Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKryštůfkovy první písmácké narozeniny
17. 05. 2001
0
0
2080
Autor
Vio
Hodně zdraví a vše nejlepší do dalších let mu přejí
Vio a sůvička
P.S. Přidá se někdo?
pozdě -ale přece ... přeju ... sakra - jak to říct, aby to neznělo blbě ? ... no prostě - tak - snad víš ...
:o)))
Na svého tatínka Falku si už asi nepamatuješ, viď, rošťáku... :o)
No jo, tenkrát jsi ještě neběhal a neokusoval kytky a tenkrát jsi ještě neměl po ruce Štěpána...
Jsem ráda, že běháš, že ti kytky chutnají... a že už nepotřebuješ, aby ti tatínka dělala malá hloupá Falka... v srdíčku mi ale zůstaneš, mám tady tvůj červený korálek a někdy v něm vidím, úplně maličkého... :o)))
K narozeninám... co ti popřát, človíčku...? Hodně míst, na která dokážeš doběhnout, hodně kytek na zvědavá ochutnávání a jenom jednoho tatínka, kterej tě bude milovat :o)
Stejská se mi... *
jájájájájáá!! :-) Já mu dám k narozeninám sépiovou kost, aby měl uápník. :-)
Já osobně neznám ani Kryštůfka ani Tadeášku, ale přesto se připojím. Ať ho Múzy zatím hlídají a později líbají.
Albi**Reo
Miroslawek
17. 05. 2001
Přidáváááám přeju a dávám pohlazenííí
(a hrnek medu, vyzvedněte si ho u mně pak!!!!) :))))))))))))
! :)
Jim_Page_LZ
17. 05. 2001SimontheScimitar
17. 05. 2001Astalavista
17. 05. 2001
jé, že posílám spoustu hvězdiček!!!!!!!!!!!!!!!!! a velikanánský lízátko na pozdějc 8c)))
m.
To já jen abyste věděli komu přejete:-))) Jeden z nich je Tynic a druhej Tadeáščin Kryštůfek .. cca před půl rokem v Ově