Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK rukám
18. 05. 2001
3
0
1659
Autor
Sýkorka
K rukám sa
upínam
hladkavo hrejú.
Rok Plienivec
pátra po citoch
lepkavý v pocitoch
a zdá sa plný
azda sa osmelím
ešte skôr, než mlčky
privolá pomlčky
v nádejných stretnutiach.
K rukám sa
upínam
tebou ma hrejú...
NoHead: Prečo čítaš moje dielka a nepridávaš kritické kritiky?!?!? Ha? :o))))
Bix: sestrička, máš pravdu, veľa priniesol, ale aj veľa zobral. Mám však pocit, že priniesol práve preto, že zobral, alebo zobral práve preto, aby mohol priniesť. Môžem mu to vyčítať? Nie! Ja mu tu ďakujem !! :o))))
Nesúrodé preto, že tie vety/obrazy ( ako chceš ) máš vytvorené tak, že sú pomerne uzavreté - myšlienka skončí, umĺkne a potom začne ďalšia. Nie nesúrodé spracovaním, ale týmto myšlienkovým striedaním. Ale nie je to na škodu veci. Akoby každý verš bol sám o sebe, tak mi to pripadá...:o)) Stačí ? Vysvetlím ďalej potom, :o))
:o))). Osamostatnené majú byť iba prvá a posledná časť, ten stred je KONTINUÁLNE SÚRODO PREPOJENÝ!!! :o)))
MTR!
Stačí, ale ja musím štebotať svoje posledné slovo :o)
sestrička !! rok plienivec, aj si veľa kvôli nemu našla, však ? A city ostali....zabudnime an zlé z rokov plesnivcom, :o)), vyplienime sa z toho ! azda sa osmelím skôr, než mlčky - pomlčky - skvelé, celkovo je to trošku nesúrodé, ale páči sa mi to pocitovo...
Domov sú RUKY na ktorých sa smieš vyplakať... Také čosi tuším Válek písal.
U teba sú však tentokrát ruky o inom, hoci hľadanie toho "teplého domova v náručí niekoho (kde sa dá aj vyplakať)" s tým veľmi súvisí!
Ruky ako symbol vyššieho celku, ruky ako nástroje nehy, pochopenia, potrebného citového tepla, ruky na skrytie pred samotou a chladom. Áno, po takých rukách túži nielen mladá duša poetky...
A sýkorkám sa páči hrať sa so slovíčkami, najmä keď sa rýmujú. A tentokrát aj s formou básne - je evidentná cyklika, začiaotk podobný s koncom, pričom však finále básne je oveľa hlbšie a adresnejšie.
T a omrvinky obdivu pre sýkorku