Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřemýšlím..
25. 06. 2007
3
21
2042
Autor
Zuza Horáková
Přemýšlím a nevím.. o čem?
o kom?
to vlastně přemýšlím..
Přemýšlím o člověku, kterého nenávidím.
Přemýšlím o Tobě.
Ty jsi to všechno zkazil a přitom to ještě ani nezačalo..
protože Ty neexistuješ!
21 názorů
Zuza Horáková
20. 12. 2007aleš-novák
20. 12. 2007Zuza Horáková
22. 07. 2007
mozna volovina kvuli spatne obraznosti, vetsina ctenaru poezie si potrpi na bohate a kosate vyrazy, rymy a nerymy, myslenky za ktere by se nestydel ani Nostradamus nebo naopak mile krasne zaobalene miniaturky ... to jim dodava pocitu kvalitni poezie ... tohle je ciste, kratke, nudne ale zadnou chybu v tom nevidim - jen me to jako narocneho nenormalniho cloveka neosovilo, protoze ja si potrpim na popsanem utrpeni, obraznosti.
To tu schazi. Tot ma hlubsi kritika :)
Zuza Horáková
29. 06. 2007
Cítím tu jazykovou bariéru - vypadá to jako volovina ode mne.....že si trvám na těch vykřičnících - vykašli se na mně a piš si, jak se ti líbí. To není důležité, důležité je že vůbec píšeš... a netrap si hlavu. Kdybys četla pořádně, tak bys byla zjistila, že jsem ti to naopak po těch úpravách pochválil... a tipnul.
Zuza Horáková
27. 06. 2007
Vypadá to jako volovina, ale takhle to má větší důraz, než s vykřičníky. Dokonce ten poslední bych nahradil třemi tečkami, ale to je jen můj názor...
Zuza Horáková
26. 06. 2007Zuza Horáková
26. 06. 2007Zuza Horáková
26. 06. 2007Zuza Horáková
26. 06. 2007Zuza Horáková
26. 06. 2007
Zase ty vykřičníky.... to je snad maniakální. Přidrž trochu opratě, brzdi... na konci je zbytečný i jen jeden vykřičník. Jinak líbí...
honzyku.. jestli neprestanes s tema avizama na takovy tupy veci.. tak se budu muset asi zastrelit!!!!!
:)