krásný! :o) zasloužený tip
neotřelý, jemný, originální, zábavný,........
prostě HODNĚ velkej TIP
Sleduji Tvé veršování již delší dobu TIP
To je perfektní. Objevila jsem až dnes.
Úžasný.. nevím, co na to říct, prostě skvělý. Přišel si na to hned nebo ti to dalo nějakou práci ? Vážně supr. Dávám tip...
No to je paráda!!! Teda na písmáka jsem zavítal teprve nedávno a hned tenhle skvost. Chválím, chválím, chválím:-)
Popačuje prevelice...len moj odpor k stádovitosti mi bráni dať Ti tip...ale tuším ho prekonám:-))))
Pane Bože, to je nádherný!!! Ty jsi prostě dokonalý:)) ***
neni k čemu, zrovna se posrala a pěkně smrdí :-)))
Dědouchu...!
No!! Tedy... Blahopřeju!!!!!
...sem si vzpoměl: na otázku kde bydlí myš odpověděla jedna z mých krasavic - Na pasti... :-)))
Dědouch - wow - super :-)))
veškeré dříví v lese roste mi pro radost... :-)) Dík :)
nádhera :o)
skoro jsem zatoužil na chvilku po dětech, ale tohle bych jim neuměl psát . .
Lasy*V
tatíííí, já to chci taky vedět!!!! :-))) ty umíš tak hezky vypravovat, tatíííí, řekníííí, sííííím... :-)))))
-tip
dědouchu, tož ať Ti roste pro radost :)
Júúúúúúúúúúú - tohle je moc nejvíc kouzelný!! :-)
Obrovský TIP + V
že se kotě nikdy nepřekotí*
dobrý je to :)
po těchhle tvých básničkách se stýská.......
...sem si vzpoměl: na otázku kde bydlí myš odpověděla jedna z mých krasavic - Na pasti... :-)))
Jinak oznamuju další přírůstek: pátá dcera - Bára, 3.50kg/52cm. Je báječná, furt žere nebo spí...
Je to milé, jemné, hravé.... t!!
Smekám.
Takhle nádherně hravý věci neumím a o to víc se mi to líbí.
Pravda, takové milé hraní se slovy :-)...líbí...t + k
Děti jsou prostě děti. Ty dokážou vymyslet věcí, že se až člověk diví.
Asi bych měla těm dětem víc naslouchat, třeba se také dozvím taková moudra...:-) TIP
jé, to je roztomilý :o)))*
Viz Kyl****************************
... člověk občas nechtěně narazí na poklad :o) .... *
...hah...jako bych to slyšel....a slýchává to jistě každý jeden z nás z různých stran náhodného odposlechu v autobuse vlaku či tam nebo onde.......hezky příjemně pobavující a takové mile působící.....tak řekni tatínku, jen řekni........hubu drž...:-))))*t*
:-)))))))))))))))))))))
parádně napsaný *
vážně moc krásně napsaný... *!
nuž, ještě si vzpomínám, kdy sem podobné otázky kladl sám.. možná proto mě to tak vzalo.. *
*****milé hraní s jazykem.
no teda..se citim uplne mala...tak proto tipuji...-)))
Použila jsem tvoji básničku na školní akademii,snad nevadí...díky:-)))*
ježíši, na to se snad ani nedá reagovat, já bych to přidal jako další kapitolu do Eisnerovy bible češtiny "Chrám i tvrz"! Tip!
Díky za připomenutí. U nás to právě vypuká. TIP
Tady už (jako pod většinou Tvých dílek) prostě není co dodat, takže jen
*****!!!
Je to naprosto skvělé a dokonalé. Moc se mi to líbí a dávám tip.
Považuju za skutečně očistnou lázeň četbu takových veršů, ve kterých se s češtinou skutečně pracuje a ne naopak, což jsou lepší případy 90% ostatní dnešní tvorby. Je to chytřejší a propracovanější, než se to jeví - a básníkovi lze jen stěží vystavit lichotivější vysvědčení...
Teda to je tááááák pěkný, s radostí posílám TIP a taky avízko mý ( již přerostlý) dceři, která se tu už stihla zaregistrovat.
A mimochodem - trochu mi to připomíná říkanky od Žáčka, co má holka v knihovničce, a co se nám taky bezva četly.
suva: Taky moc hezký!!!! :-)
Nááádhera.... :o)
Prozraď, to mají všechno na svědomí děti a nebo jsi jim pomohl? Nějak se pořád nemůžu zbavit dojmu, že na pár těch otázek taky ještě hledáš odpovědi... že jsi ještě úplně nevyrostl... a moc doufám, že ani nevyrosteš... :o))))
Rozpustilý smích... to že jsem se v něm rozpustila :o))))
***
Bezva oddechovka, z tvejch dětí fakt asi něco bude :-o.
Moc a moc pěkný. Tip jak nafukovací hrad nebo jako kolotoč...Hele, nemohl bys opravdu nějak "zásobovat" dětské časopisy? Já to vždycky koupím, dítě se na to těší, táto čti, tak já čtu a ono to není vůbec pěkný, většinou je to takový otrocký, stydím se, jak je to většinou hloupý... Třeba jsem chtěl něco hezkého krátkého, co by se dalo učit nazpaměť s chutí - a jediné, co se opravdu líbilo, bylo staré dobré "Vezmi žlutou tužku"...
Už se těším, až si tohle někdy o víkendu budeme číst... Dík.
Nechtěl bys to taky poslat na www.rodina.cz? Tam potěšíš taky dost dětí!
Příteli drahý,tohle není pjekné,to je DOKONALÉ a PROFESIONÁLNÍ!!!!! To by mělo být povinně čteno všem autorům,kteří rádoby chtějí a píší pro děti.Moje slova nejsou žádnou "vlezdoprdelkovou" frází,ale skutečným vyjádřením mých pocitů po přečtení.TIP je málo,10 TIPů také,co víc můžu,než ten jeden,ale věz,že od nynějška budu další TIPy pod jiná díla dávat s větší uvážlivostí než dosud......
Ještě jednou - SUPER!!!!!!!!!!!!
jéééé a jůůůůůůůů a...
ﻮ čeníšek
Popelucha :-))))))))))))))))))))))))))))
Jak mydluji hrany hrave cestiny....
Smekam, ja kdyz se neco takoveho snazim vypotit, stravim u toho vetsinou cely den...
Ale kdyz ono od toho utvareni patvaru tvare tak neodolatelne boli od smichu, ze, Zenatej? =)
Wiki, dokud to byly děti, tak jsem si je pečlivě zapisoval, asi tak od 3 do 15 let. Pak jsem ten zápisníček na moc let ztratil a nedávno znovu objevil. A teď zase nevím, kde ho mám.
Albireo :-)
Tak já přidám perličku o sobě: Ptala jsem se babičky a dědečka, jaký to bylo, když bydleli v jeskyni a než se nastěhovali do paneláku. Někde jsem se totiž dočetla, že "dřív lidé bydleli v jeskyni", hmm, no, a babička s dědečkem jsou starší, takže tady byli dřív, ne?
Albi, až bude třeba, najdeš ho :-))
/Popelucha : Ty jsi musela být kouzelné dítě, a co na to babička adědeček ? Jak zvládli odpověˇd ???:-)
Wiki: Nechtěli mně to říct a tím mě naštvali :-)
jsou plniny lepší než prázdniny?
je Linux líný a UNIX UNylý ?
slaví Nemrtví zavražděniny?
a Kilián je při tom pokílí?
Poleva v mrazáku nepoleví
sleva nám k přirážce něco sleví
kamínek neházej do kamínek
sic přilétne kominík na komínek
paraple rozevře nad popletou
kterého základy slov popletou
natolik až se mu hlava točí
na červotočem ožraném kolotoči
v holínce holič ho trochu tlačí
pak s jezevcem na jez si zaskotačí
v krabičce krab je už léta schován
a dlaždič do dlaždičky zamilován
v neděli jde dělník Petr pro žel,
který by mu ale dlouho nevydžel
kotě se překotí a ne že ne
Potíž to s Potíží nepřežene :c)
- tudíž se nezpotí od kořene
Zbaběle s babičkou do podběle
Světlo se zametá pod postele?
Včely ti ulítly? Včela?
Ne, včela mi ulítnul pes…
a hele, nekvet tu Bez?
Ty žjoooooooooooova!!!!:o)))))))))))))))))))))
UÍÍÍÍBÍÍÍÍ ...miluju děti a náš jazyk:o)))....a když se ty dvě krásy sejdou u tebe v básničce... no prostě a vůbec!!!
Suva : nádhera :-)))))))))))))))
Krásný....:)))
Trochu mi to připomíná jednu Haškovu povídku...:))) I když ty určitě nemáš v plánu odvézt zvídavé děti do maďarské pusty...:)))
*
Monty_Python: Zatím ne... :-))))
Ženatej: No ony taky ty pusty už dneska nebudou tak pustý, jako za Haškových časů... :)))
Hmm, asociace, Emanuel Frynta, časopis Sluníčko, fajn
Moc pěkný, ta čeština je fakt čarodějka a ty kouzelník.
Chicht, chtěla bych být dítě...**********
Krásný!!! TIP
Když byly mé dcery malé, jedné z nich jsem vysvětloval, že se neříká "huba", ale "pusa". Okamžitě následovala otázka: "Tati, a když ta pusa hubuje, tak je to huba?"
A také od dcerky: "Ta ulice se jmenuje Palackého, protože tam dělají palačinky?"
no táto, kdy mi odpovíš?!
Kangi:
ne
nevím
nic
ne
ne
ano
nevím
ne
nevím
nevím
asi ano
ne
ne
ne
ne
ne
přibližně stejně
:-)))))
Albireo: :-)))))
Tak mě napadá, že když ta pusa, co hubuje, navíc kouše, tak je to asi kušna?
:-)))))
maminka je totiž úplně pitomá ;-)
Jen si to hezky užij a hlavně si ty perličky zapisuj, bylo by škoda něco z toho zapomenout :-)))))
*
Jéé to se mi líbilo...úsměv a tipík:-)))))