Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSTÁT
11. 07. 2007
5
17
1000
Autor
Jezevec
Dobrý STÁT - na to nestačí jednou povSTAT a pak přeSTAT. Nelze jen vidět nedoSTATky a hrůzné minulosti pozůSTATky. Nestačí dobrá STATisitka (oSTATně ani STATika) STÁTu. PodSTATné je ve STÁTotvorné snaze neuSTAT, mnoho přeSTÁT, mnohé vySTÁT. STÁTníci nemusí být STATní, s dobrou proSTATou a nevěrní jako oSTATní. Není podSTATné ve funkci zůSTAT, kdyby cokoliv mělo naSTAT. Ale měli by být STATeční, každé ráno vSTÁT, mnoho práce zaSTAT, také nás se zaSTAT a na naší straně STÁT. Ovšem nesmí jen hledět na osobní hmotné STATky, snažit se ze STÁTní kasy SÁT, v parlamentu SpÁT a na nás S*ÁT.
17 názorů
Omlouvám se, myslel jsem, že to neodešlo, tak jsem to psal přibližne znovu a teď to vidím 2x (jako kdybych požil)
Díky...
...a to máš jedno - věrní nebo nevěrní
málo nebo doSTATraktivní...
a co blbůstky? to je taky kategorie :o)
STÁTníci nemusí být STATní... a nevěrní jako oSTATní - spíš bych dala věrní
Jsou tam "miniatury hříčky", ale s nadtitulem "vážně míněná poezie" a podtitulem "verše..."
...a ja se pridavam......ja sice se vyrvavam jinak, a taky zbytecne teda, ale todle ma vtip...a v ty nabidce je snad "miniatury hricky", ale to cert vem:)))***
Hračička zaujala.
Pravda, něčím to táhne od humen, tou STÁTečkou v panEU STÁDu. :)