Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selistopad
18. 05. 2001
9
0
3979
Autor
hermit
. . .
listopad ještě mokře padá
v kočárku vezem noc
někde v nás už to dítě spinká
je únor čas vánoc
jako pěst mnicha je
ta naše půlnoc
tichá
puma v zemi
*!
(ještě pořád mě bolí ty popáleniny na dlaních..tak nebudu tleskat..navíc mě to nikdy nebavilo)
I´m sorry, já jsem to vložil (téměř totéž) znovu, poprvé se mi to nějak nepovedlo... ;-)
(a pravda, vleze skoro všude a chce se pomazlit, kočka jedna kočkovatá... :) )
jako pěst mnicha
ta naše půlnoc
neztichne
puma v kleci oprava, protože Písmák neudělal konce řádků, slova jak sardinky :-/
ta naše půlnoc
neztichne
puma v kleci oprava, protože Písmák neudělal konce řádků, slova jak sardinky :-/
Únor, čas vánoc! :-)) Úžasné! Hermitku, tys opravdu prvotřídní lyrik... já vím, že bys byl radši, kdybych Ti napsal, co se mi tam nelíbí, ale...
snad jen místo "vezem" bych dal "vezeme", myslím, že ten spisovnější tvar lépe sedí k jazyku básně, i když chápu, že zvukově je "vezem" lepší.
ale je to dokonalé
Nenene, cerna, cerna a sametova, az prijedes za mnou do Prahy, tak ukazu :))))) A necham pohladit. :)
Puma americká (puma concolor) - tělo zbarveno rezavohnědě až stříbrnohnědě, na hlavě tmavé skvrny, žije v horských lesích severní a jižní Ameriky.
Wiki vyhrála!
Přišla jedna puma,
přinesla mi ruma.
Oba byli zrzaví,
rum byl navíc z Božkova (od nás!!)
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
přinesla mi ruma.
Oba byli zrzaví,
rum byl navíc z Božkova (od nás!!)
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Wopi, Wiki: tak panter :)))) já prostě mám rád velký černý kočky :) Děkuju za zapíchnutí hnidy :)
:))) Baghíra :)
v zemi je bezpečne,
puma na zemi je nebezpečnejšia
o polnoci, hlavne pre námesačníkov :-)
ALOHA: dík, konečně se taky někdo zajímá o technickou stránku věci....;-)))
hermite, já jsem technickou stránku přece už dávno ohodnotil slovy "jo jo" a dal pět hvězd z pěti, ale pak jsem se musel přece zastat pum, když si je tu pletli ;-))
A sakra, už to zas kravne. Chcípla mi levá strana a stal jsem se někým jiným :-(((
hermit: snad se nezlobíš, ale já mám radši živé a dýchající než studené a kovové :)
*
wopi: pumááá je sysop snow.bbs :)