Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRomeo Julie a smrad!
21. 06. 2007
3
14
1565
Autor
Romelarozzo de la Skanga
-Ach Romeo! Proč jen jsi Romeo?
-Hovno ti rozumím! Že mám šikmo sombréro?
-Ach Romeo! Proč jen jsi, kurva, Romeo!!!
-Co to hněteš?
-Zřekni se otce! Zapři své jméno…
-Ses ouplně posrala ne? Myslíš, že kvůli mizernýmu šuku…
-Kurva Romeo! Do prdele fixhergot! Copak nevíš, že růže, byť zvána jinak voněla by stejně?
-Kůže byť prána jinak, vyprána jest v lejně?
-Zkurvená růže, ta dojebaná kytka, kdybys jí říkal třeba – Sněhurka sedmkráte deflorovaná a stále panna!- smrděla by stejně jak předtím!!!!!
-Aha!
14 názorů
střeva prvokova
14. 07. 2007Romelarozzo de la Skanga
21. 06. 2007Jerry_Shit
21. 06. 2007
boreni mytu sice je mi sice taky sympaticky, ale prikladat takovy vyznam tomuhle radobyvtipnemu prisprostlemu dilku mi prijde trosku prehnany:) ale hlavne ze se bavite :D
Romelarozzo de la Skanga
21. 06. 2007
mi to prijde ubohy..pokud to melo byt vtipny tak to tak vubec nepusobi..a jiny smysl v tom nevidim..
Romelarozzo de la Skanga
21. 06. 2007
hnus. nevadi mi silna slova, ale v tomhle kontextu to neni ani vtipny ani pusobivy, nevim. co se tyce klasiku, jsem asi konzerva:)
Moc silných slov na malém prostoru. (Ode mně to opravdu sedí! :) Mé rané "básně" jsou taky z "dlaždického" období.) Možná by to chtělo ještě trochu víc vypointovat. Ale vtipné to je. Hlavně toto: "-Zřekni se otce! Zapři své jméno…
-Ses ouplně posrala ne? Myslíš, že kvůli mizernýmu šuku…" Ale jako celek to před mým "kritickým" zrakem neobstojí.