od slova plakati...velmi lehce tě pozlatí...a z toho všeho pozlátka...je krásná vlastně pohádka...pro mne však...když seš na něm nahá...z pohádky peklo se hned stává... ...a díky za vše co jsi mi napsala...u srdce si mě zahřála...což se mně dosti dlouho nestalo...a skoro mě to dostalo...
vžívám se do role úchyla..a slintám do svého mobila...mé milé slipy jsou z hedvábí ...každou holku hned privábí...ve slipech skrývám skvost...už jsem toho řek dost...
...já tu sice visím...ale moc lidí okolo mne nechodí...a nejsem přilepený...a momentálně mám slipy...
Usmáty_autor
16. 12. 2007
...milé...možná v tom smyslu jakože naivní....no a to asi jsem....co myslíš?...
Usmáty_autor
16. 12. 2007
...to víš...mně se vyfotit nedala...a potom z ní někdo jiný udělá modelku...a místo do galerie ji pověsí na plot..tak jsem k tomu měl nejmíň dva důvody...
Usmáty_autor
16. 12. 2007aleš-novák
23. 11. 2007
...já mám plakáty rád...ale nesmí na nich být moje holka...špatně vyfocená...pořád se těším na jednu...až ji uvidím v Olomouci...
...děláš plakáty...můžu Tě někde vidět na plakátu?...nebo Tví kluci už čmárají po plakátech?...
až kluci
si tě počmáraj
poznáš
že plakát
není ráj
tak tohle mi přijde tak nějak takřka geniální. možná proto, že tomu rozumím.
Marcela.K.
01. 07. 2007Marcela.K.
01. 07. 2007Marcela.K.
01. 07. 2007
první polovina je pro mě úžasná ... potom už nic moc, ani rýmy už nejsou tak dobré ... ale i téma se mi líbí, takže *t* určitě ;o)
...no, asi by to šlo...ale tady mi moc místa pro poetiku nezbývá...vlastně jsem zkusil psát co nejvíc "naivně"...něco jako "zklamaný študentík"...
no...
Myšlenka výborná, ale rým se zdá být poněkud mechanický, jde to dost na úkor poetiky, což je škoda. Zdá se, jako by tady z tebe opravdu víc mluvily uražené emoce nežli půvabné hlasy múz, proto jsi to tak "osekal". Možná že by stálo za to, za čas až se emoce trochu uklidní, to téma znovu ztvárnit, trochu poetičtěji, méně plakativně?
violetlight
09. 06. 2007muchotravka_zelena
07. 06. 2007
Skoro by stačila ta první polovina, pak už je to takové dost mravokárné... tys nikdy neměl na zdi nebo dveřích obrázek? :-)) za ten začátek */