Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semaják
Výběr: Print
16. 06. 2007
25
67
3396
Autor
martinez
x
Jsem ta co ti zahoří
až ztratíš směr a sílu
dám ti naději a víru
jak maják na moři
A taky vodu podám ti
až žízeň hrdlo stáhne
až smrt po tobě sáhne
jsem ta co se ti neztratí
Já za tebe bych dýchala
kdybys už nemohl sám
a postavila bych chrám
odkud by tvá modlitba stoupala
Jsem ta co dala by víc než dostává
a od které nechce nikdo nic
ta co smůle chodí sama vstříc…
Jsem vzpomínka svá bolavá…
až ztratíš směr a sílu
dám ti naději a víru
jak maják na moři
A taky vodu podám ti
až žízeň hrdlo stáhne
až smrt po tobě sáhne
jsem ta co se ti neztratí
Já za tebe bych dýchala
kdybys už nemohl sám
a postavila bych chrám
odkud by tvá modlitba stoupala
Jsem ta co dala by víc než dostává
a od které nechce nikdo nic
ta co smůle chodí sama vstříc…
Jsem vzpomínka svá bolavá…
x
67 názorů
nie nie, ale už sa blížim... vieš, ja som už aj v júni mal nejaké resty, tak teraz už vlastne vybavujem tie... fakt je to fajn, už menej, než 150 :)
Barbar_Cohen
06. 07. 2007
ty můj B. - nejsu chlubivá zas tak moc... a ono je to úplně fu/c/k totiž... no ne?
a díky, no, seš charakter
:o)
Barbar_Cohen
06. 07. 2007
:-) ten tvoj napad s prevetranim starsej tvorby sa mi celkom paci, takze dalsie pokojne daj, s chutou si precitam :)
mně to nevadí - zas tak negativní si nebyla - neříkám že je extra - ale už jednou je a patří do tý sbírky... eště tam nějaký přibudou... snad to mí fanoušci přežijou ve zdraví :o)
sama najlepsie vies, ake spomienky a pocity sa ti viazu k tej - ktorej basni, iba ty vies, ako vznikala a preco.. jeden z dovodov, preco sa vacsinou vyhybam negativnym kritikam a vyjadrujem sa, len ked sa mi cosi paci.
ale holt sem - tam mi ujde :)
tuto báseň vidím poprvé , takže neopisujeme , kdyby chtěl člověk použít slova , která neprošla ani jednou básní v dějinách poezie , neměl by asi o čem psát ....:o))))) a do sbírky tvé tvorby myslím že patří T
při vší úctě, prolog a název sbírky je tomu jedinou omluvou :) ale chápu, každej nějak začínal :)
kritika!kritika!kritika!
18. 06. 2007
já nevím - esi si to recituješ do kroku tak asi ne, pokud si to řekneš úplně obyčejně, s pauzama tam kde je cítíš, snad jo - já nemám problém :o)
Fuj, fuj, jinak zase jo...., je to popsaný docela sugestivně- u slov o modlitbě mi nesedne rytmus.., nevím, no, mám asi divnou náladu.
my kdo? to moje je asi deset let starý, dnes píšu trochu jinak... ale úplně jinak taky ne :o)
Hmmmmm...... vy od sebe opisujete? Avi... :-)
Nefim, no..., zas mi tam nějaký obraty nesednou, nějak se nemůžu úplně vcítit..... (třeba je to mou náladou, nebo horkem, nevím.....)
závorko milý, není co závidět... a díky /aj za očistu, ať tě nehoním po písmáku.../ :o)
Printe, ono totiž mne přehlídnout, při mý výšce, je těžký... kor dyž zahořím :o)
díky
Maják je pro všechny lodě a lodičky, pro lidi a lidičky:-)
Taky mi svítíš*
jsem vzpomínka svá vlastní - bolavá.
Toto shrnuje vše předešlé a má to svou sílu.
malinka_hvezdinka
16. 06. 2007
no já z něj joli taky nejsu dvakrát odvázaná... ale byl a je takovej :o)
no vida... mám ráda rozdílnost názorů... je fajn že se na to každej dívá jinak... a každý vidí co se mu hodí... do prožitků :o)
děkuju, Ó
...zajimavé...z mého pohledu je to ovšem jedna z tvých nejlepších věcí...krásná píseň...
nejsem spokojená s některými svými čtenáři - nečtete prology!!!
:o)
a díky, všem bez rozdílu názorů :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 06. 2007
avox - výstižná charakteristika, blbý je že je to tak skoro se všema mýma láskama :o)
díky
Smíšku aj tobě dík za hvězdu
Zorko - myšleno samozřejmě v dnešní době :)
Hannah - půl tip byl dávno spotřebován - to vím přesně :)
zorko, nešmíruj mi tu komentátory... a ano, snad dnes ano - páč je to 10 let starý - nečteš prology, děvče (?)
Pacere, já bych neřekla ani bez půltipu... a NÁHODOU nevisela nám někde půlka tipu poslední dlouhou dobou? :o)
to neva... teda že nechytla :o)
a to prožívání přijde - tohle je stejně 10 let starý, tyhle po/city už maj prošlou záruku :o)
Jerry_Shit
16. 06. 2007
Jerry - seš teda dost jednostranně zaměřenej :o)
zorko dík - nějakou životní jistotu člověk potřebuje, su ráda že se mi nabízíte vy dva :o)
Norsko, máš volnou ruku - uprav si to jak bys ráda
:o)
Jerry_Shit
16. 06. 2007
Norsko1 - myslíš jako jen změnit rod? nebo máš na mysli použití mužského myšlení? to mě teda zaujalo... jdu včil nakoupit, tak doufám, že až se vrátím, že se něco dozvím... :o)
a díky
jasně - já netvrdím že něco extra, ale když už jsem to napsala, tak to chcu v tý sbírce, co to do ní patří, mít... dík za nákuk